21
Cihangir çekimden sonra yönetmenin ricasıyla yanına gitti. Adamın ne diyeceğini bilmiyordu. Geçen seferki ahlaklı(!) yemek teklifinden dolayı içi biraz huzursuzdu. Tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyordu.
Sessizce iç çekip tahta sandalyesinin yanına ilerledi. Adam Cihangir'i gördüğünde direkt kalkmış, ona bir şeyler anlatan asistanı göndermişti.
Gözlüklerini çıkartıp eline aldı, ve "Konuyu uzatmayacağım." dedi. Cihangir hangi konu olduğunu bilmediği için birazcık gerilmişti.
Bu bir işten çıkarma konuşması olamazdı değil mi?
"Kanalda yeni köşe ayarlamayı düşünüyorlar. Yine sabah kuşağında spor ve güncel bilgilerin konuşulacağı karma bir program olacak. İki sunucu isteniyor ve bana fikrimi sordular."
Tabi ki olamazdı.
Adamın arka arkaya konuşması kumralın kaşlarını havaya kaldırmıştı. Dedikleri sayesinde aklında bir şeyler şekillendiği için istemsizce heyecanlandı, başını salladı.
"İlk sunucu Gurur Sağlam."
Cihangir, başka bir kanalda kendine ait felsefe programı olan adamın ismini duyduğunda daha çok şaşırdı. Normal insanlar felsefe programlarını beş dakikadan-zorlarsanız on- fazla izlemezlerdi ancak adamın karizması sayesinde 'kültür&sanat' temalı kanalın en bol reytingli programı olmuştu.
"Onun devam eden programı yok mu?"
"Teklifi götürürken fazla umut bağlamamıştık ama şanslıyız ki yeni şeyler denemek istiyormuş. Biliyorsun adam reyting makinesi. Aynı..." Yönetmen Cihangir'e yaklaşıp bir adım attığında cümlesini gülerek tamamladı.
"Aynı senin gibi."
Cihangir adıma karşı gerileyecekti ki yönetmen önce davranarak çarpıcı teklifini sundu. "İkinci sunucu olarak seni önermek istiyorum. Ne düşünüyorsun?"
Direkt mavi gözleri büyüdü. Heyecandan tekleyen kalbi kulaklarını uğuldatıyordu. Yıllarca böyle bir teklifin hayalini kurmuştu. Hep çok yaklaşmış ama bir türlü hava durumu sunmaktan ileri gidememişti. Önüne geçen torpilliler yüzünden hak ettiği değeri asla görememişti. Ya bildiğiniz tekliflerden alıyordu ya da değerlendirilmiyordu. Yaşının ilerlemesinden dolayı artık böyle bir fırsattan ümidini kesmişti.
Ve şimdi tam da en umutsuz anında yeni kapı parıldıyordu.
Şokunu çabuk atlatıp yüzünü soğuk ve ifadesiz tutmaya özen gösterdi. Ne olursa olsun fazla hevesli olduğunu belli edemezdi. Kısaca dudak büküp, "Şartlarda anlaşırsak neden olmasın." dedi.
Ki şartlar programı çölün ortasında çekmek olsa bile kabul ederdi.
"Harika! Detaylar için Gurur burada olduğunda tekrar konuşuruz."
Cihangir yönetmenin suratına bakıyorken geçen sefer yaşananları- yükselme şansı için adamın yaptığı ahlaksız teklifi- yeniden detaylıca hatırladı. Tek kaşını hafifçe kaldırıp, "Karşılığında herhangi bir şey istemediğinize emin misini?" Diye sordu.
Her şeyi sağlama almak istiyordu çünkü bu saatten sonra kimseyle uğraşamazdı. Sadece temiz güzel bir işse onaylardı. Öyle olmasına ihtiyacı vardı.
Yönetmen gözlerini kaçırdı, güldü. "Yapma Cihangir... Sadece şansımı zorlamıştım. Kimse sana istemediğin bir şeyi yaptıramaz öyle değil mi?"
Adamın şakacı haline Cihangir de güldü.
"Elbette, orası öyle. Tabi ki yaptıramaz."Duru gülüşüyle birlikte neler olduğunu idrak etmeye çalıştı. Resmen program teklifi almıştı! Kuzey'e söylemek için heyecandan deliriyordu. Söyleme anını hayal ediyorken adamın tekrar açılan ağzı hafiften keyfini kaçırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mr & mr
FanfictionCihangir ve Kuzey severek evlenmiş ancak zamanın getirdiği problemlerle yıpranmış bir çifttir. Tekrar eski günlerdeki sevgilerine dönmek için ellerinden geleni yapacaklardır. @2019 #GAY ( erkek ve erkeğin ilişkisini içerir) Homofobik olmayan, herkes...