Dün ki olaydan sonra gece yine uyuyamadım. Benimle beraber Kevser ve Erva da uyumadı gece boyu bi benim olayı anlatım kızlar kısa çaplı kıskandılar. Bi Kevser Ensar'ı anlattı. Bi Erva Toprak'ı anlattı. Ciddi anlamda hepimiz baya baya seviyorduk bunları ya. Onlarda seviyorlardı. Ama Erva Toprak'ın kendisini sevdiğini kabul etmiyor durmadan sevmiyodur diyip duruyo mal. Gece saat 2:30 bizim dioloğumuz:
Erva: Ya sevmiyo kızlar beni umutlandırmayın sevmiyor sevse belli eder.
Kevser: Daha ne kadar belli etsin senin konuştuğun kişileri kıskanmıyor mu?
Erva: Kıskanıyor.
Mina: Sen konuşurken gözlerinin içine nasıl baktığını görmüyorsan sana dicek bişi bulamıyorum daha.
Erva: Seviyor mu diyosunuz.
Kevser: Sonuna kadar.
Mina: Eveeeeeeetttt. Benden söylemesi yakında olursunuz. Al buraya da yazıyorum.
Dedim ve parmağımı yatağımın başına sürdüm. Erva da inşallah diye mırıldandı. Tam o sıra da camdan bir ses geldi. Oda sessiz olduğu için her ne kadar kısa çaplı bir korku yaşasakta en cesaretlimiz Kevser ayağa kalktı ve camdan dışarı baktı bizde dururmuyuz tabii ki hayır hemen arkasından bizde gittik. Yavaşça camı açtık ve aşağı doğru baktık. Gözlerim Ege'nin gözleriyle buluştu ve anında sırıttım. Yanında Ensar ve Toprak ta vardı. Ege ses çıkmasın diye eliyle telefonu gösterdi ben anında telefona baktım.
ÇEVRİMİÇİ...YAZIYOR...
Ege: Aşkım Kevser ve Erva' yı al aşağı inin.
Ben: Tamam sevgilim geliyoruz.
Ege: Hırka giy hayatım hafif soğuk var.
Ben: Tamam canım (sırıtan emoji)
Ege: (öpücük)
Ben: Kızlar aşağıya bekliyorlar nasıl ineceğiz saat geç kapılar kilitlidir.
Kevser: Yemekhane kapısı ne güne duruyor.
Erva: Ay Toprak'ta var haydeeee.
Ben: Tamam kız sakiiin.
Ege'nin tembihlemesi üzerine pembe geceliğimin üzerine siyah hırkamı giydim. Gerçi altımdaki şortuma kızabilir ama neyse. Kızlarla sessizce yemekhaneye doğru ilerledik bir adım atıp arkamızı kontrol ediyoruz. Eğer bu saatte dışarı çıktığımızı biri görürse Neriman hanıma söylerler o da son derece mükemmel bir ceza verir. Bayılır ceza vermeye cadı, şeytan, dominant, malak, beyin özürlü ohh rahatladım. Ben Neriman cadısına söverken çoktan yemekhane kapısının önüne gelmiştik ama bilin bakalım ne oldu eğer kapı kilitli diyorsanız evet doğru bildiniz tebrikler. Amaaaaa onlar kapıyı kilitliyorlarsa bizde anahtarın yerini biliyoruz yanee. Anahtarı elimizle koymuşuz gibi alıp kapıyı açıp çıktık. Ve anında Ege'nin kollarında buldum kendimi. Kafamı bir çevirdim Kevser'de Ensar'a sarılıyordu. Zavallı Erva 'da masum masum Toprak 'da ona bakıyordu. Baya bir konuştuktan sonra Toprak söze girdi.
- Erva sana uzun zamandır bir şey söylemek istiyorum.
- Dinliyorum.
- Benimle çıkar mısın lütfen?
- oluuuur.
Dedi ve sarıldılar. Onlar da kavuştuklarına göre sıra Sultan ve Yağızda inşallah onlarda olacaklar.
---
EVET HEYECANLI YERDE BIRAKAYIM DEDİM MERAK EDİN AZICIK. BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYALIM. SANKİ BİRAZ KISA OLDU AMA İDARE EDİVERİN CANLARIM...
İYİ GECELEEEER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hayatımız
RomanceKarantina da sıkıldığım için böyle bir kitap yazmaya karar verdim. Karakter isimleri gerçek kişiler. Umarım beğenirsiniz. Destek olmak için takip eder misiniz?