2- ANNOYING !

218 27 7
                                    

AUTHOR POV

I like your sketcher you like me my gucci shoes
I will buy you a purse only if you show me your boobs
I like your sketcher you like me too
Bring...

Sempat lagi Adele menari nari sambil tangannya sibuk touch up kan sikit muka . Tak mahu nampak pucat sangat lol. Oukeh! Setelah berpuas hati dngan penampilannya hari ini, barulah dia menuruni anak tangga sambil berlari lari kcil.
Adele hanya mngenakan skinny jeans hitam dan dipadankan dengan kemeja labuh. Rambutnya as always, messy bun. Senang nak buat kerja.

 Senang nak buat kerja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ADELE POV

So harini first day untuk sem 4. Yess sikit je lagi! Tak sabarnyaa nak kerja dngan Andrew and Aron.
Bunyi bising di dapur menarik perhatianku. Apa ni pagi-pagi dah bising!

"What? Kau bunuh org? Guna kereta aku? Serius la? Ni Malaysia lah gila!" ujar Andrew gusar.

"Betul apa aku buat. Alah rileks laa apa lah sangat harga number plate tu. Chill oke" tenang je Aron menjawab. Epal hijau ditangannya dikunyah.

Aku yang baru menjejak kaki ke dapur terpaku dengan apa yang jadi.

"What? Prince? Kau dah knapa? Apa yang jadi sebenarnya semalam?"tnyaku laju.

"Nothing Ace. Ada budak buat hal semalam nak langgar aku. Aku langgar dia msuk gaung. Tu je"
Ye itulah Aron. Prince yang langsung tiada belas kasihan.

"Ohmy..nasib la abang i yang hensem ni okey je. Kalau tak sape laa nak jadi hamba abdi yang kekal abadi aku ni" kataku perlahan. Pura ii sedih.

"Tak salah kot rasanya klau pagi-pagi ni aku test bakat menembak aku"balas Aron dengan mendatar. Revolver putih dihalakan tepat ke dahi aku.

"Hahaha prince aku gurau je lah. King..harini aku ada class. Kau hantar boleh?" muka comel ku tayangkan.

"Mmg kalau sehari tak mnyusahkan hidup aku tak boleh eh? Kereta kau ada kan. Pergi je la sendiri. Aku ngan prince ada meeting" jelas dan padat. Tu bukan ayat permintaan. Tu ayat perintah dari seorang king.

Andrew dan Aron ku jeling sekilas sebelum melangkah ke ruang tamu. Kunci Audi R8 bersama revolver gold diambil dan diselitkan kedalam baju. Itulah sebab aku sentiasa mmilih baju yang besar. Senjata kecil itu hanya sebagai persediaan sekiranya ada musuh yang mengancam nyawa.

Kereta ku pandu laju. Jarak rumah ke Uni hanya mngambil masa 30 minit. Itu pun kalau jalan lengang lah. Usai parkir, kaki ku terus menuju ke dewan kuliah. Masak lah kalau lambat hari first ni. Tempat paling hujung, barisan pertama menjadi port tetap aku dan H twinnie.

AUTHOR POV

"Mana la dua ekoq kembar ni. Semalam excited sngat nak dtg class." bebel Adele.

Seketika kemudian, baru lah Hailey dan Hannah muncul. Lambaian ala ii diva ditujukan kepada Adele.

DEATHWISH AMORWhere stories live. Discover now