'26'

14K 514 72
                                    

Bi Emir'e baktım bi Burhan'a. Yavaşça yerimden kalkarak Burhan'ın yanına gittim.

"Bekle hemen gelicem , lütfen olay çıkartma.Bana güven."

Burhan tepkisiz kaldı. Kapıya doğru yürümeye başladım.

"Efendim ?"

Gözüyle Burhan'ı işaret etti.

"Kim bu."

"Sanane kimse kim seni ne ilgilendirir?"

"Asel yapma böyle. Biliyorum hatalıyım ama çok uzatmadın mı güzelim."

"Uzattım mı ? Lan salak sen beni ALDATTIN. He içerdeki kişiyi soruyordun değil mi kendisi benim sevgilim. Bi kere daha yanıma gelirsin, senin için hiç iyi olmaz."

Cevap vermesine fırsat bile vermeden içeri girdim. Berfin merakla bana bakıyordu.

"Önemli bişey değil hallettim."

Ders başlamıştı hoca Burhan'ı görünce hiç tepki vermeden ders anlatmaya devam etmişti.

Sıranın titremesiyle telefonu elime aldım. Burhan mesaj atmıştı.

Burhan : O çocuk bidaha senin yanına gelirse olacaklardan ben sorumlu olmam .

Korkuyla kafamı Burhan'a çevirdim. Sert bi şekilde bana bakıyordu.Yutkundum , korkmuştum çünkü o ne diyorsa yapardı.

Zıl çaldığında Burhan'ın gidip oturdum. Kafamı koluna koyarak gözlerimi kapattım.

Bi anda uykum gelmişti.Zilin çalmasını beklerken uyuya kalmıştım.

......

Gözlerimi açtığımda hala aynı şekilde uyuyordum. Kesin Burhan'ın kolu ağrımıştır. Kafamı kaldırdığımda fizikçiyle göz göze geldim oha ders fizik miydi? Eee fizik bizim son dersimizdi ne yani 5 6 derstir uyuyor muydum.Buna nasıl izin vermişlerdi ki.Hele ki tarihçi . Adam beni hiç sevmezdi . Kafamı soraya koyduğum an sınıfın ortasında beni rezil edene kadar laf sokardı.Burhana doğru kafamı çevirdim oda kafasını sıraya koymuş bana bakıyordu. Şu anda çok tatlı geldi gözüme . Yavaşça sıradan kalkarak Berfin'in yanına gittim.

"Hele şükür uyanabildin. "

"Hiç sorma yaa niye uyandırmadınız beni."

Burhan'ı işaret etti.

"O uyandırtmadı , hoca geldiğinde yanına geldim tam koluna dokuncaktım izin vermedi .
"Bırak uyusun" dedi.
"Hoca kızar uyumasına. " desemde beni dinlemedi. Çok şaşırdım cidden hoca geldi sana baktı ama hiç bişey demedi dersi anlatmaya devam etti . Bütün gelen hocalar seni görmezden geldi."

Gülümsedim.Burhan olmasaydı disipline bile  gitmiştim kesin.Telefonumu çıkartıp Burhan'a mesaj attım.

Ben : Teşekkür ederim. Kolun ağrıyo mu?

Burhan : Teşekkür etmene gerek yok bişey yapmadım. Ve hayır kolum ağrımıyo.

O sırada telefonuma gelen mesajla yüzüm asıldı. Mesaj Emir'den gelmişti. Bir günümde ekşınsız geçmiyordu ki.

Emir : Çıkışta sınıftan çıkma yanına gelicem seninle bir şey konuşmam gerek.

Asel : Emir uzak dur benden seninle konuşmak istemiyorum sevgilim var. Bunu anla.

Emir : Eğer çıkışta sınıfta durmazsan yanındaki adamın kim olduğunu bütün okula yayarım kimsenin okulda bir mafya görmekten mutlu olacağını düşünmüyorum.

Burhan'ın mafya olduğunu o nerden biliyordu ki ?

(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)

Ah emir ah Nurdanaşkm senin helvanı hazırlamaya başladı bile cşwğfşqşfaşs

Siz benim küçüğümsünüz sizi çok seviyorum ❤🌥

Küçüğüm'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin