~CHAPTER 14~

1.1K 128 115
                                    

Sınav haftası gelmişti. Bu dönemi bir an önce bitirip diğer dönem için temiz bir sayfa açmak istiyordum. Sınavın olacağı sınıfa geldim ve rastgele bir sıraya oturdum. Sınav zor olacaktı biliyorum fakat hiçbir sosyal aktivitem veya arkadaşım olmadığı için dönem boyunca ders çalışmaktan ve kitap okumaktan başka bir şey yapmamıştım. Bu yüzden de bu sınavı çok rahat geçeceğime inanıyordum.

Sınavın başlamasına dakikalar kala Adrien'in sınıfa girmesi ile tüm odağım kaydı. Adrien sınıfa göz gezdirerek tek boş yer olan arkama oturdu. Kalbim hızla çarpmaya başladı. Adrien arkamda oturuyordu. Gözetmen öğretmen sınav saati geldiğinde kağıtları dağıttı ve sınava başladık. Zor topladığım dikkatimle bildiğim soruları teker teker çözdüm. Kafamı sorulardan kaldırdığımda son altı dakika kaldığını gördüm. Kağıdımı vermek için hazırlanırken arkamdan bir fısıltı duydum.

"Marinette..." seslenen Adrien'di. Kafamı hafif arkaya döndürdüm.

"Marinette soruların cevabını söyleyebilir misin yoksa kalacağım." Adrien ilk kez benimle diğerleri ile konuştuğu gibi konuşuyordu. Belki bu sayede arkadaş olabiliriz düşüncesi ile cevapları vermeye karar verdim.

"Sırasıyla söylüyorum a,e,c,c.......d,b"

"Teşekkür ederim."

"Rica ederim Adrien" diyerek kağıdımı teslim ettim ve sınıftan sessizce çıktım. Adrien iyi biri olmaya karar vermişti kesinlikle. İlk kez benimle hakaret etmeden bir diyalog kurmuştu. Heyecanla çıkış kapısına geldim ve merdivenlerde karşılaştığım Alya ile duvarın arkasına geçtik.

"Kesin hepsini yapmışsındır."

"Doğru tahmin. Sende yaptın değil mi?"

"Senin sayende"

"Bil bakalım ne oldu. Sınavda Adrien arkama oturdu ve benden cevapları istedi."

"Vermediğini söyle Mari." Tam o sırada merdivenlerden inen Adrien ve Nino'nun sesini duydum.

"...sonra o salak kız bana tek tek tüm soruların cevabını söyledi. Muhtemelen benden hoşlanıyor. Aptal. Umarım ona bakacağımı düşünmüyordur." diyerek güldü. Nino hiçbir şey söylemeden Adrien'e veda ederek yola koyuldu. Merdivenleri inip köşeyi döndüğünde Nino ile göz göze geldik. Alya beni dürtene kadar Nino'nun bana selam verdiğini duymamıştım. O sırada bir anlığına dünya benim için durmuştu.

"Adrien'in söylediklerini duydun mu?"

"Ona neden verdin ki cevapları? Marinette kendine gel. Sana bu kadar kötülük yapan birine neden yardım ettin? İyi biri olacağını düşünmedin değil mi?"

Evet düşündüm. Onun bir anlığına da olsa iyi biri olacağını düşünmüştüm. Adrien ise hem çıkarı için beni kullanmış hem de alay konusu etmişti.

Aptal Marinette.

I'M FATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin