2.

2.5K 129 10
                                    

Reggel szerencsére időben keltem, így nem késtem el. A kapuban már várt engem Taehyung és Jin. Jin a másik legjobb barátom. Ő zene és dráma szakon van, akárcsak Tae. Mivel most táncom lesz, így elváltunk egymástól és mentek a saját órájukra. Be mentem a terembe, ledobáltam a cuccaimat és ledobtam magam a földre úgy kezdtem el telefonozni míg be nem jött a tanár. Egy tánc csoportban nem vagyunk olyan sokan, hogy rendesen tudjon a tanár velünk foglalkozni. A tánctanár még elég fiatal hiszen csak 27 éves a neve pedig Kang Daniel.
- Na srácok ma páros munka lesz. Egy táncot kell kitalálnotok együtt. A párokat én alkotom. Lisa te Yoojungal leszel, Yugyeom Taeminnel lesz, Jisoo te Harinnal, Seohyun te Doyeonnal és Jimin te Hoseokkal leszel.
Na de jó, megkaptam az egyik mamlaszt. Elismerem Hoseok nagyon jól táncol, de ha nem tudok rendesen dolgozni vele, a falnak megyek. Hoseok rám nézett, majd sóhajtott egyet mikor látta hogy én nem mozdulok. Felált és elindult felém.
- Először is, milyen stílusban táncoljunk ? Kérdezte.
- Én nekem mindegy, bármilyen stílusban tudok táncolni. Gimis koromban modern táncoltam és freestylet is tanultam.
- Jól van , akkor mit szólsz ha a két műfajt összekevernénk és úgy táncolnánk ? Mindkettőből lennének benne mozdulatok. Csak ehhez majd a zenét is össze kell vágnunk.
- Ez jó ötlet, tetszik. És hol próbálunk majd órákon kívűl ?
- Tudok egy jó helyet, ott tudunk bérelni tánc termet.
- Rendben akkor majd ezt még megbeszéljük.
- Rendben. Ja és, szólíts csak J-Hopenak.
Ezzel ki is csöngettek az óráról. Elköszöntünk egymástól, majd mentünk saját utunkra. Eddig egész normálisnak tűnik, lehet ő nem is olyan mint amilyennek gondoltam. A következő óra kémia lesz. Remélem lesz valami kísérlet hátha felrobbantja az iskolát a tanár. Út közben találkoztam Tavel és elmeséltem neki mi történt táncon.
- És találd ki, kivel raktak össze párba ?
- Na kivel ? - Kérdezte izgatottan.
- Hoseokkal. Mikor ki mondtam a nevét Tae szeme felcsillant.
- Várj. Miért csillog a szemed ?
- N-nekem n-nem i-is csillog a szemem.
- Dehogy nem. Ugye nem tetszik neked ?
- H-hát t-talán egy ici-picit nagyon.
- És ezt miért nem mondtad el nekem eddig Tae ?
- Nem tudtam hogy, hogy reagálnál ezért inkább nem mondtam el. Ugye nem haragszol ? - Hajtotta le fejét.
- Jajj TaeTae, persze hogy nem. Ki is találtam valamit. Mikor próbálunk majd gyere velem te is.
- Mi ? Nem. Soha. Le égetem magam elötte. És ha ez megtörténik nem fog velem beszélgetni mert szánalmasnak tart, és akkor majd nem lehet 2 gyerekünk és egy 1 kutyánk. - Hadarta el gyorsan.
Csak döbbenten néztem rá a vallomása miatt. Aztán kitört belőlem a nevetés. Nem egy ember nézett ránk emiatt, de hát kit zavar ez ?
- Ne nevess már. Ez egy komoly probléma. Kezdett el csapkodni.
Futva menekültem előle, de futott utánnam l, és mivel nem figyeltem, neki mentem valakinek. Mindketten a földön végeztük. Vagyis, ő a földön én meg rajta. Na találjátok ki, kinek mentem neki ? Hát persze hogy az óriás tuloknak.
- Már megint te vagy ? Mindig nekem jössz. Valami radarod van ? Érzékeled hogy mikor jövök? - Kérdezte szórakozottan.
- Hogyne, és te miért nem tudsz kikerülni? Te is figyelhetnél néha.
- Egyébként, nincs kedved felkelni rólam? Vagy tán kényelmes ?
Gyorsan lemásztam róla, majd ő is felkelt a földről.
- Legközelebb figyelj jobban, és ne gyere nekem törpe. Találkozunk 4 kor a könyvtárban.
Ezzel lelépett.
Utálom ezt a gyereket.

Sziasztok. Meghoztam az új részt.
Úgy terveztem hogy minden héten rakok ki részt 1 vagy 2. De persze nem biztos hogy sikerülni fog. De nem szeretném félbe hagyni a storyt.
További szép napot nektek !

Félreismertelek  Jikook ff. Befejezett✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora