Herkese merhabalar. Bölümleri okumaya başlamadan önce size biraz kendimden ve kurgudan bahsetmek istiyorum.
İsmim Ece, 23 yaşındayım. 2010 yılından beri yazdıklarımı paylaşıyorum. Wattpad henüz patlamamışken buralar hep dutlukken Facebook'ta aktiftim. Daha sonra burada da yayınlamaya başladım. Burada yayınladığım iki çalışmam var; Detayla Randevu ve Küllerin Doğuşu. Zaten çoğunuz beni uzun yıllardır tanıyorsunuz ama eğer beni bu yeni çalışmamla tanımaya başlayacak olanlar varsa, bahsettiğim eski çalışmalarımı da okumanızı öneririm. Zira benden çok fazla şey barındırıyorlar.
İkiz Bedenler'e gelecek olursak, bu aklımda dönen bin tilkiden sadece birisi. Çok düşündüm, word dosyasından çok kafama yazdım, bir ara vazgeçtim, sonra tekrar heveslendim derken işte buradayız. Ani bir kararla yayınlamaya karar verdim İkiz Bedenler'i, bu yüzden okuyacaklarınız biraz da taslak gibi kendi nezdimde. Ama eğer yayınlamak için en mükemmel haline ulaşmasını beklersem, bir beş yıl daha görüşemezdik herhalde :)
İkiz Bedenler yavaş başlayacak. Sade ve basit gibi görünecek. -ki benim en sevdiğim tarzdır bu- Birkaç bölümden sonra derinleşecek, tuhaflaşacak, ne anlatmış bu ya dedirtecek ama emin olun sizi de beni sardığı gibi saracak ve bir bakmışsınız o yavaşlık ve tekdüzelikten eser yok.
Bölümler bazen -Ömer bunu dediğim için beni öldürmez umarım- Aslım'ın bazense Ömer'in bakış açısından gelecek. Bölümlerin arasına Aslım'ın yazdığı yazıları serpiştireceğim. Zamandan bağımsız olacak ve belki biraz kafanızı karıştıracak ama elbette bir noktada her şey kafanızda netleşecek. Bölüm sonlarında benim meşhur bölümden daha uzun açıklamalarımı da görebilirsiniz. Şaşırmayın.
Karakterler için net bir oyuncu kadrosu yok aklımda. Zaten olmasını da istemem. Tamamen kendi kafanızda oluşturduğunuz şekilde görmenizi istiyorum onları. Tabi önerileriniz olursa memnun olurum, aramızda tartışırız.
Bölümlerin uzunluğu ve kısalığı tamamen benim yazdığım esnadaki ruh halime ve kurgunun gidişatına göre belirlenecek. Çok kısa bir bölümle de karşılaşabilirsiniz Manas Destanı'nı andıran bir bölümle de. Her şeyden önce sadece ve sadece kendim için, kendi ruhumu beslemek için yazdığımı unutmayın. Bölümlerin arasını fazla açmamayı hedefliyorum. Haftada iki bölüm gelir diye umuyorum. Bekleyip göreceğiz.
İkiz Bedenler'e hoşgeldiniz. ❤️
Hepimiz için güzel bir yolculuk olması dileğiyle,
Sevgiler.
-Ece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkiz Bedenler
Mystery / Thriller"Ömer, delirdin mi sen?! Karınım ben senin!" "Senin kocan yok artık kızım, sok kafana bunu." ~ Parçalanmış bir zihin, parçalanmış hayatlar.. İki farklı kalbin arasında kalmış bir kadın.. İkiz Bedenler bir kadınla erkek arasındaki aşktan çok daha f...