Глава 1

1.2K 28 7
                                    

«Новий день, нове життя. Ще пару місяців назад, Герміона навіть не підозрювала, що саме з нею це станеться. Вона всі ці місяці хвилювалася за себе і за... нього. Знову Хогвартс. Вже 7 рік минув і тепер вона стала дорослою, не та дівчинка, яка намагалася показати свої знання, а та, котра змусила всіх затамувати подух поруч із нею. Вона змінила не те, що школу, а саму себе. Стала більш впевнішою, розкутою і закоханою ... »

* * *
Все було наче в тумані. Вона виходила з дівчачого туалета школи. Зараз в залі мала відбутися урочиста церемонія. А вона ще не там. Але зібравшись з силами, вона рушила в залу, де на неї вже чекали її друзі. Вона сіла за столик і поглянула на сцену де виступав Альбус Дамблдор.

— Як ви знаєте цього року будуть великі зміни в навчальному етапі. Ви стали дорослими, розумнішими, відповідальними. І саме з кожного факультета відберуть по одному старостю. Кожний з вас заслуговує бути старостою, адже він чи вона, мають всі можливості назбирати бали для свого факультета і получити шанування від інших. То ж давайте почнімо! - сказав Дамблдор і повернувся до професорки Макгонаггал.

Герміона досі не розуміла всієї затії Дамблдора і взагалі, вона не знала, що будуть вибирати старостів. І тут Гаррі нахиляється до Герміони і шепоче їй:

— Не думаю, що там буде моє ім'я. Я і так забагато слави маю, - сказав Гаррі і усміхнувся.

— Але ж в тебе всі шанси. Ти точно будеш старостою. Я впевнена, - відповідає дівчина.

Дамблдор починає вибирати папірець в чарівному казану. Перший листок злітає в повітря і він бере його та починає читати в голос:

— З факультета Слизерин - Драко Малфой! - відповів професор і всі почали хлопати в долоні.

Герміона поглянула на сусідній столик і побачила задоволене обличчя Драко який шкірився на всі 32 зуба. Вона лише відвернулася і продовжувала дивитися на директора.

— З факультета Гріффіндор - Гаррі Поттер! - вимовив Дамблдор і всі запищали та почали хлопати.

Гаррі здивовано поглянув на директора і на друзів. Герміона нахилилася, щоб його привітати:

— Я ж казала, ти будеш старостою, - усміхнулася дівчина йому.

Потім Дамблдор ще вибрав по одному з кожного факультета і всі почали їсти. Після завершення всі почали розходитися по своїм кімнатам. Герміона з Гаррі вийшли на коридор і тут заді них почувся голос Драко:

(Драміона) Поклик Серця[18+]Where stories live. Discover now