Saat baya geç olmuştu. Ama onlarla oturmak bize huzur veriyordu. Ege beni belimden tutup kendine yakınlaştırdı. -tam bir belden tutup çekilme hastasıyım.- O böyle yaptıkça çok hoşuma gidiyor. Kevser ve Ensar, Erva ve Toprak, biz o kadar tatlıydık ki yılın en iyi çiftleri ödülünü alabilirdik. Tabii Kevser'ler ve biz sarılırken utanma faslını geçmiştik ama Erva'lar yeni başlıyordu. Umarım hepimiz çok mutlu oluruz. İçerde kızlar her şeyden habersiz uyuyorlar bizim yaptığıma bakın. Ama şuan tek istediğim saatin durması ve Ege'nin kollarının belimde durması. Arda bir beni yanağımdan öpmesi bunlar hep kalbimin ritmini değiştiren şeyler. Hafiften üşüdüğümü ve uykumun geldiğini hissettim Ege'nin omzu o kadar rahat o kadar huzur vericiydi ki ömrüm boyunca omzunda uyuyabilirdim. Ama Sabahın ilk ışıklarıyla güvenliğimiz yerine geçiyordu ve bizi bu saatte dışarı da görürse kesinlikle Neriman cadalozuna söylerdi. Bunun farkındaydık ama hiç birimiz kalkmak istemiyorduk. Üçümüzde halimizden memnunduk.
Ve Kevser ayaklandı
-Gençlik keyfinizi bozmak istemezdim ama az daha durursak yakalanıcaz ve artık uyumaya ihtiyacımız var yarın okula göz altımız şişik gitmek istemeyiz herhalde. (Kevser)
- Aynen haklı haydi gidelim artık. (Ben)
- Keşke zaman donsaydı ya.(Ege)
- Harbiden enişte ya. (Kevser)
- Keşke be yenge. Ee ben sana yenge mi dicem baldız mı? (Ege)
- Hahahah istediğini de eniştecik. (Kevser)
- Eniştecik ne ya enişte de karizmam bozulmasın. (Ege)
- Karizmanı yesinler.(Ben)
- Seni yesem.(Ege)
Sadece sırıtmakla yetindim. Her ne kadar kalkmak istemesem de Kevser haklıydı hem yakalancaktık hem de artık uyumalıydık az da olsa. Hepimiz sevgililerimizle vedalaştık sanki saatler sonra okulda görüşmeyecekmişiz gibi. Geldiğimiz gibi yemekhane kapısından geri girdik. Ve anahtarı aldığımız yere koyduk. Ay söylemeden edemicem Ege ben onun omzuna yaslanırken pembe pijamalarımı beğendiğini ama şortun fazla kısa olduğunu bi daha böyle çıkmamı istemediği söyledi. Ayyy benim kıskanç sevgilim ayy. Odamıza girip kendimizi yatağa attık. Kızlar ölü gibi uyuyorlardı. Kafamı yastığa koyar koymaz uykuya daldım.
Alarmın sesiyle küfür ederek uyandım bir an dün yaşadıklarımızı rüya sandım Kevser ve Erva'ya sordum.
- Kızlar biz dün akşam Ege Toprak ve Ensar ile bahçede buluştuk mu yoksa ben rüya falan mı gördüm lütfen rüya değildi öyle bir şey yaşandı diyin lütfeen.
- Kanka aynı rüyayı görmüş olamayız dimi çünkü bende öyle bir şey hatırlıyorum hemde Toprak bana çıkma teklifi etti bende kabul ettim falan değildi dimi rüya. (Erva)
Bir müddet rüya mı değil mi diye düşündükten sonra fark ettik ki değildi çünkü ben hırka ile yatmışım biz kızlarla konuşurken hırka yoktu Ege giymemi söyledi ve bende giyip çıktım. Sonra telefondaki mesajlara baktık ve rüya olmadığını yaşadığımızı anladık. Biz bu konuyu konuşurken Sultan Azra ve Dilara bize uzaylıymışız gibi bakıyorlardı. Erva dayanamayıp her şeyi anlattı...
- Oha bunların hepsi biz uyurken mi oldu insan uyandırır hainler. (Sultan)
- Aynen ya. (Dilara)
- Çok güzel uyuyordunuz kıyamadık desek inanır mısınız? (Mina)
- Hayır çok geç. (Sultan)
- Kanka biz de böyle şeyler olacağını bilmiyorduk ki bilseydik mutlaka uyandırırdık. (Kevser)
- Evet kanka biz uyumuyorduk cama taş attılar falan filan. (Erva)
- Eğer az daha konuşursak okula geç kalacağız. (Mina)
Ve bundan sonra herşey çok hızlı ilerledi. Okul boyunca hep Ege ile beraberdik. Dün ki olanları kızlara da anlattık.
Ayşenur çok sevindi ve Toprak'a bütün gün canım eniştem diye hitap etti Ege baya kıskandı ben daha önceden vardım falan diye.
Yaren de çok sevindi aynı şekilde o da enişte demeye başladı ama Ege ve Ensar'ı ayırmadı.
Ahsen de fecii sevindi söylediğimiz anda sınıfta halay çekmeye başladı. Yaren'de dururmu hemen oda Ahsen'nin yanına gidip oda katıldı diyor ki bide Ege ve Mina'nın düğününde böyle oynayacağım.
Yüsra'da çok sevindi ama bunlar gibi kudurmadı.
Yaren'nin o cümlesini duyan Ege bana dedi ki.
- Evleneceğim kızım seninle ben sözümün arkasında duran biriyim.
- Hadi bakalım.
- Ege sözü seninle evleneceğim.
Evet şimdi de bu söz kulaklarımda çınlamaya başladı.
EGE SÖZÜ SENİNLE EVLENECEĞİM...
SENİNLE EVLENECEĞİM...
EGE SÖZÜ...
Gün ışık hızıyla aktı ve kendimi fecii derecede mutlu bir şekilde yatağımda uyumaya çalışırken buluverdim.
- Bu seferde gece aksiyonu yaşarsanız ve bizi uyandırmassanız küserim bak.
- Tamam kanka bi daha sizi de uyandırcaz.
-İyi geceler kardeşlerim
HEP BİR AĞIZDAN İYİ GECELER DEYİP HEPİMİZ GÜZEL BİR UYKU İÇİN KENDİMİZİ UYKUNUN KOLLARINA BIRAKTIK.
----
BUGÜNLÜK BU KADAR ARKADAŞLAR.EGE TOPRAK ENSAR MİNA KEVSER VE ERVA İLE YAŞADIKLARINA DÜŞMEMEK İMKANSIZ BEN YAZARKEN DÜŞÜYORUM. HELE HELE EGE'NİN MİNE'Yİ BELİNDEN TUTUP ÇEKMESİ CİDDEN BELDEN TUTULUP ÇEKİLMEK ÇOK GÜZEL BİR HİS YAŞAYAN BİLİR. :)
HİKAYEMİZİ BEĞENİP YORUM YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. TAKİP ETMEYİ UNUTMAYALIM.
BU ARADA ŞUANLIK 408 OKUMA OLMUŞ SADECE OKUYUP GEÇMEYELİM DESTEK OLALIM ARKADAŞLAR.
İYİ GECELER DİLERİM...
UMARIM HİKAYEMİ BEĞENİRSİNİZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hayatımız
RomanceKarantina da sıkıldığım için böyle bir kitap yazmaya karar verdim. Karakter isimleri gerçek kişiler. Umarım beğenirsiniz. Destek olmak için takip eder misiniz?