Dün gece konuştuklarımız bilinç altıma nasıl kazındıysa rüyamda Ege'yi gördüm. Acaba hoşlanıyor muydum. Saçmalama ya.
Bugün ilk defa alarmdan önce uyandım. Hala rüyamın etkisinde sersem sersem lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım döndüğümde Erva, Sultan, Azra ve Dilara çokta uyanmıştı. Ve kutsal görev yani Kevser'i uyandırmak yine benim görevimdi. Hemen uyandırdım. Şu kızın ağır uykusu bir gün beni delirtecek evlenince napıcak acaba ben mi gidip uyandırıcam bilemiyorum. Her neyse dün akşam o kadar konuşmuştuk ki hiç birimizden ses çıkmıyordu. Tek istediğimiz az daha uyumak böyle yıllarca falan. Sessizce üzerimizi değiştirip yine aynı şekilde yemek yedik ve okula gittik. Sınıfa girer girmez gözüm ilk önce Ege'ye sonra kızlara kaydı. Çantalarımızı koyup kızların yanına geçtik. Sıradan bir konuşma geçti aramızda. Ahsen yoktu rahatsızlanmış. Ayşenur'un sabah sabah enerjisi yerindeydi. Yaren ve Zeynep aynı bizim gibi uykuluydu. Yüsra ise ne uykusu vardı ne de enerjikti. Zil çaldı ve derse başladık. Derste uyuyakalmışım. Gözlerimi açtığımda gözlerim Ege'nin gözleriyle buluştu. Ve yanıma doğru geldi. Kevser ve diğer kızlar en arka sıradaydı benimde yanıma kimse yoktu.
- Günaydın. Yanına oturabilir miyim?
- Günaydın. Tabii ki.
- Dün seni üzmedim değil mi gece boyu aklıma takıldı.
- Yoo niye üzüleyim. Biz alıştık. İlk başlarda kimseye söylemiyordum anlatmıyordum ama şuan anlatabiliyorum insan alışıyor acılarına.
- Anladım. Biraz bahçede oturalım mı?
- Olur uykum açılmış olur:)
Kızlara söyledikten sonra Ege'yle bahçeye indik. Banklardan birine oturduk. Ama ikimizde konuşmuyorduk. Bir anda içime bir titreme geldi hafifçe üşüdüğümü hissettim ama içeri girmek istemiyordum. Onun yanında kendimi huzurlu hissediyordum.
Sanırım ben hoşlanıyorum ya. Benim yanıma geldiğinde heyecanlanıyorum. Konuşurken söylediğim kelimeler saçma olmasın diye içimden bin kere düşünüyorum.
Ege hemen üşüdüğümü fark etmiş olmalı ki.
- Üşüdün mü hırka mı verebilirim istersen, sınıfa da çıkabiliriz.
- Sakin ol evet üşüdüm. Nedenini bilmiyorum ama yanında durmak istiyorum. Yanii...şeyy kendimi huzurlu hissettim de. Ve hırkaya gerek yok teşekkür ederim.
Mina kızım sen mal mısın? yanında durmak istiyorum ne ya senden hoşlanıyorum desen daha az belli ederdin. Bi de konuşamamak ne ya aptalsın sen APTAAAL.
- Bende senin yanında huzurlu hissediyorum. Bari kantine geçelim. Sıcak bir şeyler ısmarlarım. Hemde ısınmış olursun.
- Tamam olur.
Dedik ve kantine geçtik ben oturacak bir yer seçip oturdum Ege de bize çay almaya gitti. Geldiğinde elinde hem çay vardı hem de çikolata vardı.
- Ayyy çikolataya asla hayır diyemem ben yaa.
- Al bakalım istersen benim kini de yiyebilirsin.
- Yok ya o kadar da değil.
- Ya ben sana bir şey dicem ama erken dersen anlayışla karşılarım.
Ayy ne dicek şimdi aklımda ki şey mi ben ne dicem. Kızlar ne der acaba. Hayatımda hiç sevgilim olmadı hep platonik oldum. Kim bilir onun kaç tane oldu. Bu yakışıklılıkla en az on tane olmuştur. Of iç ses bi sus çocuğu dinleyeyim.
- Aslında bu yaşıma kadar hiç böyle bir konuşma yapmadım o yüzden çok heyecanlandım şuan. Oy dur söylicem şimdi. Ben sana karşı ilk sınıfa geldiğin andan itibaren bir şey hissediyorum yani daha önce hiç hissetmediğim bir şey. Şimdi sakın şey gibi düşünme her erkek öyle der gibi düşünme sakın ben cidden öyle hissediyorum. Uzatmadan söylüyorum. BENİMLE ÇIKAR MISIN?
Ben bi donup kaldım ne diyeceğimi bilemedim. Sonra toparlandım. Bende ondan hoşlanıyorum sonuçta ama bu kadar da erken beklemiyordum ya hadi Mina cevap verebilirsin hadi yapabilirsin. bu konuşmayı ilk defa yaptığını söyledi ciddi miydi bu yaşına kadar sevgilisi olmamış mıydı? İkimizde aynıydık vay bee. Hadi bişiler de çocuk cevap bekliyor.
-Aslındaa... ımm bende senden hoşlanıyorum sanırım ama bu kadar erken beklemiyordum. Sanırım evet kabul ediyorum çıkarım seninle.
- Allaaaahhhh. Ay pardon ilk defa birinden çok fazla hoşlandım ve ilk defa birine açıldım ve ilk defa biri kabul etti.
- Bana da ilk defa biri çıkma teklifi etti ve bende ilk defa kabul ettim. dedim ve gülümsedim.
- Sarılabilir miyim? Dün geceden beri bu anı düşünüyorum gözüme gram uyku girmedi.
- Tabii ki dedim. Çünkü bende istiyordum.
Bana doğru yaklaştı kolları belimi sardığı anda kalbimi durduramadım ve yavaş yavaş fazla derecede yakınlaştık. O sırada istemsizce benim kollarımda onun sırtına doğru gitti. Yaklaşık altı dakikanın sonunda kantine kızlar girdi ve ben korkuyla geri çekildim. Ege bir an sarhoş gibi bana baktı ve sonra sessizce teşekkür ederim izin verdiğin için dedi bende önemli değil kızlar geldi ve bütün kantindekiler bize bakıyor diye fısıldadım. Olsun hiç birinde utanmıyorum hepsi öğrensin dedi ve beklemediği bir şekilde elimi tutup kaldırdı.
-HEY MİLLET BU KIZ BENİM ONA GÖRE...
Hayatım boyunca bu kadar utandığımı hatırlamıyorum. O derece kızarmıştım ki. Kızlar ne oluyo burda der gibi bana bakıyorlardı. Hele hele Kevser'in yüzünde bittin olum sen der gibi bir ifade vardı. ve yanımıza geldiler. Tek tek hayırlı olsun dediler ben anlatmadan anlamışlardı yani normal olarak sarılırken gördüler yani. Ben utancımdan kafamı öne eğdim. Ege benim yerime konuşurdu. O kadar mutluydu ki yerinde zor duruyordu. Hepsine gece anlatacağım dedim. Ve ondan sonra zil çaldı yine klasik geçti tek fark artık SEVGİLİM VARDI.
Gece kızlara her şeyi tek tek anlattım. Sultanın tepkisi çok iyiydi ilk ben sevgili yapacaktım demedimi baya bi güldüm. Kevser ilkten kızsa da sonradan sevindi. Diğerleri de tek tek tebrik ettiler. Gece boyu bugünü düşündüm. Hiç uyumadım.
--------
Merhaba arkadaşlar bugün ki bölüm geç kaldı biraz rahatsızdım ancak vakit bulabildim. BEĞENİP YORUM YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. OKUYUP GEÇMEYELIM ARKADAŞLAR DESTEK OLALIM.
-HAYIRLI GECELER HERKESE-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hayatımız
RomanceKarantina da sıkıldığım için böyle bir kitap yazmaya karar verdim. Karakter isimleri gerçek kişiler. Umarım beğenirsiniz. Destek olmak için takip eder misiniz?