'38'

13.3K 475 285
                                    

EN SONDAKİ ÖNEMLİ YERİ OKUYUN :)🥵

Telefonun tiz çınlaması odayı inletirken gözüm kapalı bir şekilde yatakta telefonumu aramaya başladım. Arayan kişiye baktığımda Özel Numara yazısını fark eder etmez yatakta doğruldum ve telefonuma telaşlı bi şekilde bakakaldım. ikilemde kalsamda telefonu açmaya karar verdim.

- Alo ? Kimsiniz?

Karşı taraftan ses gelmiyordu. Cümlelerini tekrar etmeye başladım.

-Bidaha aramazsanız sevinirim.

Tam kapatacağım sırada karşı taraftan hışırtı sesi geldi ardından da programla değiştirilmiş bi ses duyuldu.

- Kapat bakalım emin ol çok yakın bir zamanda benim olacaksın .

Ne demek istiyordu ki ? Kimdi bu ? Amacı neydi?

-Hey ne saçmalı-

Aramanın kapanmasını belirten ses yankılandı kulaklarımda. Hızla Burhan'ı aradım.

Çok uzun süre çaldı. Tam kapatacağım sırada Burhan'ın sesi geldi kulaklarımla buluştu.

-Efendim Asel

Nasıl söyleyeceğimi de bilmiyodum ki .

- Iıı şey Burhan az önce beni birisi aradı.Kim olduğunu bilmiyorum. Şey dedi yakın zamanda benim olacaksın felan filan. Bende sana haber vermek istedim.

Burhan'ın küfürlerini duyucuna korkmaya başladım.

- Tamam Küçüğüm ben bugün eve gelemeyebilirim. Merak etme evin çevresi korumalarla kaplı.

Ne yani eve gelmeyecek miydi? Birisi benim olacaksın diyodu Burhan ise eve gelmemekten bahsediyordu. Sinirli bi ses tonuyla konuşmaya başladım.

-Tamam Burhan gelme.

Telefondan aramanın sonlandığını belirten ses geldi. Telefona yatağa doğru atarak sinirle ayağa kalktım Burhan ne yapmaya çalışıyordu normalde asla böyle bir şey yapmazdı beni tek bırakmazdı .

Kafamı dağıtmak için salona geçerek televizyonla ilgilenmeye başladım. Yasemin Hanım bugün çalışmıyordu. Dün çocuğunun okulundan çağırdıklarını söyleyerek izin almıştı.

İzlediğim film reklama girince telefonumu elime alarak Google'a Burhan'ın adını yazdım. Gördüğüm haberler karşısında şok oluyordum. Bi çok manşet başlığında şu cümle yazıyordu.

' Ünlü iş adamı Burhan Akgün'ün sevgilisi Asel Yalçın hamile mi? Burhan Bey'in sakladığı gerçek bu mu?'

Hangi hakla böyle bişey yazabiliyorlardı ki?

Görseller yerine tıkladığımda gördüğüm kişi yüzümü buruşturmama sebep oldu. Fotoğrafta Burhan ve Ayça bi mekandan çıkıyolardı Burhan'ın eli ayçanın belindeydi. Hayır yani Burhana bazen çok şaşırıyorum. Ayça gibi kalpsiz birisiyle nasıl birlikte olmuştu ki?.

Yaşadıklarım teker teker geldi gözlerimin önüne
Bir kaç ayda ne kadar da çok değişmişti hayatım.Peki ne zamana kadar bu böyle olacaktı ki? Bu evde yaşamamın sebebi neydi ? Neden güveniyordum Burhan'a. Bu soruları kendi kendime yüzlerce kez soruyor olmama rağmen cevabı bulamıyordum zihnimde.

Neydi ki beni bu eve bağlayan şey?

Tek bildiğim ve hissettiğim şey Burhan'a güvenmek istediğim . Sebepsizce onu ilk gördüğüm andan beri yanında güvendeymişim gibi hissettim.

Zilin çalmasıyla düşüncelerimi kenara bırakarak ayağa kalktım. Kapıya doğru usulca gidiyordum. Kapıyı açtığımda Bora'yı görmemle gülümsedim.

En azından evde tek olmayacaktım.

Bora gülümseyerek içeri girdi.

- Yengelerin gülü seni dışarı çıkartmaya geldim gezelim biraz. Hep iş hep iş çok sıkıldım ya'

Şaşırmıştım çünkü dışarı çıkacağımızı aklımın ucundan bile geçirmemiştim.

Tam ağzımı açıp cevap vereceğim sırada bora beni susturarak konuşmaya devam etti.

- Hiç bişey söyleme git ve hazırlan. Abime de haber veririm şimdi merak etme.

Tereddütle merdivenlere doğru yöneldim. Acaba nereye gidecektik?

Hazırlanır hazırlanmaz aşağı doğru yol aldım. Bora koltukta oturmuş telefonuyla oynuyordu. Merdivenlerden indiğimi fark etmemişti bile. Sessizce yanına yaklaşarak telefonuna baktım. Instagram'da geziniyordu. Tam Bora diye seslenecek iken ekrana Burhan'ın mesajı düştü.
Mesajı görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı .
Ne yani Burhan şu anda Ayça'nın yanında mıydı ?

🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️

ÖNEMLİİİ!!!!

Biliyorum çoook uzun süredir yeni bölüm bekliyorsunuz özür dilerim bu kadar geç geldiği için 👉🏻👈🏻 Size 2 haberim var.

Birincisi WhatsApp grubumuzu kurduk. Şu anda  22 kişiyiz. Umarım gittikçe daha da artarız. Sizinle tanışmak sizinle arkadaş olmak çok güzel bir hiss :)🖤

Numaranızı özelden mesaj atın sizi de alayım gruba

İkinci haberim ise ben küçüğüm kurgumu bastırmak istiyorum. Bildiğiniz üzere kitap 60 bölümde bitecek. Şu anda 41 bölüm 20 bölüm sonra final olacağız :) Kitabı bastırırsam kitap ayracı yaptırmayı da düşünüyorum. Kitap ayracı un bir yüzünde kitaba ait söz ve resim diğer tarafında ise sizin isimleriniz olun istiyorum nasıl fikir sizce ?💁🏻‍♀️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 06, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Küçüğüm'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin