Hádej, kdo

1.7K 59 2
                                    

Z Tokáče se během krátké chvíle stal můj druhý dobrý kamarád. Teď je u mě v bytě, který teda předtím prolezl s tím, že si ho chce prohlédnout a rozvaluje se mi na sedačce. Nejvíc se mu líbila moje provizorní garáž, kde mám všechny svoje kola, včetně věčma s tím spojený.

"Ty si vážně nevěděla, kdo jsme?" ptá se mě už po několikáté.

"Jakoby jo, věděla trošku, ale není to styl hudby, kterou vyhledávám" pokrčím rameny. On si položí nohy na  stůl a já po něm hodím jablko. Nesnáším, když mi někdo strká nohy na stůl. Dělal to sestřin přítel, občas to dělá brácha a já jsem pokaždé naštvaná. On se zasměje a ovoce mi hodí zpátky. Tohle je výhoda spojené kuchyně a obýváku.

"Mohl jsem ti zařídit koncert zadarmo" řekne jakoby nic. Já se posadím vedle něj s miskou nakrájeného ovoce.

"A čo bych tam dělala? Sledovala, jak se po vás plazí vlhký dvanáctky?" ušklíbnu se pobaveně. On se na mě ublíženě podívá.

"To se tam vůbec neděje" brání svoje koncerty a já se s jednoduchým 'Dobře' zasměju. "Nepůjdem k nám? Kluci dneska slaví milion zhlídnutí a přej by bylo fajn, kdybys přišla" navrhne.

"Musím ještě na trénink, ale pokud by nevadilo kdybych pak přijela na kole" nakloním hlavu na stranu.

"Jasně to vůbec nevadí, kolikrát tam přijede Jirka na kole a je to dobrý. Andreas se na tebe těší" drbne do mě a já se zasměju.

"To je mi ctí, že se na mě sám velikej megamysl milionu těší. Budu ho muset zklamat, nejsem pro něj" prázdnou misku odnesu do myčky a jdu si nachystat kolo. Toky jde za mnou.

"Takže, na co ti je tolik kol?" ptá se opřený o rám.

"Protože závodím" řeknu jednoduše, mezitím, co si utahuluju botu.

"A který je ti nejmilejší?" tahle otázka mě trošku zaskočí.

"Všechny svoje kola miluju. Tohle červeno černý jsem dostala jako první" prstem ukážu na celo odpružený Kelly's a usměju se.

"Tohle modrý jsme koupili na můj první celosvětový závod" ukážu na Dartmoora zavěšeného nejvýš.

"A tohohle miláčka jsem dostala od bývalýho" usměju se, přičemž chytnu do rukou matný kolo černé barvy se zlatými prvky. "No nic, půjdeme" vyhrknu, když vidím, že se nadechuje pro další otázku. Já o něm nechci mluvit. Ne teď, když se známe chvíli.

"Tak jo, napíšu ti adresu na mess. Slib mi, že přijdeš" udělá na mě psí oči, kterým prostě nemůžu odolat. Takže mu to slíbím.

Pohled Dominika:
"Ona nepřijde?" ptá se Andreas Tokáče, který zrovna přišel.

"Ale jo, musela na trénink. Potom dojede" uklidňuje ho a pak se otočí na mě. "Ty Niku, neví tvůj brácha o nějakým klukovi, kterýho ona měla? Dneska jsme na to narazili a ona to hend zakecala" říká mezitím, co si otevírá pivo. Já se zamyslím.

"No před měsícem mi ukazoval takovýho blonďáka. Ahhah jak se jmenoval, Fabian? Ferber? Ne, počkej. Fabio" vykřiknu jeho pravý jméno. On přikývne a posadí se k nám.

Nevim, jak dlouho jsme sami, ale když hodiny ukazují půl desáté večer, ozve se zvonek. Jako první ke dveřím letí Andreas takže ho necháme, aby slečnu přivítal.

"Čau chlapci" otočím se po ní a mávnu s úsměvem na pozdrav.

"Dlouho jsme se neviděli" ušklíbne se na Tokáče a sedne si k němu. Nejde mi ten pohled, které věnuje Konvi. Moc dobře vím, co mu tím pohledem chtěla říct.

"Jakej byl trénink?" ptá se Jakub mile. Ona si poposedne, protože je nejspíš nejistá tím, že je tu jediná holka. Naše přijdou až později, protože mají nějakou holčičí akci.

"Až na jeden nepříjemný moment, to bylo skvělý" usměje se a pak se otočí na Tokáče. "Mohla bych se potom poprosit o vyfocení? Třeba zítra k večeru. Protože nějak mi vypadl fotograf" zastrčí si pramínek dlouhých vlasů za ucho a usměje se.

"Bude mi velikou ctí tě vyfotit. I Andy ti jich pár udělá viď?" všichni se podíváme na Andyho, kterej horlivě přikývne. Je to vtipný, že ho má tak na šunce.

"Můžeme klidně hned" pokrčí rameny, napije se z kelímku a nakonec přikývne.

"To je blbý, vždyť tu slavíte" zasměje se.

"No a tak k tomu slavení přidáme i focení. Konev zapne nějakou příjemnou hudbu, Tokáč s Andreasem nachystají světla a my se budem koukat a hlídat, aby jste to dělali pořádně" začnu plánovat.

"Akú si princezná praje?" usměje Konev jejím směrem. Ona se napije energeťáku, co si donesla, načež k němu sjede pohledem.

"Pochlub se" do prdele. Podívám se po Jakubovi, kterej na mě převrátí očima.

Nakonec se posadí na takovej malej bobek, osvětlí ji a donutí, aby si sundala svou mikinu, na což já mám radost, protože se na to hezky dívá.

"Ještě toto" říká Andreas a podá ji boty na vysokým podpadku, který nejspíš našel v botníku.

"Nádhera" komentuju s úsměvem, když vyfotí několik fotek. Ona se zasměje.

"Ty boty nejsou nic pro mě" směje se když se snaží se dostat z nich ven a zase si obout svoje tenisky. "No nic kluci, díky za hezký dvě hodiny s váma. Už musím domů, tak někdy" obleče si mikinu, na záda hodí batoh a z gauče sebere svou přilbu.

"Napíšu ti" říká ji Tokáč. Dají si pěst jako nejlepší kámoši a ona se uculí.

"Pôjdem ťa vyprevadit" Konev projde okolo Andrease a zamíří si to k ní.

"A nevadí, že jsem na kole?" pozvedne obočí. A to už Konev míří do chodby.

Bez Limitu / FF KonexKde žijí příběhy. Začni objevovat