Kadının dedikleri sinirlerimi bozmuştu resmen beni küçük düşürüyordu. Saçlarına asılıp aşağı çekmemle kızın çığlık atması saniyeler içerisinde gerçekleşti. Birisinin belimden tutup beni çekmesiyle dengemi kaybedip düşecek gibi oldum.Beni çeken kişiye dönmeden bacağına tekme atmıştım .
Şu anda kim olduğu umrunda bile değildi. Hayatta en sevmediğim bişey varsa oda küçük düşürülmekti.Kızın saçlarına tekrar asıldım. Kızın çığlık atışı fazlasıyla hoşuma gidiyordu. Aramızda Burhan'ı görmemle korkup ellerimi kızın saçlarından çektim. Çok kötü bakıyordu. Ama bana değil Ayça denilen o kıza. Burhan'ın bağırmasıyla herkes ona döndü.
"Ayça senin burada ne işin var."
Kadın saçını düzelterek Burhan'a yaklaştı. Burhan'ın üzerindeki ceketin yanlarından tuttu ve dibine kadar girdi.
"Büyük hatalar yaptığını göstermeye geldim Sevgilim"
Ba ba ba sevgilim diyordu bidee.Burhan'ın ne diyeceğini bekliyordum. Ondan sonra saldıracaktım.Burhan beni belimden tutarak kendisine yaklaştırdı.
"Sevgilim mi? Benim sevgilim yanımda. Yaptığım şey de seni ilgilendirmez. Hataysa benin hatam şimdi evimden git"
Boraya dönüp istifini bozmadan konuşmaya başladı.
"Bora Ayça'yı nereye götüreceğini biliyosun. Babasına da selamımı söyle."
"Tamam abi"
Ayça bana bakıp Burhan'a döndü.
"Benden sonra çok basit insanlara kalbini açmışsın.Unutma o seni tatmin edemez hele ben varken"
Ne ne ne bana basit mi demişti işte şimdi yıktım çıranıı ayçaaa diyerek üstüne zıplama pozisyonuna geldim. Burhan fark etmiş olacak ki daha fazla sıktı belimi.
"Eğer beni tatmin etmeyi başarabilseydin şu anda yanımda Asel değil sen olurdun.Bidaha da bu cümlerle karşıma çıkarsan hiç düşünmem , seni öldürürüm. O kurduğun cümleler de senin son cümlelerin olur."
Ağzım açı bi şekilde Burhan'a bakıyordum. Ne güzel de konuşmuştu öyle. Yapmak istediğim son şey vardı. Burhan'ın belimdeki elini tutarak gevşelttim.Ayça'nın dibine yaklaştım ve tokat attım.
"Basit insan , tam olarak sensin.O kadar düşük birisisin ki bedenini kullanarak insanlığından olmuşsun. Sana da bu yakışır"
Kız daha neyinne olduğunun farkına varmadan Burhan'ın elini tutarak , içeri giriyorduk bile. Arkamızdan yek duyduğumuz şey Ayça'nın arkamızdan
'Bu iş burada bitmedi. O tokatın hesabını soracağım' demesiydi. İçeri girdiğimizde Burhan gülümseyerek bana döndü."Beni şaşırtıyorsun Asel hanım , o tokat neydi öyle."
"Haketti. Siz neden geldiniz bu kadar erken? "
"Kapıdaki korumalar haber versi Ayça'nın geldiğini. Olay çıkartacağını bildiğim için de döndük.İyiki de dönmüşüz baksana öldürüecektin kızı"
"O kadın neden bi anda gelip olay çıkarttı ?"
"Boşver düşünme sen bunları. Bidaha gelemez zaten"
"Ama merak ettim . Anlat hadi. "
"Çıkmam gerek benim şirkete gitmem gerek çok boşladım.Yarın alışverişe gidelim mi"
"Bana kitap alacaksan neden olmasın"
"Tamam alırım. Git hadi , televizyon izle.Akşam üstü geliriz"
Gülümseyerek içeri salona yöneldim.2 gün sonra okula gitmem gerekiyordu. Normalde haftanın 3 günü staj 2 günü de okula gidiyoruz . Ben bu hafta ikisine de gitmemiştim.Yarın için çok heyecanlıydım kitap okunmayı çok severdim burda hiç kitabım yoktu haliyle de çok sıkılıyordum.Telefonumu elime alıp instagramda gezinmeye başladım. Telefonuma tanımadığım bi numaradan mesaj gelmişti. Mesaja tıklar tıklamaz kim olduğunu zaten anlamıştım.
0538 *** ** ** : Bu iş burda bitmedi.Öyle canını acıtacağım ki , seni bırakmam için bana yalvaracaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçüğüm'
Teen Fiction"Sen kendini ne sanıyorsun kimsin sen de yapma dediğim şeyi yapıyorsun. Naptım lan sana da benden nefret ediyosun.Ben olmasaydım çoktan ölmüştün. Sırf seni korumak için herkesi karşıma aldım. Hiç bişey bilmiyosun kalkıp burda bana bağırıyosun bana b...