~CHAPTER 8~

3.6K 364 208
                                    

     Alyayı dürterek ilerideki kızı gösterdim.

"Bu kızı tanıyor musun?" 

 Kafasını iki yana sallayarak:

"Hayır.

Neden sordun?"

"Fırında tanıştık."

"Tanıştıysan neden soruyorsun Marinette?" 

"Adını öğrenemedim."

"O zaman tanışmış olmuyorsun ama"

"Peki öyle olsun." diyerek poşeti Alyaya uzattım. Öğle arasında yemek için çok güzel kurabiyeler getirmiştim. Bugün sevdiğim yemekler yoktu okulda. Balık, brokoli ve karnabahar salatası ve meyveler... ben almamama rağmen Alya yemekten almıştı. Ve kurabiyelerden neredeyse hiç yemediğini fark ettim. Sağlıklı beslenen biriydi ve bu beni oldukça hayrete düşürüyordu. Nasıl olabilir de bir insan kuruvasan, hamburger, cips, patates kızartması ve dahasını yemeden durabilir anlamıyorum.

     Alya ile çimlere oturduğumuzda Adrien'i rahat görebileceğim bir şekilde oturdum ve sırtımı ağaca yasladım. Gerçekten rüya gibi bir insandı. Beyaz teni, sarı saçları ve yeşil gözleri... parçalar güzeldi ama bir araya geldiğinde oluşan kombinasyon daha güzeldi. Peki ben? Doğuştan mavi saçlarım, mavi gözlerim ve beyaz tenim vardı. Evet parçalar hoş ama birleştiğinde oluşan görüntü herkesin gözünü kanatıyordu kesinlikle.

"Adrien'i izlemek için oraya oturdun değil mi?" 

"Olabilir." 

"Biliyor musun Marinette, Adrien bir gün farkına varacak senin. Ne zaman ve nerede bilmiyorum ama bana güven. Ben asla yanılmam." dedi. Alya yanıma doğru kaydı ve bende başımı omzuna koydum.

"Alya seni çok seviyorum. Çok iyi bir arkadaşsın." 

"Ee neden Adrien?" dediğinde biraz düşündüm. Sahi, neden Adrien? İnsan sadece uzaktan izlediği, hiçbir diyaloğunun olmadığı insanı ne için sever?

"Bilmiyorum Alya. Neden bilmiyorum. Evet o okuldaki klişe 'bad boy' lardan ve bende ezik kız işte bu yüzden birlikte olamayız biliyorum. Uzaktan ona bakınca sanki derinlerinde iyi biriymiş gibi geliyor. Sanki çok yufka yürekliymiş gibi. Hani insanlar acısını gizlemek için farklı davranır ya, işte öyle hissediyorum. Bence onun yanında kendi gibi olabileceği birine ihtiyacı var sadece. Ben onun iyi biri olduğuna inanıyorum." dedim. Bunları ona bakarak ve yavaş yavaş söylediğimden kendimi filmlerdeki kızlar gibi hissetmiştim.

"Sen baya aşıksın ona. " dedi Alya saçımı okşarken. Gülümsedim sadece. Öyleydi.

"Marinette sen çok iyi bir insansın."  diyerek Alya bana sarıldığında gözlerim çoktan dolmuştu.

I'M FATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin