OSZUST I PRZYSIĘGA ZEMSTY.
Parę tygodni później byliśmy z Natsu na wielu misjach. Razem i szczęśliwi jak nigdy dotąd. Nieraz się zabawialiśmy, flirtowalismy co przerażało wszystkich wokoło. Wszystko było cudownie. Tak mi się zdawało. Dzień w którym wszystko pękło jak bańka mydlana wcale tego nie zwiastował. Wstałam wraz z ptakami szczęśliwa i pełna energi. Ubrałam się szybko i puściłam biegiem do gildii. Natsu jeszcze nie było więc zamówiłam kawę.
-No i jak się czujesz jako dziewczyna Natsu? - Spytała Mira.
-Fantastycznie-Uśmiechnęłam się. Nagle zobaczyłam jak wchodzi z Laxusem, Elfman'em i Maxem. Zaczęłam iść w ich stronę.
-No Natsu trzeba przyznać, że rzeczywiście dałeś radę omotac tą lisice-Powiedział Laxus. - piętnaście tysięcy klejnotów twoje-Wręczył mu woreczek. Zdebialam. Przez chwilę wogóle nic nie rozumiałam. Gdy dotarł do mnie sens słów tego dupka krew zagotowała się we mnie jak w garnku na gazie.
- Mówiłem, że tak będzie - Powiedzial "mój"kochany.
Teraz to już nie wytrzymałam podeszłam zwyczajnie i rzuciłam o ścianę. Zaczęłam go okładać z góry na dół.
-Ty dupku! Jak mogłeś?! Byłam pierdolonym zakładem?! Obyś nażarł się tymi klejnotami! - Zamroziłam go i odeszłam trzaskając drzwiami.
Jak on MÓGŁ?! Kochałam go a on mnie oszukał. Rozpłakałam się siadając przy fontannie. Miałam gdzieś czy ktoś patrzy. Nagle pojawiła się przy mnie Elrza przytulając mnie do swojej zbroi.
-Słyszałam co ten dupek zrobił. - Powiedziała.
Płakałam dalej otoczana już później przez Mirajane, Lisannę, Levy i inne dziewczyny. W końcu jednak otarlam łzy wstałam i uśmiechnęłam się zlorzeszo.
-W porządku. Mógł mnie zranić raz. Drugiego nie będzie. Jeszcze pożałuję swojego zachowania. - Powiedziałam.
-Lucy.... - zaczęła Mira.
-Nic się nie stało. Owszem mam złamane serce, ale dobrze ze poznałam prawdę. Natsu jeszcze zatęskni za mną. - Przerwałam jej tworząc w myślach już plan. Oj Natsu jeszcze zobaczymy kto tu jest słabszy.
Pokarze ci jak kobieta daje w tylek dupkom. Złamałeś mi serce ale masz szczęście że nie jestem tamtą dziewczyną z przed roku. Tamta ja by że sobą skończyła. Teraźniejsza ja skopie ci dupe NATSU DRAGNEEL!!*sorki musiałam trochę zdramatyzować.
*i oczywiście wprowadzić dwuznaczną wypowiedz😂
CZYTASZ
MIŁOŚĆ PISANA W PŁOMIENIACH
FantasíaFairy Tail ma się dobrze. Członkowie chwalą się swoimi popisowymi sztuczkami. Lucy z każdym dniem czuje się coraz bardziej nie przydatna w gildii. Pewnego dnia postanawia się udać na 2 letni trening. Kto zostanie jej nauczycielem? Czy wróci potężnie...