- Bölüm -2-

74 14 7
                                    

Nihayet artık zil çaldı ve öğrenciler sınıfa girmeye başladılar. Ben direkt kapıya odaklanmış bir şekilde içeriye girenlere bakıyordum. Sınıfa giren herkes ilk önce bize bakıyor sonra herhangi bir yere geçip oturuyorlardı. Sanırım yeni geldik diye. Daha sonra yanımıza bir kaç kız geldi. Gayet sessiz kişilere benziyorlardı.

- Merhaba yeni geldiniz galiba ben Yüsra.

- Ben Ayşenur.

- Ben Zeynep.

- Ben de Ahsen.

- Merhaba evet okulunuza yeni geldik. Ben Mina.

- Merhaba ben Kevser.

- Ben Erva.

- Ben Azra.

- Ben Sultan.

- Ben de Dilara.

Tanıştığımıza çok memnun olduğumuzu söyledikten sonra ikinci zil çaldı ve herkes ders için hazırlanmaya, yerlerine geçmeye başladılar. Sonra kapı açıldı ve içeriye fecii derece de zayıf uzun boylu ve esmer bir kadın girdi. Giyim tarzına bayıldığımı da söylemeden edemeyeceğim. Elinde bir sürü dosya ve kitaplar vardı. Elindekileri öğretmenler masasına koyduktan sonra nihayet bize dönebildi. "Günaydın çocuklar. Beni zaten tanıyorsunuz geçen senelerden ama yeni gelen öğrenciler var galiba ben kendimi tanıtayım. Ben İngilizce öğretmeniniz Aleyna Uçar. Bu dönem İngilizce derslerinize ben gireceğim. Biraz da ders işleyişimden bahsetmek istiyorum. Her konu sonunda quiz yapıyorum. Sınav esnasında yer değişikliliği yapıyorum. Ders hızı olarak müfredata göre gidiyoruz. Diyeceklerim bu kadar şimdi yeni gelen arkadaşlarımız kendilerini tanıtsınlar bakalım." Ve anında bütün gözler bize döndü. Kısa çaplı bir heyecan yaşadıktan sonra ilk olarak konuşmaya ben başladım. Hepimiz tek tek kendimizi tanıttıktan sonra dersin bitmesine 5 dakika kaldığı için hoca hepimizi serbest bıraktı. Biz de kendi aramızda konuşmaya başladık. Ve sonunda zil çalabildi. Biz hiç bir yeri bilmediğimiz sınıftan çıkmadık. Ve o anda bir çocuğun bana baka baka bize yaklaştığını gördüm. Çocuk bizim sınıftandı. Yanımıza geldi ve durup " Merhaba okulumuza hoşgeldiniz ben Ege." dedi ama sadece bana bakıyordu. Bende o sırada sadece hoşbulduk diyebildim. Ege uzun boylu, orta kilolu ela gözlüydü. Gözleri baya güzeldi ya. Sonra Ege'yi arkadaşları futbol oynamaya çağırdı. Ve bize görüşürüz diyip yanımızdan ayrıldı. Dilara dan bir anda ooo sesi geldi.

- Ne var ya sadece tanıştık arkadaş olarak.

- Çocuğun sana nasıl baktığını görmedin mi kanka. (Sultan)

- Nasıl bakıyorsa baksın arkadaşız.

- Şuanlık öyle olabilir ama ilerleyen vakitleri bilemeyeceğim. (Kevser)

- Kanka sende mi ya.

- Evet hatta bende aynı Kevser gibi düşünüyorum. (Erva)

- Görücez bakalım.

Ve yine zil çaldı. Yine ders teneffüs derken son zil olan çıkış zili çaldı bütün öğrenciler hemen okuldan çıkmak için hızlı hızlı defter kitabını çantasına koyup koşarak okuldan çıkıyordu. Ve bizde aynen öyle yaptık.

- Görüşürüz kızlar tanıştığıma çok memnun olduk. (Yüsra ve diğerleri)

- Görüşürüz bizde aynı şekilde.

O an da sınıftan çıkmak üzere olan Ege'ye gözüm kaydı. O da bana bakıyordu bir anda göz kırptı ve gülümsedi bende görmezden geldim ve çantamı sırtıma taktım. Bizde hep beraber okuldan çıktık yurda doğru ilerledik. Okulumuz yurda yürüme mesafesinde olduğu için ve bizimde çok fazla harçlığımız olmadığı için bizde yürümeyi tercih ediyoruz. Yurda girer girmez kendimizi odamızda ki yataklarımıza attık. İlk günün yorgunluğu vardı üzerimizde. Üzerimizi değiştirip yemekhaneye indik. Çok acıkmıştık. Az daha yemek yemeseydim karnım konuşmayı sökecekti. Hep beraber yemek yerken. Bir yandan da okul hakkında konuşuyorduk.

- Okul çıkışında bir çocuk görmüşüm var ya ooofff. (Sultan)

- Ooo nasıl biri kız anlat hemen. (Dilara)

- Uzun boylu, esmer ,saçları gözlerini kapatıyor. oy oyyy (Sultan)

Biz bu şekilde konuşmaya devam ettikten sonra yemeklerimiz bitti. Tabaklarımızı bulaşıkların olduğu yere koyduktan sonra odamıza geçtik. Sadece bir tane telefon var ve hepimiz de onu kullanıyoruz. Tek tek telefon alamıyoruz malum bizde para biriktirip bir tane aldık. Akşam saatlerinde hepimiz tek tek sosyal medya hesaplarımıza giriyoruz. Her zaman ki gibi tek tek girdik. Ve günün yorgunluğu ile erkenden yattık. Normalde erken yatmayız ama baya yorulmuşuz.

------

Merhaba arkadaşlar

Bugün ki bölümümüz de bu kadar umarım beğenirsiniz. Oy verip yorum yaparsanız sevinirim.

-İYİ GÜNLER-

Bizim HayatımızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin