6. Bolum

5.3K 210 31
                                    

Garsonu çağırıp sipariş verdiler. Pasta gelince hep beraber yemeğe başladık.
Hem yiyor hem sohbet ediyorduk Felix çok komik bir çocuk çilleride çok güzel ona çok yakışıyor. Yeme işimiz bitince hesabı istediler ben cüzdanımı çıkartırken Lee Know
- senin kini biz hallederiz ;)
Diğer üyelerde onayladı.
- ama ben yedim ben öderim.
- Gerek yok.
Restorandan çıkıp yurda yürümeye başladık yolda giderken maraş dondurmacısı gördüm ve;
- Iı ben dondurma alıcam sizde ister misiniz?
Han: Neden olmasın
- o zaman bunu da ben size alıyım
İnsanlara borçlu kalmayı sevmiyorum.
Çok istemeselerde onayladılar.
Dondurmacının yanına gittik adama Türkçe selam verdim.
- Merhaba
- Oo merhaba Türksün dimi
- Evet abi
Vay be uzun zamandır Türkçe konuşmamıştım özlemişim. Diğer üyeler bize bakıp ne diyor bunlar  diye düşünürken onlara;
- neli istersiniz diye sordum.
Hepsi siparişlerini verdi adam onlara verirken haraketler yapıyordu ben de onların videolarını çekiyordum sıra bana gelince tekte kaptım herkes şaşırdı ben de gülümsüyordum. Adam tekte tuttuğum için iki tane verdi. Yolda giderken bir ondan bir ondan yiyordum.
Hyunjin: hasta olucaksın yavaş ye.
Ben: Dondurmaya bayılıyorum. Diyip gülümsedim.
Yurda gelmiştik. Odalarımıza giderken onlara bu gün için teşekkür ettim. Ben hızlı hızlı odama girdim çünkü tuvaletim gelmişti.
Banyoya girdim ve sıcak bir duş aldım bu beni rahatlatmıştı.
Pijemalarımı giydim yatağıma oturup bu gündü videoları izlemeye başladım çok komikti ve bir kez daha Hyunjin'in ne kadar yakışıklı olduğu fark ettim Hyunjin'in videosuna dalmışken yan odadan gürültü gelmeye başladı ahh gerçekten mi gürültü varken uyuyamam biraz geçmesini bekledim o sırada instagramımı kapatıyordum. Telefonla oynarken uyuya kalmışım bir anda bir kahkaha sesi geldi ve yerimden sıçradım bu nasıl bir ses ya artık dayanamadım ve kafamdaki havlu ve  pijemalarımı umursamadan odadan çıktıp yan odanın kapısını sinirli bir şekilde çalmaya başladım.
Kapı açıldığı çemkirmeye başlamıştım
- biraz sessiz olsanız uyumaya çalışıyorum.
Kapıyı Han açtı ama biraz fazla açtığı için içerde çıplak olan Hyunjin'i gördüm hemen arkamı döndüm ve odama gittim. Odama gelince hemen kendimi yatağa attım aağğ gözümü kapattıkça gözümün önüne geliyor çıldırıcam beni bu şekilde gördüler tipime halime bak bunları düşünürken uyuya kalmışım.
Yan oda
Almila gidince tekrardan kahkaha atmaya başladık. Küçücük kızdan o ses nasıl çıktı artık nasıl sinirlendiyse beni gördümü acaba.
Hyunjin: size diyorum sessiz olun diye sen neden kapıyı o kadar çok açıyosun
Tekrardan gülmeye başlarlar.

Ertesi sabah alarmın sesiyle uyandım. Tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım akşam havlu saçımda kaldığı için saçlarım kıvırcık olmuş saçımı taradım biraz kapatıcı sürdüm.

( bunu giydim)Odadan çıkıp asansörün önüne geldim yan odanın kapısı açıldı asansör geldi ve hemn içeri girdim düymeye acaleyle bastım oh kapı kapanmıştı yani ben öyle sanıyordum bir anda kapı tekrar açıldı ve içeri Hyunjin girdi dün gördüklerimi u...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( bunu giydim)
Odadan çıkıp asansörün önüne geldim yan odanın kapısı açıldı asansör geldi ve hemn içeri girdim düymeye acaleyle bastım oh kapı kapanmıştı yani ben öyle sanıyordum bir anda kapı tekrar açıldı ve içeri Hyunjin girdi dün gördüklerimi unutmalıyım dün gördüklerimi unutmalıyım aklımdan bunu düşünürken bir anda önümden eğilerek düğmeye bastı çok güzel kokuyordu kendimi geri çektim hiç konuşmadan asansörden indik ve şirket binasına girdik o da onu gördüğümü bilidği için benim yüzüme bakamıyordu. Bu gün ses dersim var. Ders bitince boğazımın ağrıdığını hissettim ya hasta olucaktım yada sesim tellerim çok yoruldu.
Yurda geri döndüm yurdun mutfağının olduğunu öğrendiğim için artık dışarda yemek yememe gerek yok. Girişteki danışmaya mutfağın yerini sordum.
Mutfak bomboştu kimse yoktu galiba kimse kullanmıyor. Kendime ramen yaptım ve yemeğe başladım biraz fazla acıymış su içmek için bardakların yerini arıyordum ama sağ olsunlar 1.50 stajyerleri unutmuşlar sandalye almak için arkamı döndüm ve karşımda bardak rafına uzanmış bir Hyunjin varsı kalbim çok hızlanmıştı sesini ben duyabiliyordum. Raftan aldığı bardağı bana uzatıp kafamı okşadı. Bu neydi şimdi kafam çamur gibi olmuştu ağzımdaki acıyı unutmuştum artık aklımda ne  vardı??
Hikayenin bundan sonrası sadece Hyunjin ile ilgili olucak direk 1 yıl sonrasına atlıyacam.

İDOL OLUYORUM || HYUNJİN İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin