Глава 6

418 19 4
                                    

Ще зранку всі почали готуватися до свята на честь професорів. Старшогрупники допомагали прикрашати зал, а четверо старостів з факультетів вже підготовлювали все для свята: їжу, прикраси, програму, бал. Всі вже підготувалися до цього дня. Але залишалися лічені години до свята. І саме на ньому Герміона дізнається хто це був, на її думку.

Герміона допомогала іншому факультеті з прикрасами, адже вони явно не вміли це. Гаррі і Рон допомагали професорці Макгонаггал з залою. А Драко навіть не хвилювався за свої страви, адже їх готував Блейз і він не хвилювався через це. До Драко підходить Паркінсон:

— Драко, ходімо зі мною, - каже дівчина і тягне його за собою.

Драко не розуміє що з нею і лише мовчки йде слідом за нею. Вони виходять на коридор і тут Драко не витримує і віривається з руки Паркінсон.

— Що таке? Куди ти мене ведеш? - почав кричати він дивлячись на обличчя Паркінсон.

— Я хочу тобі дещо сказати, - сказала дівчина і знітилась від чого Драко оедь скривився.

— Кажи тут! - не витримав він.

— Ні... Ходімо. Прошу, - каже Паркінсон.

Драко все таки пішов за нею. Вони зайшли в якийсь клас. Паркінсон закрила за собою двері і підійшла до Драко, який нічого не розумів.

— Ну і? - каже нервовий Драко дивлячись на Паркінсон.

Дівчина торкається рукою його грудей і починає дивитися йому прямо ввічі. Але йому недовподоби таке ставлення до нього і тому він різко відходить назад.

— Драко, як ти не розумієш... - почала Паркінсон.

— Чого не розумію? Вирішила спокусити мене?!  Все я розумію, - почав Драко.

— Ти мені подобаєшся, Драко. Я не можу жити без тебе! - висказала Паркінсон про свої почуття.

Драко здивувався, але не подав цьому вигляд і лише байдужо глянув на неї:

— Як тобі може подобатись Я?  Я ж не такий як всі... В мене інші почуття до тебе і це точно не взаємні, - відповідає серйозний Драко.

— Тобі хтось інший подобається?! Так, я права! - викрикнула вона.

— Не твоє діло. Я пішов, - каже він і направляється до дверей, але рука Паркінсон схоплює руку Драко і тягне на себе:

(Драміона) Поклик Серця[18+]Where stories live. Discover now