1 HAFTA SONRA:
YAĞIZ'DAN:
Evet artık duygularımdan tam anlamıyla eminim. Kıza açılmak farz artık yoksa kız elden gidicek sürekli erkeklerle konuşuyor ama ben karışamıyorum bilin bakalım neden çünkü ben neyiyim ki. Durmadan Ege, Ensar, Toprak falan hayırdır yani. Ege'nin Mina ile sevgili olduğunu biliyorum onları bütün okul biliyor zaten ve çok tatlılar bende öyle olmak istiyorum. Okulda el ele tutuşuyorlar kol kola geziyorlar herkes Mina'nın Ege'ye ait olduğunu biliyor kıza kimse bulaşmıyor. Ama sıkıntı şurada ben Ege gibi romantik değilim nasıl öyle güzel sözler söyleyip kıza çıkma teklifi edeceğim. Neyse şuanlık akışına bırakıyorum. Onun da bana karşı hisleri olduğunu düşünüyorum yanımda konuşamıyor heyecandan yakınlaştığımda eli ayağına dolanıyor falan filan işte.
Mina'dan:
Bu sabah hepimiz aynı rutin işlerimizi yapıp okul için yola çıktık. Sultan bu aralar Yağız'la baya yakın olduğunu sürekli söylüyor. Seçmeli derslerde hep onunla ilgileniyormuş. Ensar ve Kevser'in mutlu ilişkileri devam ediyor çok mutlular ya hep böyle mutlu olsunlar. Daha geçen gün beraber sevgili sweeti aldılar beraber giyiyorlar özenilmeyecek gibi değiller açıkçası. Toprak ve Erva 'nın ilişkileri de biraz daha sessiz ilerliyor daha yeni oldukları için Erva fazla utangaç ama aşacaklar inanıyorum Toprak ona yakınlaştığında Erva anlık krizler geçiriyor heyecan krizleri aşarlar aşarlar. Bize gelirsek Allah'a şükür çok mutluyuz herkes bizi bildiği için çok rahatız el ele gezebiliyoruz. Yalnız kıyafetlerime karışmasa daha iyi olucak. Geçen şortlarımı yırtmaya yurda gelicekti zor engel oldum. Yani tamam kıskandırmak giyiyor olabilirim tamam abartmış da olabilirim ama yırtmakta fazla yani. Sürekli dudağımdan öptüğü an gözümde canlanıyor. Tekrar yapmak istediğini hiç beklemediğim bir anda kenara çekeceğini söyledi tabii benim elim ayağıma dolanmadı değil her yalnız kaldığımızda acaba şuan mı diye düşünmeden edemiyorum.
Ben derste yetiştiremediğim yazıyı teneffüste yazıyordum yanıma geldi belimden kavradı tabii biliyo belden kavranılmayı sevdiğimi sonra bende hafifçe sırıttım burnu ile yanağımı gıdıklandırdı benim sırıtmam gülümsemeye döndü yanağıma busecik kondurdu dudakları dudaklarıma yakınlaşırken gözlerimı sınıfta gezdirdim çoğu kişi kendi alemindeydi ama bize bakanlarda vardı. Sınıftayız diye fısıldadım memnuniyetsiz şekilde geri çekildi kollarını da belimden çekti bende kırıldığını anlayıp kollarını tekrar belimde birleştirdim. Hafifçe gülümsedi ve hani sınıftaydık dedi bende bunu yapabilirsin diyip sinsice sırıttım. Oda belime daha sıkı sarıldı onun kollarının arasında onun yanında kendimi o kadar güvende o kadar huzurlu hissettiğimi 17498236413 kere daha söylicem çünkü çok güzel. Ben de onun kollarının arasında derste yetiştiremediğim yazımı yazmaya devam ettim. Tam o anda içeriye Yağız daldı biraz heyecanlı bir tipi vardı gözleri Sultanın gözleri ile buluşunca onun yanına yaklaştı.
Sultan'dan:
Yağız sınıfa daldığı an benim kalbim pır pır atmaya başladı. İçeriye hayvan gibi daldığı için bütün gözler ona dönmüştü ona bakan kızların hesabını sorma işini sonraya bırakıp Yağız'a baktım bana doğru yaklaştığını fark ettiğimde artık kalbime hakim olamıyordum içimden şunu tekrar ediyordum. HAYIR SULTAN TEKLİF FALAN ETMİCEK HAYIR SADECE SEÇEMELİ DERS İÇİN BİR ŞEY SÖYLEMEYE GELMİŞTİR SAKİN OL KALBİM. Dibime gelip durduğunda:
Y: Sultan azcık konuşabilirmiyiz?
S: Ne konuşacağız dememe bırakmadı bileğimden tuttuğu gibi çekiştirmeye başladı.
S: Hey nereye gidiyoruz yavaş olsana canımı acıtıyorsun. dedim ve bileğimi onun elinden kurtardım halince oda durdu.
Y: Seninle bir şey konuşmak istiyorum.
dedi ve etrafına bakındı çevrede kimse gözükmüyordu yani normal olarak okulun arkasındayız çünkü. Boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
Y: Bak Sultan ben öyle romantik konuşmaları pek beceremem doğaçlama dalıyorum sonu ne olucak bende bilmiyorum. Uzun süredir sana olan hislerime bir isim vermeye çalışıyordum. Yeni yeni vermeye başladım. Benimle sevgili olur musun?
S: Ciddi misin? Evet olurum...
Y: Gerçekten mi? Seni seviyorum.
S: Bende seni seviyorum.
Y: Biz şimdi sevgili miyiz?
S: Öyleyiz...
dedi ve arkadan el çırpma sesleri geldi kimlerin olduğunu tahmin etmek zor değil bence. Tabii ki önde Mina ve Ege çiftlerimiz olmak üzere bizim tayfa ve Ayşenurlar. Ben zaten aşırı heyecanlıyım bide üstüne bunların alkışlaması bayılmassam yeridir.
Ege: Sarılsana abicim kıza ne bekliyorsun hala diyip Mina'yı belinden tutup kendine çekti.
Yağız: Doğru abi kaç gündür bu günü bekliyordum diyip beni kendine çekti ve kollarıyla sırtıma sarıldı tabii benim ki odun Ege gibi belden tutup çekmez benim kollarımda onun sırtını sardı. Sessizce bu bir rüyaysa sakın beni uyandırmayın dedim ama herkes duydu halbu ki fısıldamıştım. kızlar kıkır kıkır gülerken Yağız eğer rüya ise beni de uyandırmayın ama değil dedi. BENİMSİN.
Mina'dan:
Ayy ayy o anda Ege bana sarıldıktan sonra Yağız'da Sultan'a sarıldı.
Ensar durur mu oda Kevser'e sarıldı.
Bizim utangaç çiftlerimiz olan Toprak ve Erva'da sarıldılar en son baktığımda Azra ve Dilara'da iki sap birbirine sarılıyordu. Bu günümüzde bu şekilde geçti sevenler kavuştu. Hepimiz mutluyuz okuldan geceye kadar bugünü konuştuk Sultan sürekli defalarca anlattı olayı bende Ege'nin bana teneffüste sarılmasını falan anlattım. Azra ve Dilara artık yeter bıktık sizin ilişkilerinizden diyip şarkı dinlemeye başladılar biz onların da sevgilileri olursa bu sözleri yüzlerine vuracağımızı söyledik. Olmaz falan dediler ama eminim biri karşılarına geçip seni seviyorum dedikleri anda hemen üstlerine atlar bu mallar. Bu günü de böyle geçirdik çok güzel bir gündü... Her günümüzün böyle geçmesini çok istiyorum...
------
SELLLAAAMMM GENÇLİK BEN GELDİM. EVET EVET BAYADIR BÖLÜM ATMIYORDUM. NEREDESİN SEN DİYENLERİ DUYUYORUM IEHFGKVSNLDFJVGNWLDF. NEYSE BOŞ YAPTIM BİRAZ. BENCE ÇOK GÜZEL BİR BÖLÜM OLDU BEN YAZARKEN ÇOK ÇOK SEVİNDİM YANLIZ EGE'NİN MİNA'YI BELİNDEN ÇEKMESİ ÇOK GÜZEL BİR ŞEY YA. YANİ YAŞAYAN BİLİR BENCE FECİİ GÜZEL BELDEN TUTULUP ÇEKİLMEK BAĞIMLI EDİYOR İNSANI... UMARIM BEĞENİRSİNİZ BÖLÜMÜ...
OY VERİP YORUM YAPALIM LÜTFEN DESTEK OLUN BANAAĞĞĞĞ.
SİZLERİ SEVİYORUMMMM.
BU ARALAR DAHA FAZLA KENDİM KİTAP OKUDUĞUM İÇİN YAZMAYA VAKTİM OLMUYOR.
BU ARADAAAA SÖYLEMEDEN EDEMEYECEĞİM 574 OKUMA OLMUŞ GİT GİDE BÜYÜYORUZ. YANLIZ OKUYANLARDAN BİR RİCAM OLUCAK TAKİP EDEBİLİR MİSİNİİİİİZZ? TAKİP VE OKUMA FAZLA OLUNCA BENİM DAHA ÇOK YAZASIM GELİYOR.
-SORULAR-
1- YENİ ÇİFTLERİMİZİ SEVDİNİZ Mİ?
2- SİZCE HİKAYEMİZ NASIL GİDİYOR?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hayatımız
Storie d'amoreKarantina da sıkıldığım için böyle bir kitap yazmaya karar verdim. Karakter isimleri gerçek kişiler. Umarım beğenirsiniz. Destek olmak için takip eder misiniz?