1 ay sonra
JYP 'den hala mail gelmedi ben de ümidimi kestim zaten olmayacağını biliyordum ama heveslenmiştim.
Bu gün cumartesi sabah kaltım biraz telefonda takıldım ve tam yatağımdan kalkarken bir bildirim geldi telefonu açtım ve şok oldum bildirim JYP'den gelmişti ama korece yazdıkları için tam anlayamadım hemen Google çeviriyi açtım ve çevirmeye başladım ellerim titriyordu yazarken. En sonunda çevirmiştim online seçmeyi geçtiğim yazıyordum 2 dakika boyunca boş boş bakındım çünkü çok şaşırmıştım ne yapıcağımı bilmiyordum ailemin haberi yoktu ve 1 hafta sonra Kore'de ki seçmelere çağırıyorlardı dolar 7 lira olmuş ben nasıl söyliyecem aileme. Hemen annemin yanın gittim ve olanları anlattım.
– " Anne, ıı... şey sana bir şey söylemem gerek."
–" Söyle kızım."
– " Anne ıı... ben bir şey yaptım ama kızma."
– " Hiç sevmiyorum şu lafı dolandırmanı söyle işte!."
– " Anne hani ben Korelileri takip ediyorum onlar gibi dans ediyorum, işte ben onların şirketlerinden birine başvurdum ama valla olmaz sanıyordum."
– " Ne ?! anlamadım ben ne şirketi bu?"
– " İdol olmak için staj alıyorsun daha sonra seni şarkıcı yapıyorlar stajın bitince."
–" Bunu yaparken bize niye sormadın?! babanın haberi var mı? Nolucak şimdi?"
– " işte ben internetteki seçmeyi geçince beni şuan koreye çağırıyor."
–" ne zamana çağırıyolar nasıl gidicen oralara dolar 7 lira "
–" Onlar karşılıyomuş uçak biletini falan."
–" Babanla akşam konuşucaz"
Annem çok kızdı biraz olumsuz gibi ama babamı kafalarsam yeter annem babamı dinler hemen odama gidip babamı aradım ilk başta nasılsın falan diye sordum sonra hemen konuya girdim babamdan da biraz azar yedikten sonra yalvarmaya başladım ne kadar çok istediğimi hayalim olduğunu söyledim. Babam hala bana kızmaya devam ediyordu " Kime sordun bunu yaparken?, Nasıl gidiceksin oralara?, nasıl para yetiştiricez?,".
Yani biraz haklıydı gibi biraz daha yalvardım ve annemi ikna etmesini istedim daha kendi ikna olmamıştı ama olsun. En sonunda tamam dedi eve gelince konuşucaz tekrar. Sanırım bu babamla telefonda konuştuğum en uzun zamandı.
Heyecandan yerimde duramıyorum, sürekli gülesim geliyor. Hemen arkadaşlarıma mesaj attım tabiki inanmadılar ss atınca inandılar ve sonra onlarla görüntülü konuştuk 1-1.30 saat konuştuk. Ben daha sonra gidip anneme yardım ettim biraz yalakalık olsun diye.
------------------------
Babam eve geldiğinde gözünün içine bakıyordum. Yemek yerken konu açılsın diye bekliyordum ama açan yok en iyi ben açıyım.
–" ee... siz şimdi ne diyorsunsuz benim Kore işine?"
– " Annemle babam bir birine baktı"
B–" kızım şimdi oralarda tek başına bilmediğimiz memleket başına bir şey gelirse görüyoruz haberlerde"
–" Baba ama zaten kabul edilirsem her şeyi onlar karşılıyacaklar güvende kalıcam hem sizi her zaman ararım"
A– " Kızım ben istemiyorum ya"
– " Ama niye?? "
B– " tamam biz bunu annenle ayrı konuşucaz"
–" çabuk karar verseniz iyi olur benden haber bekliyorlar ve hafta pazartesi gitmem gerekiyor" diyip yemek yemeğe devam ettim.Ertesi sabah uyandığımda annem başımdaydı hemen doğrulup ona baktım iyi bir haber bekliyordum umarım beklediğim gibi olur.
A- " dün akşam babanla konuştuk, ve tamam izin veriyoruz "
- " nE !! gerçekten mi?! Teşekkür ederim." Diyip anneme sarıldım.
Daha sonra hemen kalkıp valizimi hazırlamaya başladım ama daha adamlara haber vermemiştim onlarla iletişime geçtim ve geliceğimi söyledim.
Ne kadar kalıcağımı bilmediğim için tüm kıyafetlerimi aldım. Annem de yanıma almam için yemek hazırlıyordu hala inanamıyorum hayalim gerçekleşicekti. Korede şuan yaz olduğu için hava çok nemlidir yani izlediğim youtube videolarında öyle diyorlar yanıma çizim defterimide aldım oradayken her şeyi çizmek istiyorum. Valizim tam olmasada hazırdı. Uçakta yanıma alıcağım çantayı hazırlamaya başladım içine dedorant, battaniye, maske, lip balm, güneş gözlüğü, ıslak ve kuru peçete, power bank, kulaklık, şarj aletim gibi şeyleri koydum.
----------------------
Bu bölüm daha güzel oldu gibi ama kendimi geliştirmeye çalışıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL OLUYORUM || HYUNJİN İLE HAYAL ET
Fanfictionİdol olma hayalleri kuran bir Türk kızın Kore'ye gidip seçmelere katılmasıyla başladı her şey.~