(Medya: Kağan)
Bara vardığımızda arabayı hızla park ettim. Ben sadece Buket ile giderim diye düşünürken o yanına kuzeni de getirmişti. Aslında sorun değildi. İyi birine benziyordu. Adı Kağan'dı.
Barın kapısına geldiğimizde adam bizi baştan aşağı süzdü. Hızlıca kimliğimi ona gösterince hemen kenara çekildi ve geçmemize izin verdi. Bizim locaya geçtik. Burası benim alanımdı ve benim isteğim dışında kimseyi almıyorlardı.
Kağan yanıma Buket'de karşıma oturmuştu. Bara gitmeye üşendiğimden garsonu çağırdım. Hepimiz bir şeyler sipariş ettikten sonra konuşmaya başladık. Mutluydum. Bu hissi ne kadar özlemişim meğer...
Biraz daha sohbet ettikten sonra Buket'in neşeli sesiyle dikkatimi ona verdim. "En sevdiğim şarkılardan biri çalıyor hadi dansa!" Kağan hevesli gözüküyordu ama ben reddedince o da istemedi. Buket omuzlarını silkip piste gidince Kağan bana döndü ve konuşmaya başladı "Eee... Nasılsın?" İdare eder dedim ona bakmayarak. Bu tavrımdan alınmış gibi gözükse de bozuntuya vermedi ve devam etti "Biraz kendinde bahsetsene."
Sorusu üzerine aklıma gelen düşünceyle yüzüme tehlikeli bir gülümseme yayıldı. Hmm... Şey ben annesi babası tarafından gözleri önünde öldürülen, ardından hırsımı alamayıp babamı öldüren, bir de üstüne yetmiyormuş gibi evi yakan psikopat bir kızım. Ha bu arada unutmadan mafyayımda yani insanları çeşitli işkencelerle öldürmek acayip zevk alıyorum. Eee, sen?
Bir an için böyle söylediğimi düşünmek bile beni garip hissettirmişti.
Hissetmene gerek yok öylesin zaten.
Emin ol yollarını gözledim canım iç sesim.
Ayy cidden mi sonunda kıymetimi anladın, her ne kadar geç de olsa.
Hı hı...
Dalga geçiyorsun demi?
Gerizekalısın asdfgh...
Pislikkkk...
Kağan'ın hala soran gözlerle bana baktığını fark ettim. "Açelya SARAÇOĞLU 18 yaşındaydım, okuduğum okulu zaten biliyorsun.Kuzenin malum..." şakasına hafif bir şekilde omzuna vurdum, hoşuna gitmiş gibi gözüküyordu. İstemsizce gülümsedim.
(Bar)
Bir dakika ne yapıyorum ben ya!? Yüzüme tekrar o nötr ifadeyi yerleştirdim. Kağan anlamamış gibiydi. Normal dedim kendi kendime. Yavaşça yerimden doğruldum gözü hala üzerimdeydi. Bir şeyler alacağım ister misin?" diye sordum kuru kuru. Cevap vermek yerine ayağa kalkınca sorarcasına tek kaşımı kaldırdım. Evet tek kaşımı kaldırabiliyorum asdfgh... "Sana eşlik edeyim." diye açıklamada bulundu. Beraber bara ilerleyip iki içki sipariş ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melekler Ağlamaz
Teen Fiction"Hey" dedi. Yüzümü avuçlarının içine alarak"Melekler ağlamaz, unutun mu?" konuşurken bir yandan da gözyaşlarımı siliyordu " Ve sen benim küçük meleğim, sen asla ağlamayacaksın..." başımı kaldırıp ona baktığımda yüzündeki buruk tebessümü gördüm. Başı...