Tři dny

1.2K 55 17
                                    

Po třech dnech, kdy jsem jen ležela na sedačce s Rafaelem, koukala na pohádky a brečela, jsem se konečně zvedla, oprášila drobinky a šla dělat něco užitečného. Nebudu vám lhát, šíleně mě to mrzí. Myslela jsem si, že mě miluje stejně tak, jako já jeho. Nechápu to, dávala já mu všechno. A nejhorší na tom je, že i přes to, co mi udělal, ho neskutečně moc miluju.

"Vyzeráš ako mŕtvola" slyším hals svého slovenského kamaráda, který přijel teprve včera a už mi leze na nervy.

"Nemáš tu žiadne jedlo, chcela so mti uvariť niečo teplé keďže si jedla tieto, tieto ja ani neviem, čo to je." Míša drží v ruce balíček kukuričných krekrů.

"Já se hodím trochu do pořádku a zajdu nakoupit" přikývnu.

"Pôjdem s tebou" rozhoduje Maťo sedící vedle Gabryella, který přikývne.

"Ozval sa ti?" zvedne ke mě pohled Miška. Já se podívám na kolonku upozornění, které je, kromě jednoho označení od Gabryella, prázdné. To znamená, že pro kluky z Milionu nic neznamenám.

"Veď sa som ti prvýkrát hovoril, že títo ľudia nie sú pre teba. Mňa sa páčil Fabio, ten byl top."

"Jo a jak to dopadlo. Nevím já si myslela že by se třeba změnil kvůli mě" napiju se vody. Vím, že jsem naivní.

"Mária si moja kamoška vieš to. Mam ťa rád, to vieš tiež. Ale teraz by som ťa rad niečím praštil."

"Ľudia sa nezmenia" řekne mi Maťo a já přikývnu. Mají pravdu. To jen já jsem blbá.

"Jdu se osprchovat a pak můžeme jít nakoupit" řeknu a zmizím v koupelně, přičemž si zobrazuju označení.

Gabryell

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Gabryell.neries: Toto dievča je silno jebnute. Znám ju štyri roky a vôbec nechápem, ako robí to že stále žije.

Líbí se uživateli Matej.straka a tisícům dalším.

Komentáře:
neries.fanpage: To muselo bolieť
LenTvojaLaska: Tvoje nová holka? 🙄
Gabryell.neries: Nie😅 Skôr by som jej mohl robiť oca
Yzomandias: Uf
Mina.P: Kde má motorku?
ChristianaMaria: Prodala jsem je 😂
Matej.straka: Čo to povedala potom čo sa zviedla z tej zeme? 😂
Milionplusfans: ChristianaMaria ty už nejsi s Konví? Všechny vaše fotky z jeho profilu zmizely. 😥
ChristianaMaria: Tak vidíš, to je dostatečná odpověď ne?

Z koupelny vycházím smutnější, než když jsem do ní zacházela. Měla bych mu sbalit věci a odnést mu to aspoň před byt. Přece jenom to nejsou úplně levné kousky. Nechal si tu dokonce sluchátka i nabíječku od telefonu.

"Mária vnímaš?"

"Cože?" otočím hlavou do strany, kde stojí Maťo.

"Miška povedala, že ty môžeš ísť s Gabom nakúpiť a my ti môžeme upratovať byť" vysvětlí mi s úsměvem.

Bez Limitu / FF KonexKde žijí příběhy. Začni objevovat