Tanrısal Bakış Açısı
Busan
Şehrin dışında bulunan bir fabrika
19.06Pusuya düşürülen ekip nereye getirildiklerini bilmez bir şekilde karanlık fabrikanın alt katında birbirlerine bağlanmış bir şekilde duruyorlardı.
Tabi kızlar yanlarında değildi. Onları çok başka bir yere götürmüşlerdi. Erkeklerin tek umudu akıllarına gelebilecek en kötü senaryonun başlarına gelmemesiydi. Ortamda bir soğukluk olduğu bariz belliydi. Herkes biliyordu ki birisi onları ifşa etmiş ve herkesin arasını açmıştı. Çocukluğundan beri birlikte olan Chan, Minho ve Changbin bile kime güveneceğini bilmiyordu.
Kızlarda durum pek aynı denilemezdi. Birbirlerinden emin oldukları için korkuları yoktu. Ryujin ve Jisu oldukça hırpalanmış bir şekilde yerde hareketsiz yatıyordu. Yeji, Yune ve Chaeryeong'u ysnına çekmiş birbirlerine sığınmışlardı. Hemen ayaklarının ucunda Jisu ve Ryujin bulunuyordu. Nefes aldıkları için bir sorun yoktu. Sadece yorgunluk ve oradan oraya fırlatılmanın yorgunluğuydu.
Bu sefer nasıl kurtulacaklardı?
-
Saatler birbirini kovalarken erkekler teker teker arabaların ve eşyaların nerede oldukları ile ilgili sorguya çekilmişti. Hiçbiri konuşmayınca şiddeti tek çözüm olarak kullanan yağmacılar ise bu durumdan oldukça memnunlardı. Ama beklemedikleri bir şey fabrikanın dışında onları bekliyordu.
Bir canlının yaşam alanını tehdit ederseniz yapacağı ilk şey saldırmak ve bölgesini korumak olacaktır. Ancak eğer tehdit kendinden güçlüyse direkt olarak orayı terk edecektir.
Sonuçta bir canlının altıncı hissi av olarak görülmeme çabasıdır.
Busan'ın dışında kalan bu fabrika kırlık bir alanda bulunuyordu. Ancak bu kırlık alan insan türünün rahatsız etmek istemeyeceği birine aitti. Gece nöbetini alan bir kodoman grubu sabahında ortadan kayboldu. Ertesi gün diğer grup ve böyle böyle yağmacıların sayısı gittikçe ciddi bir azalmaya uğradı.
Çocukların pusuya düşüp fabrikaya getirilmesinin üzerinden 5 gün sonra tahmin bile edilmeyecek bir olay gerçekleşti.
Nöbetçi grupların ortadan kaybolmasının sebebi olan otobüs büyüklüğünde ki kertenkele fabrikaya saldırdı.
Mutasyondan derisi sertleşmiş kertenkele bir yandan birlikleri mideye indirip ortalığı birbirine katarken Ryujin ve kızlar korku içinde bekliyordu. Bu kaçmak için iyi bir fırsattı ancak dışarı çıktıkları anda o kocaman şeye yem olurlardı. Erkekler ise fırsattan istifade ellerini kollarını çözüp fabrikanın üst katlarına çıkmanın bir yolunu bulmaya çalışıyorlardı. Oldukça kalın derili olan bu kertenkele mermiden ve patlayıcılardan etkilenmezken fabrikanın dışarısı tam bir mahşer alanıydı. Ölü ve ezilmiş bedenler bir yana çoğu ceset kertenkelenin yemeği olmuştu. Bu saldırı kendi bölgesini korumaya çalışan bir canlının iç güdüsüydü.
Erkekler iki ayrı gruba ayrılıp çeşitli yerlerdeki fabrika içinde nöbet tutan adamları öldürmek için harekete geçti. Ancak kertenkele dışarıyı halletmiş fabrikanın içine girmeye çalışıyordu. Kızlar üst katlarda sallantı ve yıkılmayı tüm etkisiyle hissederken Erkekler alt katta korku ve merakla üst taraflarda neler döndüğünü anlamaya çalışıyordu.
Ryujin en sonunda kendisini cesaretlendirmeyi başarıp kendisiyle birlikte kızlarıda yerlerinden kaldırdı. Fabrika 9 şiddetinde bir deprem gibi sallanırken ayakta durmak gittikçe zorlaşıyordu.
Erkekler en sonunda tüm adamları halletikten sonra fabrikanın beton kolonlarının sağlanmasını sağlayacak bir sallanma gerçekleşti. Ya buradan hemen çıkacaklardı ya da burada moloz yığınlarının altında ölüp gideceklerdi. Alt kattan ayrıldıkları gibi kafasını kamyon girişinden içeri sokmaya çalışan böylece kendisiyle birlikte fabrikayıda sallayan kertenkele hiç iç açıcı bir görüntü değildi. Grup fabrikanın diğer tarafına son hız koşarken yağmacılar onları umursamayacak kadar can derdindeydi.
"Kızlar ne olacak?!"
Jisung başından beri bunu düşünüyormuş gibi bağırarak konuştu.
Chan yıkılmakta olan binaya bir bakış attı ve konuştu."Yukarı çıkmak için zamanımız yok! Hemen çıkmalıyız!"
Felix telaşla bağırdı.
"ONLARI TERK Mİ EDECEĞİZ?!"
Chan bir seçim yapmak zorunda olduğunu biliyordu. Ya bu ekibin hayatını kurtaracak ve kızların ölmesine izin verecekti ya da bu ekiple birlikte yukarı çıkıp kendide dahil herkesin ölümüne sebep olacaktı. Diğerleri kendi aralarında ne yapmaları gerektiklerini tartışıyorlardü
İnsanı insan yapan şey yol ayrımına geldiğinde yaptığı seçimdir.
Chan yumruklarını sıktı ve bağırdı.
"ÇIKIYORUZ DEDİM!"
Kimse liderin bunu yapacağını tahmin edemezdi. O vefalı biriydi düşmanı olmadığı sürece kimseyi ölüme terk etmezdi. Küçükler kararı sorgulayıp bağırırken büyükler bu kararı anlayabiliyordu.
Binanın tamamen yıkılmasına ramak kalmışken çocuklar kendilerini dışarı attı ve sağlam arabaları alıp çayırlık alandan hızla uzaklaştılar. Hemen ardından binanın içine giren ve ortalığı kan gölüne çeviren kertenkele ile fabrika tozla duman olup bir harabeye döndü.
-
Chan kullandığı arabayı hiç aralıksız önceden geldikleri hapishaneye doğru sürünce arkasında kalanlar onu takip etmişti. Küçükler yaptıklarının suçluluğu ile bir kenara sinmişken Chan'ı suçlamamak için kendilerini zor tutuyorlardı. Chan hücrelerden birinde yalnız yatağa oturmuş kafası ellerinin arasında öylece duruyordu.
5 arkadaşını geride ölüme terk etmişti. Hatta içlerinden birisi arkadaştan daha öte gördüğü birisi olunca pişmanlığı ikiye katlanmıştı. Jisung kargo pantolonun cebinde yanından hiç ayırmadığı Chaeryeong'un oyun kartlarına dokunmayı reddediyordu. Herkes onların yokluğundan etkilenmişti. Hatta onların ölmüş olduklarını kabullenmek pek çoğunun kafasına darbe almış gibi bir etki yaratıyordu.
Hapishanede geçen bir haftanın sonunda Burada tanışmış Yeonjun Taehyun Beomgyu Kai ve Soobin grubu diğerleri ile yollarını ayırmaya karar vermişti. Bu ayrılıktan birkaç ay sonra beklenmedik pek çok şey olacaktı.
İstanbulda olan patlama yüzünden eğer orada yaşayan varsa herkese çok geçmiş olsun benim ablamda oradaydı hatta patlamanın olduğu yerdeymis ama çok şükür sadece sesini duymuslar tekrardan herkese geçmiş olsun
Ayrıca uzun zaman oldu ve mesajları giderelim dedim bir sonraki bölüm daha uzun olacak umarım sabırla beklersiniz
Oy sınırı koymayacagim ama bebek eklerim bir yıldızı çok görmeyelim optümmmm
😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RISING| SKZ × ITZY (DÜZENLENİYOR)
FanficKıyamet yeni bitti. Yer küre üzerinde neredeyse kimse kalmadı. Hayatta kalanlar ise hala mücadele veriyor. Her zaman bir şeylerle baş etmek için gücümüz vardı. Artık yok. Yeni çağa hoşgeldiniz. ♡#itzy etiketinde 1. sıra (2022/02/28) ♡#yeji etiketind...