Nejlepší Kámoš

1.3K 61 6
                                    

"Nemôžeš ísť keď ja pôjdem do štúdia?" ptá se ublíženě Daniel v pátek ráno, kdy se začnu zvedat s úmyslem zastavit se v dílně, kde se pracuje na mých nálepkách.

"Víš, že bych tu s tebou ležela klidně do odpoledne. Ale máme oba práci miláčku" políbím ho na krk a začnu se hrabat z postele ke skříni. Z ní si beru spodní prádlo. Obleču si černý džíny s vysokým pasem a obyčejné červené tričko. Vlasy si stáhnu do drbdolu a otočím se k Danielovi.

"Vstaneš, nebo tam budeš ležet dál?" založím si ruce na prsou. On se na mě uculí, obrátí se na břicho a natáhne ruku dopředu.

"Dneška mame show, prídeš?" ptá se s úsměvem.

"Promiň, sestra má narozeniny" řeknu smutně, protože bych tam opravdu ráda byla. On jen přikývne a vstane z postele, aby se taky oblékl.

"Jsi naštvaný? Já ti slibuju, že příště půjdu opravdu" zapřísáhnu se později u snídaně. On ke mě zvedne své tmavé oči.

"Tak ako si sľúbila minule a tiež pred minule. Ja to chápem, je to tvoja sestra a ja som iba tvoj priateľ. Ale vieš čo nestaraj sa o to, poviem Tokačovi, že kľudne môže to miesto pre teba zrušiť. Čau" ze stolu si vezme telefon, klíče a s batohem na rameni opustí byt.  Já dál zmateně sedím a koukám na místo, kde před chvílí seděl.

Pohled Tokáče:

Konev byl už od rána nejakej divnej. Skoro nemluvil, nepil ani to ani přes show. Ptal jsem se ho na Márii, ale vždycky jen mávmul rukou a řekl, že to není moje věc. A teď sedí v backstage s tou černoškou, která hrála v jeho klipu, a o něčem si důvěrně špitají.

Nechápu, co se stalo. Jsem zmatenej, ona by mi napsala nebo zavolala, kdyby se rozešli. Jsem přece její nejlepší kámoš.

"Proč nejseš uvnitř?" ptá se mě Nik, kterej zrovna přichází ke mě, taky s cigaretou mezi prsty.

"Ani nevím. Přemýšlím, co se stalo mezi Konví a Márii. Asi mi do toho je hovno ale sere mě to" přiznám mu. On si dlouze potáhne, přičemž se na mě zadívá.

"Hele a nejdeš do ní tak náhodou zabouchlej? To by vysvětlovalo tvou přehnanou starost."

"Cože? Ježíši nejsem do ní zabouchlej ty vole. Je jako moje mladší ségra"

"Jenom mě to napadlo a hele my o květince a květinka za rohem. Ahoj přeřízlej krku" usměje se na právě procházející Márii. Ta mu ukáže prostředníček ale nakonec ho taky s úsměvem pozdraví.

"Ahoj co ty tu. Myslel jsem, že Anitta má oslavu" zahodím zbytek cigarety a pohlédnu na ní.

"Přišla jsem se omluvit Danovi" úsměje se. Nám však úsměvy z tváří mizí, čehož si ona okamžitě všimne.

"Co se děje?" zeptá se. Nečeká na odpověď, zamíří do klubu.

"Hej Mei počkej" volá na ni Nik.

Ona ho ale neposlechne a otevře dveře do backstage, kde sedí Konev s tou holkou na klíně. Všichni se na sebe překvapeně podíváme.

"Aha" dostane ze sebe Mária a zase dveře zabouchne.

"Věděli jste to" zašeptá, přičemž se její hnědý oči zalijí slzami.

"Věděli jste to a stejně jste mi nic neřekli nebo nenapsali" řekne hlasitěji. I přes to nám nikdo nevěnuje žádnou pozornost.

"Mei, my ti to vysvětlíme" řekne opatrně Nik. A to už k nám přijde i Konex.

"Nie je to tak ako to vyzeralo" začne. Mária se k němu otočí a vrazí mu takovou facku, že se mu pootočí hlava do strany. A pak se otočí na mě a já dostanu strach, že taky jednu schytám.

"Myslela jsem že jsme nejlepší kamarádi" zašeptá plačtivě, věnuje mi ten nejsmutnější pohled, kterej jsem v životě viděl a zmizí. A mě podivně zabolí na hrudi.

"Doufám, že ti to za to stálo" zasyčí Nik a odejde od nás pryč.

"Seš čurák" říkám naštvaně a taky odcházím, abych se trochu uklidnil. Jsem tak moc nasranej, že bych mu nejradši jednu vrazil.

Bez Limitu / FF KonexKde žijí příběhy. Začni objevovat