Prolog

434 25 6
                                    

Klečel na jednom koleni před svým mistrem, jak byl zvyklý. Hlavu měl pokorně skloněnou a oči upíral do podlahy, která vypadala jako z mramoru. Černé vlasy mu padaly do čela, ale nedosáhly ani zdaleka na místo, kde se mu tváři vlnila jizva. Jizva, kterou mu způsobila ona.

,,Vím, na co myslíš, můj mladý učedníku," promluvil Snoke a krátce se zasmál. Jestli to vůbec byl smích. Kylo si nebyl jistý, jestli někdo jako Snoke vůbec ví, co to znamená se smát. Radši však tyhle myšlenky odehnal, už jen proto, jak hloupé mu připadaly, a radši vyčkával, co dalšího mu Vůdce řekne.

,,Ta dívka je silná, velice silná... Bylo by skvělé mít ji na své straně." Naklonil hlavu v očekávání ke straně a Kylo na něj krátce pohleděl. Věděl, co od něj Snoke očekává. ,,Nikdy se k nám nepřidá. Na to je příliš oddaná Odboji a Luku Skywalkerovi."

Byl si jistý, že byla chyba to říkat. Proto svůj pohled opět sklonil k zemi a očekával urážky o jeho neschopnosti či řeči, že je příliš po svém otci a nikdy nebude jako Darth Vader. Tyhle situace znal až příliš dobře. Vždy v něm vzbudily vztek, který neovládl a ničil vše, co mu přišlo do cesty. Pokud ale chtěl být aspoň z poloviny jako jeho dědeček, dobrý a mocný Sith, proč by měl vzteku zabraňovat?

Snoke se však opět krátce zasmál. ,,Ach ano, je tu otázka Odboje a Luka Skywalkera. Co se týče povstalců, nemají žádnou šanci. Je to jen špína, kterou už brzy rozprášíme. A její víra ve Skywalkera? No..."

Na chvíli se odmlčel a podíval se Kylovi do očí. Kylem projel zvláštní mrazivý pocit, jako vždy, když se na něj díval. Tentokrát ale pohledem neuhnul, chtěl dokázat, že je dost silný.

,,Myslíš, že ji dokážeš obrátit na Temnou stranu?" zeptal se Snoke. Kylo věděl, že by bylo rozumné lhát, ale Vůdce beztak věděl, co myslí vážně a co ne, takže by to nebylo k ničemu. Proto zavrtěl hlavu. ,,Vidí v něm otce. Tak jako ho viděla v Hanu Solovi. Nedovedu jí přesvědčit, že by na Temné straně mohla mít víc, než má jako Jedi."

Snoke pokýval hlavou a přikázal, aby vstal. Kylo se postavil a hrdě zvedl hlavu. ,,Máš pravdu, je v ní příliš mnoho světla, než aby ho dokázala temnota pohltit. Proto musí světlo zhasnout... Víš tedy, co je tvůj úkol?"

Kylo se mu podíval přímo do očí. ,,Ano," odpověděl a sevřel v ruce svůj světelný meč. ,,Rey zemře."

Haigh! Vítám vás u tohoto Reylo příběhu. Odehrává se v alternativním čase, kdy v TLJ Snoke nezemřel a tudíž některá fakta, která bude obsahovat, jsou čistě mnou vymyšlená.

Pokud jste neviděli, určitě si pusťte trailer, který mi vytvořila zlatá AnetPilaov❤️

Moc doufám, že se vám bude příběh líbit a dáte mu šanci❤️

Služebnice temnoty|Reylo ff|Kde žijí příběhy. Začni objevovat