Kapitola čtvrtá

192 19 8
                                    

,,Odlétáme," vyštěkl na piloty, jakmile byl zpět na lodi. Piloti se podívali nejdřív jeden na druhého, pak na Rey ležící nehybnou v jeho náručí a nakonec ven. ,,Ale pane... Odbojáři-" Kylo se zamračil a naklonil blíž k němu, což nebyl snadný úkol s Rey na rukou. ,,Řekl jsem ODLÉTÁME," zdůraznil a jeden pilot nervózně polkl. ,,Ano. Všem jednotkám!"

Kylo je nechal samotné a odešel zadní části lodi. Rey položil na lehátko, které bylo součástí výbavy. Posadil se vedle jejích nohou a zahleděl se na ni. Vypadala nevinně a neškodně, když si odmyslel krev v jejích vlasech. Viděl však, jak její vztek dokázal rozlámat skálu na menší kameny. Rozhodně nebyla neškodná, byla silná.

Odhrnul si vlasy stranou a přemýšlel, co řekne Vůdci o tom, proč neuposlechl jeho rozkaz a nezabil ji. Díval se na Reyinu tvář. Jistě, nezabil ji, protože si byl jistý, že nakonec by se k němu přidala a dokázala by ji naučit temnému umění. Ale moc dobře věděl, že takhle lže sám sobě. Byl to snad soucit, co ho donutilo jí zachránit?

Odvrátil hlavu a pořádně se kousnul do vnitřní strany tváře. Nechtěl na to myslet. Dokázal zničit tolik svých nepřátel a s nikým soucit neměl, prosby na něj neplatily. Každému vrazil do těla svůj světelný meč bez mrknutí oka a nejmenšího zaváhání. Až na Rey.

Třeba má pravdu a ty jsi stále Ben Solo, popichoval Kyla slabý vnitřní hlásek. Zatnul ruce v pěst. On nebyl Ben Solo a nezáleželo na tom, že mu tak říkala Rey. Byl Kylo Ren, jeden z renovských rytířů a byl na to patřičně hrdý. A žádná sběračka šrotu ho nepřesvědčí.

Ty jsi ale kvůli téhle sběračce šrotu porušil rozkaz, smál se mu vnitřní hlas dál. Kylo se urychleně zvedl, až mu černý plášť zavířil kolem těla. Je to zajatec. Můj zajatec a Snoke si jí pak může zabít, jak bude chtít.

,,Přistáváme," oznámil jeden z pilotů a Kylo cítil, jak loď začíná pomalu klesat. Nasadil neproniknutelný výraz. Nepotřeboval žádnou masku, dokázal si dobře vystačit s vlastním obličejem. Podíval se na Rey, ale ta byla po ráně do hlavy pořád v bezvědomí. Bylo vlastně štěstí, že na ni nespadlo nic většího - to by jen těžko přežila.

Kylo podsunul pod Reyino tělo své ruce a zvedl ji. Hlavou se mu opírala o rameno. Musel se přikrčit, aby vůbec vyšel ze zadní části stíhačky. Bylo mnohem jednodušeji ji tam přinést než ji odnášet. Přesto se mu podařilo vyjít a v duchu se už připravoval na ty pohledy, kterými ho jistě každý obdaří. Nehodlal ale ukázat slabost.

Vyšel z lodi se vzpřímenou hlavou a přestože se za ním pár hlav otočilo, nikdo nedělal rozruch. Kylo šel přímo k celám a byl rozhodnutý, že tentokrát nenechá nic náhodě. Rey budou hlídat členové Snokovy gardy, kteří byli lepší bojovníci a nenechali se zastrašit triky se Sílou. Stormtrooperům už by ji nesvěřil ani náhodou.

,,Rene!"

Pomalu se otočil za hlasem, který na něj zavolal. Byl to bezpochyby nejotravnější hlas, který mohl patřit nejotravnějšímu člověku z celé posádky. Nechtěl mu ale dopřát tu radost, aby před ním ztratil nervy. Proto se otočil a neutrálním hlasem odpověděl. ,,Generále Huxi?"

Hux šel přímo k němu, tvářil se, jako by mu loď patřila a lehce se mračil. ,,Co to má být?" ukázal na Rey a Kylo se musel ovládat, aby neobrátil oči v sloup, jak by to moc rád udělal. Zároveň nechtěl udělat Huxovi tu radost, tak jen odpověděl. ,,Zajatec. Víte snad, co je to zajatec, ne?"

Hux pozvedl obočí. ,,Nebyl rozkaz ji zabít?" Kylo přimhouřil oči, čímž mu dal varovný signál, aby nepokračoval. ,,Je zraněná a v bezvědomí. Došel jsem k názoru, že Vůdce by mohl dokázat víc než já a třeba z ní dostat informace o Skywalkerovi."

Generál se ušklíbl. Očividně se mu líbila představa, že Ren něco nedovede a že mu dokáže vzdorovat dívka. ,,No dobře. Řeknu Vůdci, že za ním půjdete, až svého hosta ubytujete." Než stačil Kylo cokoliv říct, Hux se otočil na patě a zmizel mu z dohledu. Tím by splnil tu snadnější část úkolu. Teď ho čekala ta těžká - vysvětlit Snokovi, proč Rey stále žije.

Služebnice temnoty|Reylo ff|Kde žijí příběhy. Začni objevovat