Kapıda Vedat denilen adamı görmemle daha da çok korkmaya başladım.Bunların hepsi benim suçumdu. Başıma buyruk hareket etmeseydim belkide bunların hiç biri olmayacaktı.Boraya döndüğümde sinirli bi şekilde Vedat ve adamına bakıyordu yanlış hatırlamıyorsam Boradan duymuştum adını. Adı Gökhan'dı. Dışarıdan bakıldığında böyle olduğunu tahmin etmek epey güçtü. Vedat üzerime gelmeye başladı. Korkuyorum hemde fazlasıyla ama bunu ona belli etmek istemiyordum .
"Demek yine karşılaştık küçük kız"
Ellerini saçlarına atarak saçlarımı okşamaya başladı. Kafamı geri çektikçe daha da fazla yaklaşıyordu. Yüzüne tükürdüm benden böyle bişey beklemiyor olacak ki şaşkınlıkla bana bakmaya başladı.
Ardıdan elini kaldırıp hiç vakit kaybetmeden tokat attı. Eminim ki yanağımda izi çıkmıştı. Dudağıma gelen kan tadı ne kadar sert vurduğunu zaten açıklıyordu.Bora kolundaki ipleri çekiştirerek Vedata doğru yaklaşamaya çalıştı.
"Şerefsiz , ona bi kere daha dokunursan parmaklarını tek tek kırarım"
Vedat ayağa kalkarak kahkaha atmaya başladı. İğrenç sesi yankı yapıyordu.
"Hadi ama Bora , sen kimseye zarar veremezsin. Söylesene hayatın boyunca kaç kişiyi öldürdün?"
"Kimseyi öldürmedim ama ilki sen olacaksın."
Ayça'ya döndüğümde bu durumdan haz alır gibi bi bana bide Boraya bakıyordu.
"Neyse konumuza gelelim."
Vedat'ın adamı elinde kağıt kalemle bize doğru yaklaştı. Önüne koyduğu kağıdın ne olduğunu az çok biliyordum.
"Ne yaparsan yap asla imza atmıcam"
Kendimden emin bi şekilde konuştum. Vedat belinden çıkarttığı silahı Bora'ya doğrulttu. Vurmazdı herhalde onu değil mi?
"Şakam yok Asel"
Bora bana dönerek bağırmaya başladı.
"Asel sakın imzalama sakın"
Ardından silahın sesi geldi kulaklarıma. Sonrasında da Boranın inleme sesi . Onun işleyişi canımı acıtıyordu.
Ağlayarak Boraya baktım canı çok acıdığı belli oluyordu.
"Tamam dur imzalıcam , yeterki ona zarar verme dur lütfen"
Vedat gülümseyerek silahı beline tekrar koydu.Bora bana bakarak bağırmaya başladı.
"Asel yapma,imzaladığın an senide beni de öldürecek."
Vedata dönerek doğru mu diye yüzüne bakmaya başladım.
"Tabikide yalan parayı aldıktan sonra sana ihtiyacım yok ."
"Yalan söylüyo imzalasan bile sen ölmeden gerçekleşmiyecek.Sen ölmezsen parayı alamaz."
Vedat'ın adamı olan Gökhan yanımıza gelerek Boraya yumruk attı.Ne yapacağımı bilmiyordum . Şu anda çıkmaz sokaktaydım ne aşabiliyordum ne gidebiliyordum kaybolmuştum.
Vedat benden cevap alamayınca silahı tekrar çıkarttı ve Boraya doğrulttu.
"Küçük kız süre bitti veda et ona."
"Dur yapma nolur , imzalıcam söz.Ama tek bi şartım var "
"Neymiş bakalım "
"Bora'yı bırakacaksınız . 15 dk sonra görüntülü arıcaz güvende olduğunu gördüğüm an imzalarım."
"Cidden bunu yapmamı mı bekliyorsun."
Kahkaha atıyordu resmen.
"İşine gelirse,ben zaten her şartta ölücem , eğer bu parayı istiyosan dediklerimi yapmak zorundasın. Sık hadi boranın kafasına o zaman imzalayacağımı düşünüyorsan yanılıyorsun."
"Asel saçmalama seni asla burada bırakamam"
Vedat sinirle Gökhana bakmaya başladı.
"Abi bence bırakalım şunu , para daha önemli."
Kafasını sallayarak onay verdi.
"Hadi yine iyisin Bora Akgün. Asele teşekkür etmen gerek. Hayatını bağışladı."
Bora çıkmamak için dirense de yaralı olduğu için karşı gelemiyordu.
15 dk sonra
Ayça Bora'yı aradı ve telefonu bana çevirdi. Bora evin bahçesinden topallayarak giriyordu. Kapıda Burhan'ı görmemle ağlamam şiddetlendi. Boranın yanına koşmuştu.
Ayça telefonu çekerek benden uzaklaştı.
"Güvende olduğunu gördüğüne göre imzala artık şunu.İmzalamazsan adamlara evi taramaları emrini veririm "
"Kollarımı çözün."
Ayça kollarımı çözmek için yaklaştığında yüzüne tükürdüm. Madem ölecem bari yaptıklarımdan pişman olmadan öleyim.Ayça yüzünü silerek bana gülümsemeye başladı.
"Acı çekişini zevkle izleyeceğim"
"Yataktan başka zevk aldığın şeyler de varmış ne mutlu sana"
Kollarımı çözdüğünde eski yerine geçti .
Kalemi elime alarak kağıda bakmaya başladım. Şu anda ölüm fermanımı imzalıyordum.
Usulca attım imzayı yaşamın tadını ala ala. Vedat kağıdı önümden alarak Gökhan'a uzattı. Belinden çıkarttığı silahı bana doğruldu . Herşey bitiyordu ama mutluydum,Bora abisine ulaşmıştı. Burhan benim yüzümden zarar görmeyecekti.
Gözyaşlarım akarken göğsümde hissetiğim acıyla gözlerim kapandı. İlk defa canım bu denli acıyordu.
♡><♡><♡><♡><♡><♡><♡><♡><♡
Okuyucuaşklarım nasılsınız hayat nasıl gidiyo.❤
Kitap hoşunuza gidiyor mu ? ❤
Bu bölümü Nurdan ve Beyza'ya hediye ediyorum 😂❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçüğüm'
Novela Juvenil"Sen kendini ne sanıyorsun kimsin sen de yapma dediğim şeyi yapıyorsun. Naptım lan sana da benden nefret ediyosun.Ben olmasaydım çoktan ölmüştün. Sırf seni korumak için herkesi karşıma aldım. Hiç bişey bilmiyosun kalkıp burda bana bağırıyosun bana b...