Yanıma 2 3 kitap alarak aşşağı kata doğru indim. Bugün büyük gündü Burhan katil olacaktı. Zihnimden geçen düşünceyle gülmeye başladım. Aklıma asla gelmeyecek 2 şey bir araya geliyordu Yavşak erkekler ve Burhan kötü şeyler olacağına emindim.
Burhan'ı kahvaltı masasında görmemle yanına gittim. Üzerinde siyah pantolon beyaz t shirt vardı. Kasları t shirtün üzerine yapışmasını sağlamıştı.Şu anda fazlasıyla etkileyiciydi.Onu böyle görmeye alışık değildim genellikle takım elbisen
giyiyordu. Burhanın sesiyle gözlerimi vücudundan ayırdım."Gözlerinle yedin bitirdin be kızım."
"Hiçte bile ben sana bakmıyorum."
"Hı hı tabi öyledir."
Sinsi sinsi gülümsüyordu.Çok utanmıştım.Arabaya binip yola çıktık. Hala utancım geçmemişti kafamı cama yaslayarak şarkı mırıldanmaya başladım.
Okulun önüne geldiğimizde herkesin bakışları bizdeydi.Eee tabi haklılar bu kadar lüks bi arabada geliyordum.Üstelik yanımdaki şaheseri saymıyorum bile.
Arabadan indik ve yan yana yürümeye başladık. Arkamızdan konuşulan cümleleri duymamak imkansızdı. Burhan'ın ise umrunda değildi sadece yürüyordu.
Sesleri kulak verdim
'Bu adam da kim ? Asel çok iyi yere kapak atmış ha'
'Ohaa adam çok tatlı değil mi'
'Ne yani Asel'in sevgilisi mı niye birlikte geldiler ki.'
Gibi gibi bir sürü cümleler kuruyorlardı.Hayır yani anlamıyorum onlara ne?
Burhan'a biraz daha yaklaşarak kulağına fısıldadım.
''Utandım.Çok kötü şeyler söylüyorlar."
Gülümsedi ve eğildi bana doğru.
"Asel sen çocuk değilsin bırakne derlerse desinler. Seni kıskandıkları için konuşuyolar.Ha diyorsan çok rahatsız oluyorum. O cümleleri kuranları , doruklarına pişman erebilirim."
"Yok hayır aman aman boooşver konuşsunlar bana ne ki. Bırak namım yürüsün "
Dediklerim komiğine gitmişti sanırım gülümsemeye başladı.Okul kapısının önüne geldiğimizde müdür bi anda önümüze çıktı hiçte sevmezdim onu. Çok gıcık bi adamdı sürekli eşyalarımıza el koyuyordu.
"Hoş geldiniz Burhan Bey , hoşgeldin Asel kızım."
Ne kızım mı ? Bana mı demişti? Arkama bakarak bana dediğine emin olmaya çalıştım. Okul hayatım boyunca benden en nefret eden kişi oydu.Sürekli disipline veriyordu. Bi keresinde birisi okulun yangın alanına basmıştı. Koridordan işte herkes kaçıyordu o alarma en yakın benim diye beni disipline verdi halbuki dokunmamıştım bile.
"Bütün hocalarla konuştum , derse girmenizde bi sakınca yok. Buyrun ben size eşlik edeyim."
Burhan bana baktı sanki tepki vermemi bekliyormuş gibi. Kaşımı havaya kaldırdım. İstemediğimi anlamış olacakki müdüre döndü.
"Gerek yok biz gideriz."
Bahçedeki söylentiler koridorda daha da artmıştı. Şaşırmaları normaldi , bizden 2 3 yaş büyük kirli sakallı dal birisi okulda havalı havalı yürüyordu.
Nihayet sınıfa gelmiştik.Sınıf arkadaşlarım beni görünce gözleri parladı uzun zamandır okula gelmiyordum. Berfin beni görür görmez koşarak yanıma geldi ve sarıldı. Özlemiştim onu. Burhana baktım ve boş olan sırayı gösterdim biz arka sıranın 3 önünde oturuyorduk . Oda bizim çaprazımızda en arka sırada cam kenarında oturacaktı.
Sıraya doğru ilerlerken Berfin'in soruları bunalmıştı bile beni. Hem çok hızlı konuşuyordu hemde çok fazla soru soruyordu
" Yavaş yavaş tane tane sor sorularını."
Eliyle Burhan'ı gösterdi.
"O kim "
Aha sıçtık ne diyecektim şimdi ben ona. Burhanla bu konuyu hiç konuşmamıştık ki.
"O-o benim kuzenim."
"Oha bu kadar yakışıklı kuzenin vardı da benim niye haberim yok."
"Almanyadan geldi ."
Berfinin diğer sorularına da kaçamak cevaplar vererek konuyu değiştirdim.
Herkes yerine geçmiş hocayı bekliyordu. Tabi bu sırada sınıfın bütün kızları Burhan'a bakıyordu.
Telefonumu çıkarttım ve Burhana mesaj attım.Ben: Sınıf arkadaşlarımı etkilemeyi bırak kan çıkar kan!
Yazdığım mesajla Burhan gülümsemeye başladı. Vicdansızın oglu ne güzelde gülüyordu öyle.
Burhan : Benim bi suçum yok ben masumum.
Ben : He tabikide öyle.
Kapı açıldığında pür dikkat oraya doğru döndük. Gelen kişiyi görünce hayatıma küfür etmeye başladım. Sonra onun sesini duydum.
"Asel gelir misin ? Bişey konuşmamız lazım."
Gelen kişi kim miydi ? Hâlâ beni seven kurtulamadığım, kurtulmak için herşeyi yaptığım eski sevgilim , yani Emir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçüğüm'
Roman pour Adolescents"Sen kendini ne sanıyorsun kimsin sen de yapma dediğim şeyi yapıyorsun. Naptım lan sana da benden nefret ediyosun.Ben olmasaydım çoktan ölmüştün. Sırf seni korumak için herkesi karşıma aldım. Hiç bişey bilmiyosun kalkıp burda bana bağırıyosun bana b...