Headcanon's #44

284 19 1
                                    

Kto jest nauczycielem, a kto samotnym rodzicem? 

Chuuya jest samotnym rodzicem ośmioletniego bachora z inteligencją studenta, a Atsushi jest nauczycielem, który wzywa Chuuyę z powodu zmartwienia chłopcem.  Osamu ostatnio nie wchodził w interakcje z innymi dziećmi i zastanawia się, czy coś się dzieje w domu.  Chuuya nie przypomina sobie aby coś się stało, ale zauważył również, że brunet był ostatnio bardziej odległy.  Wybryki chłopca są bardziej z frustracji niż z żartów.  Myślał, że coś się dzieje w szkole.  Atsushi mówi, że monitoruje Osamu, ale na zajęciach nie wydarzyło się nic niezwykłego. Zaczynają się zastanawiać co jest powodem zachowania chłopaka i próbują dowiedzieć się, czy z Osamu jest wszystko w porządku, czy coś mu przeszkadza. Chcą, aby wiedział, że zawsze może poprosić ich o pomoc, a oni zawsze będą przy nim żeby jej mu udzielić.  Po prostu musi z nimi porozmawiać. 

Kto jest pisarzem, a kto redaktorem? 

Chuuya jest redaktorem romansów, a Atsushi jest mangaką, który niedawno przeszedł z dzieł fantasy do introspektywnego, subtelnego romansu.


~~~
- informacja ze słownika PWN
introspekcja/introspektywny

1. «obserwowanie i badanie własnych przeżyć psychicznych»

2. lit. «szczegółowy opis stanów wewnętrznych bohatera, dokonywany z jego perspektywy»


ChuuAtsu - Headcanon's & Talk'sOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz