19. Bölüm

3.6K 167 22
                                    

" n nne?? "

Hyunjin bunu pat diye söyledi ve hiç beklemiyordum bunu söylemesiyle kalbim hızlanmaya başladı.

Ne diyeceğimi bilemiyorum ben de onu beğeniyorum belki beğenmekten daha fazla olabilir ah napmalıyım.

" Mi Cha iyi misin? "

" E evet iyiyim. Sadece biraz şaşırdım böyle bir anda söyleyince beklemiyordum. "

" Aslında ben de söylemeyi düşünmüyordum ama artık hislerimi saklamak istemedim ve rol yapmak istemedim zaten açıklanacak. Peki cevabın ne?  Sen de bana karşı bir şey hissediyormusun?"

Ah ne demeliyim.

" şey... aslında ben de biraz hoşlanıyor olabilirim."

"Yanğnii "

" Tamam kabul ediyorum. Ben de senden hoşlanıyorum."

Hyunjin bunu söylememle resmen üstüme atladı ve bana sarıldı neden bu kadar heyecanlandı.

5 dk boyunca bana sarıldı sanki ne zamandır bu anı bekliyor gibiydi.

" Bir dakika hemen gelicem"

Yataktan kalkıp banyoya gittim kapıyı kapattıktan sonra aynada kızarmış yüzüme baktım daha sonra soğuk suyla yüzümu yıkaxım belki bu kızarıklığını biraz alır. 

Dolaptan Hyunjin'in kokusunu beğendiği kremi aldım ve sürdüm.

Odaya geri girdiğimda Hyunjin oturur poziyondaydı. Yanına gittim ve yatağa girdim.

" Ee uyumıyacak mısın?"

" kremi mi sürdün?"

" Evet. kokusu o kadar fazlamı nasıl hemen aldın?"

" Yo fazla değil sadece çok güzel"

Hyunjin kolunu başımın altına koydu ve beni kendine çekti bana sımsıkı sarıldı.

Başım onun göğüsündeydi bu his çok rahatlatıydı. Hyunjin'e sarılıp uykuya daldım.

Sabah kalktığımda karşımda beni izleyen Hyunjin vardı. Bana gülerek;

"Günaydın"

" Günaydın ne zaman uyandın?"

" Bilmem"

Onun gibi bende elimi başımın altına koyarak onu izlemeye başladım.

" Çok güzelsin "

Sadece gülümsedim ve onu izlemeye devam ettim.

" Seni ilk gördüğümde de böyle düşünmüştüm çok farklı gelmiştin bana konuşman, haraketlerin, gülüşün çok tatlıydın"

" Sabah sabah hayırdır şuan yumuşam bir top gibisin :) "

Bana sarıldı.

" Hadi kalkalım artık şirkete gitmemiz lazım"

" Biraz daha dur"

Ben de ona iyice sarıldım ve boynuna bir öpücük kondurdum.

————————————
" Hyunjin hadi artık çıkalım "

" Geliyorum "

Evden çıktık ve arabaya bindik.

" Mi Cha, aklıma şey geldi bizim evde havuz var ama biz hiç girmiyoruz."

" Evet gerçekten neden girmiyoruz. Eğelenceli olabilir dönünce girebiliriz."

Şirkete vardık ve dans pratik odasına girdik eşyalarımızı bırakıp  ısınmaya başladık.

2 saat sonunda pratik bitti.
Daha sonra ekstra olarak diğer şarkılara çalışmaya başladık. Ben  kendi şarkımın dansını çalışırken Hyunjin oturuyordu.

Şarkı bitince Hyunjin'e döndüm ve beni çekiyordu.

" Napıyosun?"

" Çok güzel dans ediyorsun çekmek istedim."

" sen çalışmıyacak mısın?"

" Bizimkileri bekliyorum."

" Aa doğru siz grupsunuz beraber çalışıyorsunuz unuttum "

Gülmeye başladık.

" Benim çalışmam bitti yoruldum."

" Gel otur. "

Hyunjin'in yanına oturdum.
Telefonla oynamaya başladım.
Hyunjin başını başıma yasladı ben telefonumla oynuyordum ve aklima Hyunjin'le fotoğrafımız olmadığı aklıma geldi ve kamerayı açtım alttan bizi çektim.

Ama çok zeki olduğum için telefonun sesi açık kalmış ve Hyunjin fark etti. Telefonu elimde  telefonu aldı ve fotoğraf çekti.

" Tüh... yakalandım. "

" Yaa yakalandın"

•••••••••••••••••••••••••••••••••••
Kısa bir bölüm oldu :(
Fikirlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın 👉👈

Diğer bölümde neler olsun 🤔

İDOL OLUYORUM || HYUNJİN İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin