Bölüm 7: Yeni Ev

2.3K 359 164
                                    

Ryujin'den

Yeji'nin beni geri getirmesi ve kızlara kavuşmamın üzerinden neredeyse bir saat geçmişti. Mutlu olmam gerekiyordu. Ama şu "Hayaletler" denilen kişiler içimi huzursuzlaştırmıştı.
Yeji'ye dönmüş ve sormuştum

"Hayaletler ne veya kim?!"

Endişe içinde beklerken ayağım titremeye başlamıştı. Canım acımaya başlamıştı. Ama durduramıyordum.

"Yağmacılara karşı duran gruplar. Bazen insanlara yardım ediyorlarmış. Bundan birkaç ay önce şehre üstünde maske takan bir kurukafa resmi olan bir araba geldi. Gittiklerinde duvarlarda yazılar vardı. Bu yüzden hayalet olarak adlandırılıyorlar."

İçim biraz rahatlamıştı ama bir tane daha aksiyonu kaldıramazdım. Yutkunmuş ve sarılı bacağıma bakmıştım. Küçük bir kan damlası bezin dışına çıkmıştı. Ama umursamamıştım.
Chaeryoung konuşmuştu bu sefer.

"Şimdi ne yapacağız. Bizi buldukları zaman yardım edeceklerini bilmiyoruz."

Haklıydı. Titreyen ayağım iyice beter bir hal alırken Jisu konuşmuştu bu sefer.

"Buraya tekrar gelmeleri çok olası. Ayrıca çok açıktayız. Şimdi uyuyun yarın kesin bir karara varırız."

Yuna ben ve Chaeryoung kafamızı sallamış ve yataklara geçmiştik. Koltuklardan büyük olanların çekyat olması iyiydi. Yoksa birimiz soğuk betonda yatacaktı. Chaeryoung ve ben yanyana yatarken Yuna tekli koltuğu yatırır hale getirmişti. Jisu ve Yeji yanyana yatıyordu.
Yorgunluktan gözlerim hemen kapanmış ve uykuya dalmıştım.

Sabah gözlerimin acısıyla uyanmıştım. Kimse kalkmamıştı. Yuna dışında. Koltuğa uzanmış tavana bakıyordu. Fısıldayarak.
"Günaydın."

Dememle bana dönmüş ve günaydın demişti. Oturmaktan canım sıkıldığında tek ayak üstünde zıplayarak evi gezmeye başlamıştım. Merdivenlerden yukarı çıkacaktım ama karanlık ve korkutucu gözüküyordu. Omuzlarıma gelen saçlarım beni iyice rahatsız ederken mutfakta körelmiş bir makas bulmuştum. Aklıma gelen fikirle hızla Yuna'nın yanına gitmiş ve sessizce konuşmuştum.

"Yuna saçlarımı kesermisin?"

Bana ve elimdeki makasa şaşkınlıkla bakmış ve konuşmuştu.

"Emin misin?"
Kafamı hızlıca sallamış ve oturduğu koltuğun ön tarafına çökmüş makası eline uzatmıştım. Yamuk olması umrumda değildi. Sadece birazcık rahatlamak istiyordum. Yuna makası almış ve yerinde doğrulmuştu. Ben onun dizleri önünde arkam dönüp çökmüş beklerken bir daha sormuştu.
"Emin misin?"
Heyecanla cevap vermiştim.

"Kes gitsin."

Daha sonra kafamdaki ağırlık azalmaya başlamıştı. Yere baktığımda heryer benim saçımdı. Yuna omzumu patpatlamış ve konuşmuştu.
"Güzel oldu."

Heyecanla yerden kalkmış ve cama doğru ilerlemiştim. Camdaki yansımama baktığımda saçlarım artık çeneme geliyordu. Ve düzgün kesilmişlerdi.

Hızla Yuna'nın yanına gitmiş ve sarılmıştım.
Teşekkür etmiş ve yerdeki saçları toplamaya koyulmuştuk. Kızlar yavaş yavaş uyanmaya başladığında konserve yemek getirmek için çantalara doğru ilerlemiştim. Hepimize birer tane aldıktan sonra geri dönmüştüm. Tedirgin olmuştum. Çünkü yemek ve su azalmıştı. Hatta ancak bir gün dayanabilirdik.

Kızların yanına döndüğümde Jisu Yeji ve Chaeryoung gözlerini ovuştururken yeni saçım ile ilgili yorum yapmış ve yemek yemeye koyulmuşlardı. Saçımı beğenmişlerdi.

Kahvaltı bitmiş koltuklarda nereye gideceğimiz hakkında düşünüyorduk. Chaeryoung aklına bişey gelmişcesine kafasını kaldırmış ve konuşmuştu.

RISING| SKZ × ITZY (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin