Be My Valentine 16

1.8K 317 37
                                    

ဟာမီဝန်း အခန်းကို ပြန်ရောက်ရောက်ချင်းပဲ ဟယ်ရီနဲ့ ရွန့်အား  သူမ လူနာနှင့် တွေ့ခဲ့ကြောင်းနှင့် သူမအား လူနာ‌ပြောပြခဲ့သမျှ အကြောင်းအရာအားလုံးကို တစ်ခွန်းမကျန် ပြန်လည်ပြောဆိုလိုက်လေသည်။

ထိုအခါ ဟယ်ရီ ရော ရွန်ပါ အံ့အားချင်းကြီးစွာ ဖြစ်သွားခဲ့ကြပြီး နှစ်ယောက်လုံးမှာ စကားပင်မပြောထွက်တော့သည့်အထိဖြစ်သွားကြလေသည်။ ထို့နောက်မှာတော့ ဟယ်ရီ မျက်ရည်စများနှင့်

'ဒရာဂို တကယ်ပဲ အဲ့လိုလုပ်ခဲ့တာလား၊ သူ့အိမ်မက်က စာသင်ကြားတဲ့ ဆရာတစ်ယောက် သိပ်ဖြစ်ချင်တာကိုတောင် လက်လွတ်ခံပီး ငါ့အတွက် ရွေးချယ်ပေးသွားတာလား... ငါက...ငါကအဲ့ဒါကိုမသိပဲ သူငါ့ကိုလိမ်ပြီး ကစားနေတာလို့ တစ်ချိန်လုံးတွေးနေမိတာ၊စိတ်ဆိုးနေမိတာ ငါက..ငါက တကယ်မကောင်းတာပဲ အင့်...တကယ်မသိတတ်တာပဲ အဲ့ဒါတွေကြောင့် အရင်တုန်းကသူမျက်နှာပျက်နေတာမျိုး၊မှိုင်‌နေတာမျိုးတွေ့နေပေမဲ့ ငါမသိခဲ့ဘူး သူအရမ်းခံစားနေခဲ့ရမှာ အင့်..sob sob'....

ထိုအခါ ရွန်ကလဲပဲ  'အေးကွာ ထင်မထားဘူး အဲ့ဒါမို့လို့ဖြစ်မယ် ငါတို့ သူ့ကို ဘယ်အတန်းမှာမှ မတွေ့ရ‌တော့တာ.....ဒါနဲ့ ဟယ်ရီ မင်းတကယ်ပဲဒရာဂိုကို ဘယ်လိုပဲဖြစ်ဖြစ် လက်ခံမှာလား၊ ငါပြောတာ သူ့ကိုလက်တွဲလို့ ဘာကြီးပဲ ဖြစ်လာဖြစ်လာ မင်းရင်ဆိုင်ဖို့ အသင့်ရှိနေမှာလား '...

ဟယ်ရီမှာ ငိုလျှက်နှင့်ပင် ခေါင်းငြိမ့်ကာ 'လက်ခံနိုင်တယ် အဆိုးရွားဆုံးဖြစ်ရပ်တွေတောင် ငါတို့ ဖြတ်ကျော်လာခဲ့ရတာပဲ ငါ ရင်ဆိုင်နိုင်တယ် ရွန်'...

'အဲ့ဒါဆို ငါတို့ တခုခုလုပ်ရမယ်၊ ဒီတိုင်းနေနေလို့မရဘူး.. အရင်ဆုံး ပရော်ဖက်ဆာ့ ကိုသွားတွေ့ရမယ်...သူတို့နှစ်ယောက်ကြားက ဘာကတိတွေလဲ၊ ဘာအပေးအယူတွေ လုပ်ထားတာလဲမေးရမယ် ပြီးရင်ငါတို့ အဲ့ခေါင်းဖြူကောင်ကို ပြန်သွားခေါ်ရအောင်'

'ဘာခေါင်းဖြူကောင်လဲ sob... ငါ့ရဲ့ အသက်တမျှ ကို အဲ့လို့မပြောပါနဲ့ ရွန် ငါမကြိုက်ဘူး ဟွန့်! '... မျက်စောင်းထိုဟန်နှင့် ပြောလာသည်မို့

Be My ValentineWhere stories live. Discover now