Vitrinde gördüğüm elbiseyle olduğum yerde kalakaldım bu çok güzeldi hemde fazlasıyla. Kırmızı göğüs dekoltesi olan sırtı açık elbiseye aşık olmuştum hızla mağazaya girdim.
"Şu vitrindeki kırmızı elbiseyi denemek istiyorum"
Kadın vitrine doğru yürüdü.
"Hayır denemeyecek.Başka bişey seç Asel.
Anlamaz gözlerle Burhan'a döndüm bu girdiğimiz 5. mağazaydı bütün beğendiğim elbiselere kötü şeyler söylemişti aldırmamıştı.Ama bu diğerlerinden kat kat güzeldi.
"Bunu istiyorum."
"Olmaz Asel görmüyo musun ne kadar açık."
"Burhan noluur bunu istiyorum."
"Tek şartla alırız oda yanımdan ayrılmayacaksın seni bu kıyafetle bir dakika bile yalnız kalamazsın."
"Tamam söz."
Elbiseyi kadının elinden alıp kabine girdim.Elbise üzerime tam oturmuştu.Çokta güzel duruyordu.Tek kelimeyle bayılmıştım elbiseye.Kabinin perdesini açtığımda Burhan'ın sınırlı yüzüyle karşılaşmam bir oldu.
"Yanımdan ayrılırsan cezanı çekersin"
Olumlu anlamda kafamı salladım.
Tekrar kabine girdim ve elbiseyi çıkarttım.Elbisenin fiyatına bakmamla yüzümün düşmesi birebir oldu. Bi elbiseye 6000 Tl vermek mi ? Çok pahalıydı param yetmezdi.Burhan'dan da para isteyemezdim.
Elimde elbiseyle kahinden çıktım Burhan kasanın orda beni bekliyordu."Ben vazgeçtim güzel değil bu"
"Bir dakika da ne değişti noldu da fikrini değiştirdin"
"Beğenmedim hem rengi de güzel değil hadi başka bişeyler bakalım."
Burhan şaşkınca bana baktı. Haklıydı daha az önce elbiseye aşık olduğumu söylemiştim.Aynı mağazadan beyaz sadece bi elbise siyah ayakkabı siyahta çanta beğenmiştim.Elimdekileri kasaya koyup çantamdan para çıkarttım Burhan'ın elimi tutmasıyla ne olduğunu şaşırdım
"Sana ödetecek değilim.Bidaha bunu aklından bile geçirme."
Sessiz bi şekilde söylemişti ama korkmuştum.
Eve geldiğimizde aldıklarımı askıya astım ve üstümdeki yorgunluğu atmak için uyudum.
***********************************
Uyandıktan sonra salona gidip film izledim.Burhan da evde yoktu ben uyurken çıkmış daha da gelmemişti. Saatler geçmek bilmiyordu.Çok heyecanlıydım yüzlerce insanın önüne çıkacaktım.Biraz da korkuyordum oradakilerin nerdeyse yarısı beni öldürmek istiyordu ? Halbuki ne yapmıştım onlara? Bunu Burhana sorsam söylemeyeceğine adım gibi emindim.
Hazırlanmak için odaya çıktım.Yatağımın üzerinde duran kutuyu fark ettim . Kutuyu açmamla ne uğradığımı şaşırdım bu beğendiğim elbiseydi. Yanında beyaz topuklu ayakkabı beyaz da çanta vardı.Kombin gerçekten de çok güzeldi.
Ama bu elbisenin burada ne işi vardı? Elbisenin üzerindeki kartı elime aldım."Küçüğüm neden bu elbiseden vaz geçtin bilmiyorum ama çok beğendiğini biliyorum elbiseyi gördüğünde gözünde ki ışıltıyı gördüm.Bu elbiseyi giy saat 20:30 da evden almaya geleceğim o saate kadar hazır ol"
Hayranlıkla elimdeki elbiseye bakmaya başladım çok güzeldi. Hazırlanmak için 2 saatim vardı.Heyecanla hazırlanmaya başladım.Makyajımı hafif yapmıştım zaten elbisenin kırmızı oluşu ön plana çıkartıyordu makyaj yaparak saha fazla dikkat çekemezdim.
Aynada kendime baktığımda büyülenmiştim resmen. Elbisenin her detayı mükemmeldi.Göğüs detayı biraz fazlaydı. Ama çok güzel duruyordu.Sonra aklıma gelen fikirle gülümsedim evimden getirdiğim beyaz şalı üzerime aldım hem göğüs detayı azalmıştı hemde üzerimde çok güzel duruyordu. Madem Burhan beni mutlu etmek için almıştı bunu benim de şal takmam onu mutlu edecekti eminim.
Salona inerek Burhan'ı beklemeye başladım.Kapının çalmasıyla Yasemin Hanım kapıyı açtı. Gelen Burhan'dı. Beni görünce yüzüne masum bi gülümseme oturdu mutlu olmuştu şalı görünce. Baştan aşağı onu süzdüğümde kusursuz olduğunu fark ettim siyah takım elbisesiyle elindeki yüzükleriyle tamamen kusursuzdu.Kolunu uzattığında koluna girdim ve evden çıktık. Acaba gideceğimiz yerlerde neler olacaktı?
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçüğüm'
Novela Juvenil"Sen kendini ne sanıyorsun kimsin sen de yapma dediğim şeyi yapıyorsun. Naptım lan sana da benden nefret ediyosun.Ben olmasaydım çoktan ölmüştün. Sırf seni korumak için herkesi karşıma aldım. Hiç bişey bilmiyosun kalkıp burda bana bağırıyosun bana b...