BÖLÜM 11

174 59 82
                                    

   "Hoşgeldiniz. Biz de sizi bekliyorduk." dedi zafer gülüşü yapan bir çift kara göze sahip, Mila'nın en son müzayede de hayır hayır en son evde gördüğü adam, olan Pamir Adams.

   Pamir hiçbirinden cevap alamayınca ise dudaklarını büzerek "Çok ayıp ama hoşgeldiniz diyen birine nezaketen hoşbulduk denir." dedi alayla.

   "Tabi biz onları bulamayacağız sandılar rahat rahat takıldılar. Ama kötü bir haberim var." dedi Gökhan gülerek. Sonra şaşırmış ve korkmuş bir ifadeyle "Sizi bulduk!" dedi ve tekrar kahkaha attı.

   Cenk içinden gereksiz egoistler topluluğu diye söylenirken Kerem şaşkınlıktan kurtuşmuştu ve sinirlenmişti ama bunu belli etmek istemediği için sakince "Ne istiyorsunuz bizden?" dedi.

   Pamir bu soruyu saçma bulmuştu çünkü bunu sorması gereken kişi kendisiydi. "Asıl siz benden ne istiyorsunuz?" dedi sakince. "Bu hanımefendi gizlice evime hatta çalışma odama kadar giriyor." parmağıyla Mila'yı göstermişti. "Ama hiçbir şey almadan çıkıp gidiyor. Kapıda duran onca adamdan bir şekilde kurtulup Cenk Karan adında ki biri sayesinde kaçıyor." dedi Kerem'e bakmıştı bu sırada. "Ama siz bana bizden ne istiyorsun diye soruyorsunuz." dedi tiksinircesine gülerek. Cenk tam ağzını açıp bir şey söyleyecekken Pamir ona izin vermeden Gökhan'ın arkasında duran adamlara döndü ve "Arkadaşları bir süre misafir edeceğiz." dedi ve arabaya yöneldi.

   Mila Cenk'e dönüp fısıltı şeklinde "Bir şey yapsana şey değil misin sen? Bayılt falan." dedi Cenk Kerem'e döndü mantıklı gelmişti ama cadılık olayını kullanarak bir şey yapamazdı.  ama silahları vardı Keremle bakıştılar. Kerem Cenk'in ne demek istediğini anladı imkansız bu dedi içinden ama denemeye değer. Kafasınıı Cenk'e tamam anlamında salladı. Pamir ve adamlarına doğrultmak üzere silahlarına elleri gitmişti ki Beren'in sesi duyuldu.

   "Beyler ayıp oluyor ama lütfen! Silah falan." dedi alayla.
Cenk ve Kerem bir tepki veremeden gelen adamlar ellerindeki şırıngayı  çoktan üçününde boynuna saplamışlardı.

  
   "Boynum.." diye mırıldandı Mila boynunu tutarken sol eliyle. Cenk ise gözlerini kırpıştırıyordu. Kerem ise hala baygındı. Ne kadar zamandı baygın olduklarına ve nerede olduklarına dair hiçbir fikirleri yoktu.

   "Neredeyiz sen bir şey hatırlıyor musun?" dedi Cenk sıkıntıyla.

   "En son işte o arkalarında ki kız konuştu sonrası yok. Karanlık." dedi Mila sağ kolu

   "Seni öldürecek." dedi Cenk sesi çok pürüzlü çıkmıştı.

   "Evine girdik diye öldürmez herhalde." dedi Mila korktuğunu belli etmemeye çalışarak. O sırada farklı bri ses duyuldu duvarın dibinden

   "Yoo öldürür. Manyaktır Pamir biraz. Kulübünde kavga çıkarttı diye bir adam öldürttü bugün." dedi duvara sırtını yaslanmış ellerini ise sweatshirtinin cebine sokmuş olan uzun boylu adam.

   "Sen kimsin lan?" dedi Kerem daha yeni yeni kendine geliyordu.

   "Bir dost." dedi güleerek bir es verdikten sonra ekledi "Ama Pamir'in."

   "Çok güzel gerçekten. Bulaştığımız şeylere bak Cenk." dedi Mila Cenk'e dönerek sitemle ama özellikle yapmış gibiydi sanki. Cenk anlamamıştı Mila'nın ne yapmaya çalıştığını.

   "Cenk bu mu? Bu Mehmet Yılmaz değil mi?" dedi Gökhan şaşkınca.

   "Ne Mehmet'i.." derken Kerem, Cenk hiç bozuntuya vermeden Kerem'in cümlesini kesti. "Evet ben Mehmet'im. Süreyya zaten bana demedi ona dedi." dedi Kerem'i işaret ederek.

AWAREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin