011 » Todellinen kultakimpale

126 16 72
                                    

🦄 • 🦄 • 🦄

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🦄 • 🦄 • 🦄

Pojat saivat nukkua seuraavana aamuna myöhään verraten hevosten normaalirutiineihin, sillä kukaan ratsuista ei alkanut mekastaa ennen yhdeksää. Taehyung oli välittömästi jalkeilla valmiina uuteen päivään Viikingin nälkäisen hörinän havahduttaessa hänet unestaan, mutta sai hetken huhuilla Jiminiä ja Yoongiakin hereille.

"Ylös ja ulos, kello on jo paljon!" Taehyung ilmoitti käsiään yhteen taputtaen Jiminin kömpiessä ruskeat hiukset sekaisin istualleen. Poika haukotteli silmät edelleen puoliksi ummessa, mutta punnersi itsensä jaloilleen. Yoongille tehtävä oli vaikeampi, sillä Jungkook roikkui unisena hänessä kiinni.

"Meen hoitaa hevoset." Yoongi yritti varovasti työntää pätkittäisesti nukutun yön takia väsynyttä Jungkookia irti itsestään. Lopulta mustahiuksinen huokaisten päästi Yoongista irti ja piiloutui lämpimän makuupussin sisään. Yoongi heitti paidan päälleen maasta ja seurasi muiden perässä toistaiseksi leutoon ilmaan. Vaikka aurinko paistoikin korkealla ja sai vasta heränneet pojat räpyttelemään silmiään, ilma oli toistaiseksi mukavan viileä.

"Mä voin hakea vettä, jos keräätte heinää?" Taehyung ehdotti, mikä sopi pojille kaikin mokomin. Mustahiuksinen kävi nappaamassa yön aikana tyhjentyneet sangot ja lähti ne käsissään rantaan. Yoongi ja Jimin harppoivat hiljaisina niitylle repimään sylinsä täyteen heinää, vaikka mieli olisi kovasti tehnyt laiskotella. Hörisevien hevosten luo palatessa Taehyung oli jo saapunut ämpäreiden kanssa ja parhaillaan tarkisti yön kuivamassa viettäneiden varusteiden kosteutta.

"Ootteko vielä menossa uimaan tänään?" Taehyung sai kysymykseensä kaksi väsynyttä pään pyöritystä, jotka saivat hänet nyökkäämään ymmärtäväisesti. Sääkään ei ollut viileän tuulen vuoksi parhain uimiseen.

"Saadaan sitten varmaan lähteä heti kun herra Jeon on käynyt täällä", Taehyung tuumasi mitatessaan hevosille heinän lisäksi hieman kauraa energiaksi matkalle. Jos herra Jeon ei ilmaantuisi ennen yhtä auttamaan tavaroiden pois viemisessä, hevosia pitäisi kävelyttää liian pitkän seisoskelun välttämiseksi.

"Kai me syödään ennen sitä?" Jimin kysyi hänen mahansa muristessa toiveikkaana.

"Joo, voisin itse asiassa mennä tekemään tulen heti. Tulkaa rantaan pian", Taehyung ilmoitti paremman tekemisen puutteessa. Hän kävi hakemassa teltan suulta muovipussin ja lähti se käsissään astelemaan rantaan. Hänelläkin alkoi olla jo nälkä.

"Miten sillä voi olla noin paljon energiaa", Jimin voihkaisi jäädessään tuijottamaan ystävänsä perään. Välistä tuntui, kuin Taehyung pystyisi nukkumaan kymmenen tuntia kuudessa tunnissa.

"En tiedä, mutta kelpais mullekin", Yoongi hymähti venytellen eilisen ratsastuksen jäljiltä jumiutuneita lihaksiaan. Hän olisi mieluusti voinut painua pehkuihin vielä muutamaksi tunniksi, mutta heidän pitäisi ehtiä tämän päivän aikana kotiinkin.

Ride to live, live to ride ✔Where stories live. Discover now