21

844 45 1
                                    

Po obědě jsem došla domů a převlékla jsem se do něčeho pohodlného na bowling, upletla jsem si dva copy a rozhodla jsem se jít navštívit bráchu.

Dlouho jsme si nepopovídali jen my dva.

Kolem páté jsem stála před jeho dveřmi a ťukala jsem na ně.

"Už jdu," zaslechla jsem jeho hlas.

"Ahoj, brácha, můžu?" zeptala jsem se s úsměvem.

"Ahoj, Bell, co ty tady," odpověděl, měl vykulené oči a vypadal překvapeně.

"Ruším tě?" zamumlala jsem.

"Trošku, mám tady, um návštěvu," řekl.

"Proč jsi mi neřekl, že někoho máš?" zeptala jsem se.

"Já nevím, nepřišlo mi to podstatné," odpověděl a najednou z jeho koupelny vylezla El.

"El?!" vykulila jsem oči.

"Bello, co ty tady?" zeptala se.

"Proč jste mi ani jeden neřekli, že spolu chodíte?" řekla jsem.

"Chtěli jsme, ale až to bude trochu méně čerstvé," zamumlal Auston a chytil ji za ruku.

"Já, nechám vás tu o samotě, uvidíme se později," naznala El a nechala nás s bráchou v jeho bytě.

"Už jsi zapomněl na naše sliby?" zeptala jsem se.

"Já vím, Bell, ale, lásce neporučíš," argumentoval.

"Hlavně, že ty jsi to vždy chápal, když jsem chodila s nějakým tvým spoluhráčem, to bylo vždy keců," řekla jsem.

"Já vím, promiň mi to," špitl.

"Mně je to jedno, dělej si co chceš, jen, měli jste mi to říct," zamumala jsem.

"Ty jsi mi taky mohla říct spoustu věcí," začal.

"Například?" zeptala jsem se.

"Že jste s Marnerem něco měli nebo že teď někoho máš," odpověděl.

"Hele, neřekla jsem ti to jen proto, aby jsi zas neudělal nějakou blbost," řekla jsem.

"Myslíš, že bych mu dal tečku? Možná jo, kdyby ti ublížil," zamumal.

"Tohle nebudu poslouchat, čau, uvidíme se pak," naznala jsem, sešla jsem o pár pater níž a ťukla jsem na Williama.

"Ahoj, myslel jsem, že sraz je až za hodinu," řekl, když zkontroloval hodinky.

"Jo, to jo, nemůžu jen tak přijít?" zeptala jsem se a objala jsem ho.

"Můžeš, budu jen rád, že tě budu mít u sebe," usmál se.

"Byla jsem u bráchy," zamumala jsem po chvíli.

"A něco nového?" zeptal se, podal mi sklenici vody a sedl si vedle mě na sedačku.

"Ty jsi věděl, že chodí s El?" špitla jsem.

"Cože?" vykulil oči.

"Nojo, můj brácha a moje nejlepší kamarádka," řekla jsem.

"Tak to by mohl potom pochopit náš vztah," usmál se.

"To nevím, beztak to bude ještě horší," špitla jsem a přitiskla jsem se k němu.

"Ale zkusit bychom to měli, nebojím se ho," řekl Willy a pevně mě držel u sebe.

"Fakt ne?" zasmála jsem se.

"Ne, kvůli tobě bych překousl všechno," odpověděl a opatrně mě políbil.

"Dík, Willy," řekla jsem.

"Takže mu to řekneme, dnes?" zeptal se.

"Tak jo," souhlasila jsem s úsměvem.

lost bro / marner, matthews, nylanderKde žijí příběhy. Začni objevovat