*Marinette*
Ta próba generalna bardzo mnie wykończyła. Postanowiłam, więc się przejść do parku. Francis chciał iść ze mną, ale przegrał zakład z Lucasem i Nino, i musiał iść na zakupy z Alyą oraz Danielle. Współczuję mu z całego serca. Chociaż uwielbiam zakupy, to te wariatki zawsze podczas nich przesadzają.
Idąc sobie ścieszką zauważyłam znaną mi bardzo dobrze osobę. Postanowiłam gdzieś się schować i przemienić w Biedronkę, by pogadać z Czarnym Kotem.
-Cześć, co ty tutaj robisz Dachowcu?-dźwięk mojego głosu wyrwał go z zamyślenia.
-Mógłbym cię o to samo spytać Kropeczko?
-Można powiedzieć, że mam teraz wakacje, a ty?
-Ja tutaj mieszkam. Nie mogę uwierzyć...
-Jak tam u ciebie, pewnie jakaś szczęściara jest twoją żoną?
Czy ja to właśnie powiedziałam na głoś?
-Czyżbyś była zazdrosna?
-Nie...
-Nie, tak naprawdę nie mam żony. A i powiem ci, że właśnie się dowiedziałem, że w przeszłości nie zauważałem najprostrzych rzeczy
-Nie tylko ty...
-Ale ty napewno nie ignorowałaś osoby, w której się później zakochałaś. A teraz kiedy ją spotkałem okazało się, że ma chłopaka. Najlepsze w tym jest to, że ona tylko udawała, że jest z nim.
-Nie wiesz jak dobrze znam to uczucie...
-Czyli oboje jesteśmy nieszczęśliwie zakochani.
-Na to wygląda...
*Adrien*
Nie spodziewałem się spotkać Biedronki. Siedzieliśmy chwilę w milczeniu
-Kocie?
-Co Kropeczko?- Mimo, że już dałem sobie spokój z uczuciami do niej, nie potrafiłem jej inaczej nazywać.
-Wybierasz się do Paryża, na tą impreze z okazji 10 rocznicy naszej pierwszej misji?
-A ty?
-Ja najprawdopodobniej tak.
-Ja też, przecież nie mogę odmówić moim ulubionym fanom.
Dlaczego, nie powiedziałem, że nie idę?
-Jednak nadal głupiutki z ciebie Kotek.
Spojrzałem na zegarek. Kurczę mam za 10 minut lekcje karate.
-Wiesz co, muszę już iść.
-Ja też się zbieram. Do następnego Kocie.
-Do następnego Kropeczko.
CZYTASZ
Miłość droge zna... Miraculum
FanfictionDruga część serii "Podróże w czasie" -Pierwsza część "Podróż w czasie. Miraculum" -Druga część "Miłość drogę zna... Miraculum" -Trzecia część "Córeczka tatusia. Miraculum" ***** Władca Ciem został pokonany, to wiedzą wszyscy Paryżanie. Jednak Adrien...