-----program günü-------
Sabah kalktım ve telefonuma baktım bu gün büyük gün çok heyecanlıyım. Yatağımdan kalkıp banyoya gittim rutin işlerimi halledip giyindim ne giyeceğime akşamdan karar vermiştim.
Valizimi alıp odadan çıktım. Asansörü çağırıp beklemeye başladım.Kapının önünde siyah bir araba vardı şöför arabadan inip valizimi aldı ben de arabaya bindim Hyunjin daha gelmemişti belki de ayrı arabalarla gidecektik. Başımı geriye yaslayıp gözümü kapattım. Arabanın haraket etmesiyle uyandım yanımda Hyunjin vardı hemen doğrulup ona selam verdim.
— Merhaba, günaydın.
— Günaydın. Heyecanlı mısın?
— Evet 😊
— Ben de çok heyecanlıyım programda yapmamız gereken bazı şeyler varmış.
— ne gibi?
— Ben de bilmiyorum yani menejerim bana bir kağıt verdi daha bakmadım.
Kağıdı açtı ve bana yaklaştı.
— Burda sıralamışlar.
— Bunlar bizim yapmamız gereken şeyler mi yoksa programın formatı mı böyle
— İkıside sanırım
Listede yazanlar hiç iç açıcı değildi aynı yatakta yatmak ne alaka??
Araba durunca geldiğimizi anladık Hyunjin kapıyı açtı ve arabadan indik. Dışarda kameramanlar vardı. Biz içeri girdik evin içi kocamandı 2 katlı bir ev mobilyalar beyaz ve mutfakla salon birleşik gerçekten güzel ev.
— Evi gezelim mi?
— olur.
Alt katta çok fazla bir şey yok bizde üst katta çıktık Hyunjin bir odaya girdi bende peşinden girdim oda temizlik kokuyor oda da ki çoğu şey beyaz içimi ferahlatıyor yatağa atlayıp bu oda çok güzel dedim Hyunjin bana bakıp gülümsedi o da yatağa oturup test etmek için zıpladı "yumuşakmış" dedi.
Ayağa kalkıp diğer odaları gezmeye başladık. Ev büyük ama oda çok az banyoya girdik o sırada kameramanlar geldi çekmeye başladılar. Banyo büyük hem küvet hem de duşa kabin var. Ordan çıkınca balkona geçtik. Havuz vardı ve kenarlarda da puflar çok tatlı gözüküyor.
Evi gezme işi bitince kameramanlar gitti evin her yerinde kameralar var bu biraz rahatsız edici yaptığım her şeyin izleniyor olması beni sitrese sokuyor.
Üst kata çıkıp yerleşmeye başladım valizimi açarken aklımda akşam beraber mi yatıcaz sorusu dönüyordu bu soru kalbimin hızlı atmasına neden oluyor.
-------- Hyunjin'in ağızından ----------
Evi gezdikten sonra MiCha yerleşmeye gitti bende salonda oturup televizyon izlemeye başladım. Bu evde onunla kalıcağıma ve eş gibi davranıcağımıza inanamıyorum.------------- Mi Cha-----------
Alt katta inince televizyon izleyen Hyunjin bana döndü şuan da aynı evdeyiz ama normal oturup konuşmuşluğumuz çok az nasıl olucak.Yanına oturdum ve bende izlemeye başladım. Karnımın guruldamasıyla Hyunjin bana döndü
— Aç mısın?
— ıı.. evet.
— Yemek yemeğe gidelim mi?
— Yemekleri burda yapmamız gerekmiyor mu?
— Aa Doğru... yemek yapıcak malzeme var mı ki?Ayağa kalkıp dolaba baktı dolap olması gerekenden daha da doluydu.
— Malzemeler var ne yapalım?
— Ben yaparım sen ne yemek istersin?
— Beraber kaldığımıza göre beraber yapabiliriz?
— Tağmam.Malzemeleri çıkardı ne yemeği yapıcağımızı bilmiyorum ama o malzemeleri çıkartıyor.
— Kesme tahtasını verir misin?
Kesme tahtasını ona uzattım. O kesmeye başlayınca Godsmenu Felix'in partını söylemeye başladım beraber gülmeye başladık.— Yemek yapmayı seviyor musun?
— Çok değil sadece bunu yapmayı biliyorum.
Dikkatlice sebzeleri kesti ve pişirmeye başladı yemek yaparken çok tatlı.
Yemek pişmişti ben de masayı hazırlamak için tabakları arıyorum, çok güzel tabakları buldum ama üst dolapta bir sandalye alıp tabaklara öyle uzandım. Hyunjin'in arkamdan gelip beni korkutmasıyla yerimden sıçradım.
Hyunjin kahkaha atıyordu ama korkudan dilimi yutmuştum elimden tabakları aldı ve masaya götürdü. Yanına gidip
— İntikamımı alıcam dedim.
— İntikam gününü bekliyorum✊
Yemekleri koydum ve yemeğe başladık gerçekten güzel olmuş
— wow çok güzel olmuş.
— çünkü ben yaptım 😉
Kıkırdadık. Yemek yeme işi bitince bulaşıkları yıkadım ve televizyon izlemek için oturdum Hyunjin kıyafetlerini yerleştiriyordu.
Televizyon izlerken uyuya kalmisim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL OLUYORUM || HYUNJİN İLE HAYAL ET
Fanfictionİdol olma hayalleri kuran bir Türk kızın Kore'ye gidip seçmelere katılmasıyla başladı her şey.~