Брат

59 3 0
                                    

Седях в очакване на разказа му. Опитах да съм възможно най-търпелива, за да не го напрягам, но бях толкова любопитна.
-Имам брат,-започна Ноен.-който е по-голям от мен. Казва се Чейс, но повечето го знаят като lil huddy.
-Защо не си ми казвал?-попитах.
-Двамата работехме заедно преди, бяхме непобедим отбор. Правехме доставки дори за други държави, бяхме най-уважаваните момчета в Лос Анджелис преди...
-Преди какво?
-Преди..-той си пое дъх.-преди той да се обсеби от властта, парите и наркотиците, след като това се случи аз не можех да продължа така. Казах му, че е време всеки да поеме по свои път. Макар, че идеята не му се хареса особено много, той прие. След напускането ми полицията успя да пробие в редиците ни чрез доносник и заловиха Чейс, тикнаха го в затвора и не го видях.
-Това какво общо има с мен?-попитах.
-След като го затвориха той ме обвини, че аз съм знаел за доносника и за това съм решил да напусна, за да си спася кожата. Опитах се да му обясня, че това не е така, но той не искаше да ме чуе. Закле се, че ако трябва ще ми отнеме най-ценното, но ще ми го върне.
-И това ценно...съм аз.-отбелязах смутено.
-Точно така.-въздъхна Ноен.-Не се плашех, докато бях сам. След това се появи ти и сега очаквам най-лошото да се случи.
Седнах на леглото и се опитах да премисля всичко, което току-що разбрах. Не можех да повярвам, че Ноен е пазел нещо толкова важно в тайна от мен. Изложил е живота ми на риск, въпреки че е знаел какво би могло да се случи с мен. За Бога, помощ.
-От къде Матиа и Тони знаят за това?-попитах шепнейки под нос.
-Матиа знае от източниците си, а Тони е близък приятел с брат ми.-отвърна той.
-Моля?-възкликнах.
-Брат ми направи Тони и Ондреаз известни преди година, както и много други.
Настъпи кратко мълчание, което посичаше въздуха като секирата на смъртта. Не можех да пиема дъх, нито да мисля трезво. Исках да изчезна от лицето на Земята, да ме няма или да съм мъртва. Опасността, която сега е плътно зад гърба ми, е много голяма.
-Какво да правя, Ноен?
-Няма какво да направиш, Лина.-отвърна той и наведе виновно глава.-Където и да отидеш, той ще те намери.

ЗаедноWhere stories live. Discover now