10- NICH

104 15 5
                                    

Pintu bilik dikuak dari luar dan langkahnya terus ke arah katil. Wajah polos gadis dihadapannya direnung tanpa perasaan.
Mungkin gadis itu sudah dibuai mimpi. Cekap tangannya membuka ikatan tali pada badan Rania. Sebentar sahaja lagi Rania yang dijadikan tebusan akan ditukar dengan Adele. Adele... Gadis yang selayaknya dan seharusnya berada di katil ini.

(Aku tahu aku hensem tapi jangan pandang macam nak telan ye!)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Aku tahu aku hensem tapi jangan pandang macam nak telan ye!)

Sudah lebih 30 minit dia menunggu namun langsung tidak kelihatan kelibat Rayyan. Badan Rania kemudiannya diangkat ke bilik tetamu di aras bawah.
Pergerakan kecil gadis itu menarik perhatiannya. Tangannya yang memegang bahu Rania dielus lembut. Mungkin Rania masih dalam pengaruh dadah yang dimasukkan ke dalam airnya sebentar tadi.
Tangan kecil gadis itu ditepis laju. Kerana janjinya dengan Rayyan, dia tidak mahu terlalu melayan nafsunya.

Namun Rania seakan-akan tidak mahu mengalah. Butang kemeja Nich dibuka satu persatu. Pandangan itu. Pandangan yang mampu melemahkan iman dan jiwa seorang lelaki. Kali ini Nich hanya membiarkan perlakuan Rania yang semakin lama semakin liar meneroka dada bidangnya.

Seketika terdengar bunyi kecoh dari luar rumah. Pintu bilik kemudiannya di tolak kasar dari luar.

"Woi bangsat! Aku cakap jangan kacau Rania kan!"jerkah Rayyan kuat apabila melihat situasi panas itu di depan mata.

"Hey relax okay? I didnt touch her. Maybe she so addicted with me... And look what your girl had done to me."

Tangannya ditunjukkan ke arah lovebite di dadanya sebelum kemeja itu dibutangkan kembali. Rayyan masih dengan amarahnya. Mahu saja dia membunuh lelaki di hadapannya itu. Namun memikirkan plan yang dirancangkan sebentar tadi, terus dilupakan hasratnya.

"You ask me to relax? Like seriously?? How if I tell you that I just slept with Adele just now. I touch her body... And kiss..."badannya ditolak kasar sebelum sempat menghabiskan kata.

Riak wajah berang Nich memberikan kepuasan di hatinya.

"Why cant you relax? Hmm?"

"Shit! Where is Adele? Dont lie to me or I will rape your sister in front of you."

"Tch... Over my dead body! Adele? Outside, in my car. Anjing-anjing kau kecoh sangat tadi. So aku tak boleh nak bawa Adele masuk. Pergilaa... Entah hidup lagi ke tak hahahahahah."

"Damn!"

Laju langkahnya menuju ke luar rumah. Rayyan hanya mampu mengekori dan memerhati. Tidak mungkin dia mampu menyerang Nich buat masa sekarang. Anak-anak anjing Nich terlalu ramai.
Adele yang tidak sedarkan diri di angkat masuk ke dalam biliknya di aras atas. Badan Rayyan yang menghalang jalan masuknya dirempuh begitu sahaja. Dia ketua. Dia berhak lakukan apa saja.

"Close the door and go away. Just mind on your business"

"Suka hati kau la Nich. Kau ingat aku kesah nak sangat jaga si Adele tu? Aku tahu kau sayang dia. Jaga leklok bro, aku risau kut-kut kejap lagi bakal suami dia datang. Hahahaahha"

DEATHWISH AMORWhere stories live. Discover now