🦄 • 🦄 • 🦄
Narrin musta karva kiilsi hiestä kun se suoritti Taehyungin kanssa ties kuinka monennetta kertaa viikonlopun tulevissa kisoissa esitettävää kouluohjelmaa. Kentän laidalla istuskelevat Jimin ja Yoongi katselivat silmiään varjostellen hevosen liikkumista, yrittäen Taehyungin pyyntöjen mukaisesti löytää hänen ratsastuksestaan virheitä. Se oli kuitenkin pojille mahdotonta, heidän silmiinsä Taehyungin ratsastus näytti vain todella vaivattomalta ja täydelliseltä.
Kun Taehyung viimein pysäytti puuskuttavan Narrin ravista keskihalkaisijalle tasan neljälle jalalle ja lopetti kouluohjelman tervehdykseen, Jimin ja Yoongi taputtivat tälle innokkaasti. Taehyung antoi Narrille kiitoksen kera pitkät ohjat hyväksyvä hymy huulillaan.
"Se meni mahtavasti! Peruutuksessa vaan Narri lähti aika etupainoisena liikkeelle, mutta muuten tosi hyvä!" Jimin kehui. Yoongi ei keksinyt mitään pahaa sanottavaa Taehyungin ja Narrin yhteistyöstä, parivaljakko onnistui aina yllättämään hänet uudelleen ja uudelleen. Hän toivoi, että voisi joskus olla yhtä taitava ratsastamaan kuin muutamaa vuotta vanhempi ystävä.
"Joo huomasin saman, että jäi käsi vähän kiinni ja turhan lyhyt aika ravisiirtymisessä. Ens kerralla se sitten paremmin, mutta muuten mäkin oon ihan tyytyväinen tähän viimeiseen rataan", Taehyung sanahti hymyillen. Hän oli lähdössä positiivisella mielellä viiikonlopun kisoihin, Narri tuntui toimivan joka ratsastkerralla vain paremmin. Rata oli päntätty syvälle Taehyungin päähän, joten odotukset olivat korkealla.
"Aiotteko te tulla ratsastamaan myöhemmin?" Vanhin kysyi kääntäessään Narrin muutaman käyntikierroksen jälkeen keskihalkaisijalle. Yoongi ja Jimin vilkaisivat toisiaan.
"Mä en usko ainakaan, ajattelin Vikken saavan vapaapäivän eilisen maaston jälkeen", Jimin tokaisi Yoongin myötäillessä. Häntä ei huvittanut ratsastaa yksikseen kentällä Dixiellä, jonka kanssa mikään ei kuitenkaan tuntuisi mielenkiintoiselta.
"Mä mietin, että kävisin kävelyttämässä Maniaa vähän maastossa, kun ollaan menty nyt viime aikoina niin paljon kentällä vaan edestakaisin", Taehyung tuumasi ääneen hypätessään taputuksen kera alas Narrin selästä. He olivat herra Jeonin kanssa suunnitelleet koulutussuunnitelman ex-ravurille, jonka lopuksi tarkoitus olisi päästä ratsastamaan Manialla kaikki askellajit läpi. Ensin Taehyungin olisi rakennettava luottamussuhde ruunan kanssa, ja siksi pyrki päivittäin viettämään edes hetken aikaa hevosen kanssa.
Paremman tekemisen puutteessa Jimin ja Yoongi seurasivat Taehyungin perässä talliin. Yoongi jäi auttamaan hikisten varusteiden poislaitossa ja Jimin ilmoitti hakevansa Manian valmiiksi niityltä sisälle. Yoongi jätti satulahuovan pestävien kanssa pinoon ja vaihtoi seuraavaa ratsastusta varten valmiiksi uuden tilalle. Suojat hän harjasi huolellisesti ja päällisin puolen pyyhki pesusienellä. Yoongin palatessa satulahuoneesta tallin puolelle, Mania oli jo karsinassa Jimin kimpussaan.
YOU ARE READING
Ride to live, live to ride ✔
FanfictionKun Jungkook putosi hevosen selästä, mikään ei ollut kuin ennen. Hän menetti kaiken: hevosensa, kävelykykynsä, unelmansa, vapautensa ja itsensä. Onneksi Yoongi oli luvannut tulla ensi kesänä takaisin. ∆Jatko-osa kirjalle "Ride 'till I can't more"...