-Bölüm -11-

56 12 5
                                    

Bu sabah içimde istemsizce bir sıkıntı vardı. İçimde hiç bir şey yapamama isteği her şeyden bıkmışlık sadece yanımda canımdan çok sevdiğim kardeşlerim ve Ege'yi istiyordum. Grip olmuş gibi hissediyorum. Ben bu düşüncelerdeyken ilk defa hayatımda ilk defa Kevser'in kendiliğinden uyanmış olduğunu fark ettim. Ben uyandırmadığıma göre kimse uyandırmamıştır onu normal olarak alarmı da duymaz eğer gece boyu uyumadıysa uyanık olması normal. Ama eğer uyuduysa asla kendiliğinden uyanmaz.

- Hayırdır kanka ben hatırladığım kadarıyla seni daha uyandırmadım sen nasıl kalktın.

- Uyumadım ki kanka.

Bakın demedim mi kesin uyumadı yoksa asla uyanamaz yaw.

- Niye?

- Hiç sadece okula başladığımızdan beri olayların ne kadar hızlı geliştiğini acaba yanlış karar almış olabilir miyiz? Aslında kendim için asla endişelenmiyorum. Tek düşündüğüm sizsiniz sensin hepiniz...

- Kanka ya sabah sabah biz şuanlık doğru kararlar aldık hiç birimiz üzülmeyeceğiz.

- İnşallah hadi daha fazla konuşursak geç kalıcaz.

- Ya ben grip olacakmışım gibiyim üşüyorum ve halsizim.

- Ya ben anladım zaten o gece hasta olacağını.

- Ben gelmesem mi buğum okula siz gidin iyi olursam gelirim.

- O zaman bende kalıyorum kızlar siz gidin.

- Hayır sen git ben uyuyup toparlanırsam gelirim.

- Evet kanka çok mantıklı bende seni böyle bırakıp giderim zaten baksana zaten bem beyazsın iyice solmuşsun bende sana yemek yediricem bişiler hazırlayıp içiricem bende kalıyorum sus ısrar etme hasta masta dinlemem döverim he.

- Kanka ya.

- Susss.

- İyi bari. Sultan kanka söylersin Ege'ye hasta olduğumu o yüzden gelemediğimi endişelenmesin.

- Tamam kanka o iş bende derim enişteme.

- Kanka Ensar'a da dersin Kevser Mina'ya bakıyor diye.

- Okeeeyyyy.

- Kevser iyi ki varsın. (Mina)

- Sende sendee. (Kevser)

Ve kızlar çıktılar. Kevser de bana yemekhaneden yiyecek getirdi elleriyle daha doğrusu zorla ağzıma tıkıştırdı. Kendisi de yedi. Sıcacık çay da içirdi içim ısındı. Aynı anne şefkati verdi yani. Birbirimize hiç anne baba yokluğu hissettirmedik hissettirmeyeceğiz. Kardeş olmak için zaten kan bağına gerek yok hepimiz kardeşiz...

Sultan'dan:

Bugün seçmeli ders günü yani Yağız'la aynı sınıfta olucaz. Okula varar varmaz Kevser ve Mina'nın talimatı üzerine kendimi Ege ve Ensar'ın yanında buldum. Yanımızda Erva ve Toprak'ta var yeni çiftlerimiz.

- Ege ve Ensar sevgilileriniz bugün gelemeyecek.

- Nedeeeennn? (Ege)

- Noldu? (Ensar)

- Sakin olun eniştelerim Mina hafif grip olmuş Kevser'de onu yalnız bırakamadı.

- Ya ben ona o kadar söyledim sıkı giyin diye kesin o akşam soğuk kaptı. O kadar da sarmıştım onu.

- Bilemem artık orasını kısaca bugün Kevser'de Mina'da yok. Söylememi istediler.

Ege'den:

Bizim HayatımızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin