Burhan ' ın ağzından
Şirketin dosyalarını düzenliyordum , iyice boşlamıştım şirketi. Korumaların birisinin 'Burhan abi' diye bağırmasını duyunca bahçeye doğru yürümeye başladım.Bahçe kapısının orda ayağının üstüne basamayan Bora'yı görmemle telaşla yanına yaklaştım. Bacağından kanlar akıyordu.
"Noldu lan kim yaptı bunu!"
"A-Asel ellerinde öldürecekler onu"
"Kimin elinde , neyden bahsediyosun Bora"
"Tuzak kurdular bize abi acele etmen gerek öldürecekler onu."
"Ayağın ne durumda tarif edebilecek misin."
"İyiyim ben acele etmemiz gerek."
Hızla arabaya bindik.
"Anlat herşeyi. Nasıl oldu olay"
"Ayça , Asele mesaj atmış kışkırtmış.Aselde gideceğini söyledi. Sana söylemedi çünkü izin vermeyeceğini biliyordu. Tek gitmesine izin veremezdim bende gittim.Asel içeri girdi. 3-4 dk geçmişti hala çıkmamıştı.Peşinden girdim.
Asel yerde yatıyordu yanına koşarken birisi kafama vurdu sonra bayılmışım sanırım. Gözlerimi açtığımda ellerimiz kollarımız bağlıydı. Vedat Özden vardı karşımıza sözleşmeyi imzalatmak istedi Asel imzalamadı. Oda bacağıma sıktı . Sonra Asel onlara bi teklifte bulundu.
Beni bırakırlarsa imzalayacaktı.Gözleriyle görmesi için evin önüne geldiğimde görüntülü aradılar Vedatın adamı beni gösterdi ve arabayla hızla gitti Çok kurnazca konuştu Vedat'ın diyecek bişeyi kalmadı. O yüzden bıraktılar beni evin önüne. "
Olanları dinledikçe Asel'e çok sinirleniyordum,benden habersiz gitmemesi gerekiyordu. Ayçanın attığı konumda eve yaklaşmıştık.
"Şurası"
Hızla arabadan inerek içeri girdim. Aseli aramaya başladım.
"Aselll "
Üst kata çıktığımda gördüğüm görüntü kalbimin ağrısına sebep oldu merdivenlere doğru kan süzülüyordu.Gözlerimle kanı takip ettim. Aseli görmemle hızla yanına koştum. Küçüğüm kanlar içinde yerde öylece yatıyordu. Hızla kucağıma alarak koşmaya başladım. Dudakları kurumuştu. Çok kanı akıyordu. Boraya hızla arka koltuğa geçmesini söyledim.
Onu arka koltuğa boranın yanına yavaşça bırakıp ön koltuğa geçtim.
Kaç dakika geçti bilmiyorum ama hızla hastanenin önüne gelmiştik. Aseli kucağıma alarak içeri girdim. Bizi gören hemşirelerden birisi sedye getirmişti yanıma. Küçüğüm ' ün canı çok acıyor muydu acaba? Doktor yanımıza koşunca boynuna yapıştım."Eğer ona bişey olursa kendinizi ölmüş bilin ."
Doktor korkudan titreyerek sedyeyle birlikte koşmaya başladı. Yanlarından bende gidiyordum. Ameliyathanenin önüne geldiğimizde hemşire önüme geçerek beni durdurdu.
"Beyfendi buraya giremezsiniz işimizi yapalım en kısa sürede size haber vereceğiz."
Hızla bi sağ bi sol yürüyordum.Ona bişey olmamalıydı. Bora , serhat ve yusufu geldiğini gördüm. Serhat Bora'yı tekerlekli sandalyede getiriyordu.
"Abi durumu ne ?"
"Bilmiyorum daha çıkmadılar."
"Hepsi benim suçum oraya gitmesine izin vermemeliydim."
Hızla Bora'nın üzerine yürüdüm.Suratına yumruk attım.
"Evet herşey senin yüzünden , gittin lan bari neden haber vermedin.Aptal"
Bora kafasını öne eğdi. Biliyorum yüzüme bakamıyordu utanıyordu.Elimde değildi çok sinirliydim.
Doktorun ameliyathaneden çıkmasıyla hızla yanına ilerledim.
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)
3 bin olmamıza az kaldı 💙
Sizi çok seviyorum çok😘💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçüğüm'
Teen Fiction"Sen kendini ne sanıyorsun kimsin sen de yapma dediğim şeyi yapıyorsun. Naptım lan sana da benden nefret ediyosun.Ben olmasaydım çoktan ölmüştün. Sırf seni korumak için herkesi karşıma aldım. Hiç bişey bilmiyosun kalkıp burda bana bağırıyosun bana b...