Možná kdyby nás nevyrušila Anitta, zašlo by to ještě dál než jen pouhé líbání, kdy jsme ani jeden nechtěl přestat. Bylo to jiné, než líbat Daniela.
"Jelikož je mi jasný, že by sis stromek sama nekoupila, tak jsem se o to postarala já s klukama, který jsem náhodně potkala" culí se, aniž by tušila, co jsme tu před chvílí dělali.
"Jak to myslíš?" zastrčím si pramen vlasů za ucho a podívám se po Gabryellovi, ten pokrčí rameny a sáhne po telefonu ležícím na stole.
"Děláš si prdel?" vypadne ze mě dřív, než si uvědomím. Daniel stojí přede mnou s nečitelným výrazem ve tváři. Už se chystám po něm vystartovat, ale odněkud se vynoří usměvavý Dominik s Tomášem.
"Klid těhulko, přichází v míru. Nechce žádný hádky jo?" snaží se mě uklidnit Tom, jenže na mě to má opačný efekt.
"Jak mám být v klidu, když chtěl abych šla na potrat a řekl,ať si vyberu mezi nim a dítětem?" vypísknu.
"Mrzí ma to" začne Daniel. Možná by i pokračoval, ale já okolo něj projdu a zabouchnu se v ložnici, abych byla sama.
Svou sestru mám ráda, nikdy bych na ni nedala dopustit, ale tohle bylo příliš. Nemůže ho přece dovést do mého bytu po tom, co mi řekl a utekl ode mě. Měsíc jsem kvůli němu byla ve stresu. Dokonce jsem přemýšlela, že si to malé nechám vzít jenom proto, aby se ke mě vrátil. Čím víc nad tím přemýšlím, tím víc se začínám chytat toho, že mě chtěl jen do postele.
"Ja viem, že som ten posledný človek s ktorým chceš hovoriť ale aspoň ma vypočuj." Dveře od ložnice se za Danielem zase zavřou a on se jde posadit naproti mně. Nic neříkám, určitě bych byla hnusná.
"Myslel som, že keď zase utečú, tak sa to zase samo vyrieši ale to sa nestalo a ty si kvôli mne zase trpela. Pozri Mária, ja ti celý čas v našom vzťahu len ubližoval a teraz som sa zachoval ako sebecký kokot. Viem, že mi to neodpustíš a nebudeš ma chcieť vídať."
Podívám se do jeho tmavých očí, které se nepatrně lesknou a nadechnu se.
"Myslíš si, že náš vztah byla chyba?" zeptám se klidně.
"Nebola to chyba, vážne som ťa miloval a chcel som s tebou byť. Dnes som ale videl, ako sa smeješ a takto si sa so mnou nikdy nesmela. Nikdy sme nehovorili o všetkom čo nás napadne bez toho, aby sme sa za to potom hanbili."
Nevím, co na to říct.
"Máš pravdu" řeknu nakonec.
"Nechci se s tebou hádat. Jen se chci zeptat, jak to mezi námi teď bude?" pozvednu obočí, přičemž položím svou ruku na tu jeho, která stále svírá mé stehno.
"Budeme kamaráti? Samozrejme, keď budeš potrebovať pomôcť, tak tú pre teba budem. Dám ti peniaze na zariadenie izby pre prcka a na všetko ostatné."
Nevím, jestli dokážu být jeho kamarádka po tom všem. Stále ho miluju.
"Nabízet zamilovanému přátelství, je jako nabízet žíznivému kus chleba. Potřebuju čas." Věnuju mu smutný úsměv. "A peníze po tobě žádné nechci" dodám, ale on zavrtí hlavou.
"Chcem aspoň nejako prispieť a teraz už choď za ostatnými" zvedne se na nohy, přičemž ke mně natáhne ruce. Já je nejistě přijmu a nechám se odvést do obýváku.
On se jde posadit na sedačku a já jdu za mou sestrou do kuchyně, kde sedí i Tom.
"Co ti řekl?" ptá se Anitta s válečkem v ruce.
"Že ho to šíleně mrzí, že mi celou dobu ve vztahu jen ubližoval, což je tak trochu pravda a to mě mrzí. No a taky, že budeme kamarádi" vydechnu a jsem opravdu ráda, že přes koledy, které Dominik pouští na televizi, nás neslyší.
"To je udrbanec" uleví si blondýna a znovu začne válet těsto.
"On má pravdu, třeba to teď bude lepší. Vychovám prcka sama a až bude starší, všechno mu vysvětlím" pokrčím rameny.
"Nebudeš ho vychovávat sama, máš nás" ozve se Tom se skleničkou v ruce.
"Jsem zvědavá, jak mu budeš měnit posranou plínu" šklebí se Anitta po baveně.
Já se zasměju. Nedokážu si představit Tokyho, jak přebaluje.
Za chvíli se k našemu malému debatnímu kroužku připojí Gabryell. Uždibne Anittě kus perníkového těsta, se smíchem se vyhne napřažené ruce a posadí se vedle Toma, naproti mně.
"Hej a proč to vlastně dělám já? Je to tvoje cukroví, tak šup" sundá si zástěru, kterou mi vrazí do rukou a vyžene mě ze židle.
"Takže, jak to doděláš, budeme zdobit stromeček a pak si pustíme nějakou vánoční klasiku" plánuje moje sestra, která už mi trošku leze na nervy.
"Mária by mala odpočívať" brání mě Gabryell. S ním bych si asi taky měla promluvit. Teď jen potřebuju chvíli klidu a času sama pro sebe.
.
Stromek máme ozdobený, světýlka pověšená a perníčky napečené. Kluci se opili, Anitta usnula na sedačce a mně je strašně špatně, takže si jdu uvařit heřmánkový čaj, aby se mi trochu ulevilo. Nevím, z čeho by to mohlo být, nic zlého jsem nejedla.
Stojím u linky a podávám si zrovna hrnek, když se okolo mého pasu omotají ruce a na mém břichu se následně objeví dvě potetované ruce s černým náramkem, který je mi tak moc známý.
"Co to děláš Gabko?" ptám se, aniž bych se otočila. On si položí hlavu na mé rameno.
"Objímam ťa lebo ťa mám rád" šeptá mi do ucha. Já se zachvěji.
"Jsi opilý, kluci už usnuli?" otočím se se na něj.
"Áno, spí ako zabitý. Pôjdeme spať do toho božského chlpatého povlečenia?" na malý moment se otočí k sedačce, kde se rozvalují všichni tři, včetně moji sestry. Vymotám se z jeho sevření a zaliju si čaj.
"Jo budeme v něm spát, pojď uložím tě a potom si ten čaj dopiju" chytnu za ruku jako tehdy, když jsem ho vedla z klubu. V ložnici se trochu zamotá, vypadá to, že spadne ale nakonec to ustojí a zasměje se s rukou přes obličej.
"Chceš mi říct, že se ani nevysvlečeš?" zvednu obočí, když se chystá spadnout do postele.
"To vážne nezvládnem" zasměje se znovu.
Já si povzdychnu a začnu ho soukat z mikiny, kterou hodím na židli. S páskem je to horší, protože moc nechápu, jak pánské pásky fungují. Takže s ním cloumám ze strany na stranu, nadávám a Gabryell se směje. Nakonec pásek povolí a já mu rozepnu černé džíny.
"Spolupracuj sakra trochu ty vole. Jestli potratím, tak mi uděláš druhý" hučím, když se ho snažím dostat z kalhot ven. On se posadí na postel a shýbne se k noze, aby ji mohl vytáhnout z nohavice.
"Počkej prosím tě" zasměju se jeho pokusu se dostat z trička. Sama chytnu lem a přetáhnu mu bílé tričko přes hlavu.
"Diky, neviem čo by som bez teba robil moja" zadrmolí.
"Nejspíš by si ležel někde od krve, opilej a zuboženej. Pojď, lehni si abych tě mohla přikrýt" poklepu na jeho místo v posteli, kam si on poslušně lehne. přehodím přes něj peřinu. Políbím ho na čelist a jdu ke skříni, kde vezmu několik dek pro ty prasátka v obýváku.
Přes každého jednu přehodím. U Daniela se na malý moment zastavím. Vypadá tak nevinně a roztomile, když spí.
Potlačím chuť ho políbit a pokračuju do kuchyně, abych si vypila čaj.
ČTEŠ
Bez Limitu / FF Konex
Fiksi PenggemarKaždý máme něco, pro co žijeme. Může to být opravdu cokoliv, hudba, kamarádi, rodina, přítel či přítelkyně a nebo nějaký sport. Pro mě je celý můj svět kolo, závody a moji fanoušci. Znala jsem hudbu Milion+, věděla jsem, co jsou zač, ale vůbec jsem...