Gözlerimi açtım ve karşımda Hyunjin vardı sabah uyandığım gibi onu görmek çok güzel.
Yataktan kalkıp banyoya girdim çıkınca kişisel bakımımı yaptım.
Ah dün akşam sarhoşken gelen cesaret neyse.Odaya girdiğimde Hyunjin hala uyuyordu mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya karar verdim.
~~~~~
Masaya tabakları koydum çatalları almak için çekmeceği açtım o sırada Hyunjin arkamdan sarıldı ilk başta irkildim." Günaydın"
"Günaydın~"
Beni kendine çevirdi ve sarıldı.
Masaya oturduk ve yemeğe başladık umarım dün gece hakkında konuşmaz çok utanıyorum." Neden bu kadar sessizsin?"
" yoo sessiz değilim daha uyanamadım ondandır"
" hııımm peki öyle olsun "
" Bu arada dü..."
Ah hayır hayır...
"-dün akşam kim bebek gördük ben bebekmişim. Sen yırtıcı bir bebeksin bense bebek"
Ne demeliyim bilmiyorum.
Kahvaltımızı ettik ben masayı toplamaya başladım.
"Hyunjin sen hazırlanmaya başla şirkete gidicez "
" tamam "
Masayı topladıktan sonra yukarı çıktım yukarı çıkarken bu günün perşembe olduğu aklıma geldi yarım cuma ve program biyiyor ne hızlıca odaya koştum.
"Hyunjinn!! "
" Ha.. ay özüd dilerim bir anda girdim öle şey ettim sen giyinince şey edersin "
Kahkaha attı.
" Mi Cha sen ciddi misin? Dün akşam gördün zaten o zaman bir şey olmuyorda giyinirken mi bir şey oluyor"
" ıı.. doğru aslında"
İçeriye girdim ve yatağa oturdum Hyunjin' de bir yandan giyiniyordu.
" Doldu biranda koşa koşa geldin?"
" Yarın program bitiyor"
" ha! Ama ama bu çok hızlı oldu ben ben istemiyorum"
" ben de istemiyorum"
" bi dakka ama zaten şirket bizim sevgili olduğumuzu açıklayacak bu yüzden saklamak zorunda değiliz yine görüşebiliriz "
" Doğru ama sabah yanımda sen olmıyacaksın, akşam sana sarılıp uyuyamıyacağım"
Gözlerim doldu ve Hyunjin'e koşup sarıldım.
" Ben senin odana gelirim sen soun etme ;)"
Ona sımsıkı sarıldım.
~~~~~~~~
Şirkete geldik ve çalışmaya başladık. İkimizin provası bitince ayrı ayrı çalışmaya başladık o sırada içeri J.Y.Park girdi.Ona selam verdik.
" Merhaba çocuklar, nasılsınız?"
- İyiyiz siz nasılsınız"
" ah teşekkürler ben de iyiyim. Yarın programınız bitiyor pazartesi günüde showunuz var. Elinizden gelenin en iyisini yapın salı günü de sevgili olduğunuzu açıklarız. Hazır mısınız gösteriye?"
- evet efendim.
" tamamdır iyi günler sıkı çalışın."
- tamam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL OLUYORUM || HYUNJİN İLE HAYAL ET
Fanfictionİdol olma hayalleri kuran bir Türk kızın Kore'ye gidip seçmelere katılmasıyla başladı her şey.~