Mina uyuduktan sonra:
Sultan'dan:
Ben normalde ilk görüşte aşka inanmam ama onu görünce içimde çok garip şeyler oldu. Sırf ona yakınlaşmak tanışmak için onun başkan seçmeli derse katıldım. İsminin Yağız olduğunu öğrendim. Onunla aynı derse girerek benimle konuşabilmesini sağladım bende az değilim hee. Kaç gündür aklımdan çıkmıyor. Seçmeli derste bilgisayarlarla ilgili şeyler anlatırken sürekli bana bakıyordu ya da bana öyle geliyordu bilmiyorum belki de o da benden hoşlanıyordur. Allah'ım lütfen hoşlansın. İkimizden biri adım atmassa olmayacak bu iş galiba ama ne yapacağım hakkında gram fikrim yok çalıştır saksıları Sultan düşün düşün.
Yağız'dan:
Bugün seçmeli de ki kız yani ismini yeni öğrendiğim Sultan aslında çok güzel bir kız iyi de birine benziyor sanırım bana karşı bir şeyler hissediyor baya belli ediyor aslında bana bakışları konuşmaya çalışması falan. Ben ona karşı bir şeyler hissediyorum aslında ama daha yeni tanıştığım biriyle hemen çıkmak fikri pek mantıklı gelmiyor ilk önce onunla tam anlamıyla tanışmak istiyorum. İsminden başka bildiğim bir şey yok iyice tanıdıktan sonra açılmayı düşünüyorum acaba kanka mı olsam ilk önce kankadan sevgililiğe.
Mina'dan:
Sabah her zamanki gibi sıradan bir şekilde uyandım. Kutsal görevim olarak Kevseri uyandırdım. Kevser ben Erva lavaboya indik. Odaya döndüğümüzde Dilara ve Azra kalkmıştı Sultan uyumaya devam ediyordu. Gidip onu da uyandırdım. Sonra klasik bir şekilde kahvaltı yaptık ve okula gittik. Ege ve kızlara selam verip yerime geçtim. Ege'ye bakarken aklıma dün geliyor ve utanıyordum. Kızların yanına geçip onlarla konuşmaya başladık. Sonra zil çaldı ve Kevser'in yanına geçip oturdum. Rehberlik öğretmenimiz olan Sinem Hanım derse girdi. Bu hafta ki ilk rehberlik dersimiz di zaten hafta da bir ders var sınıf konularını konuşacakmışız falan öyle bir ders yani ilk dersimiz de yerimizi değiştireceğini söylediği anda sınıfta uğultular çıktı ilk okul çocuğu muyuz gibi isyanlar. Ama öğretmenimiz kafasına takmıştı çünkü dersimize giren öğretmenler şikayet etmişler. çok iyi halt yemişler. Her neyse öğretmen eşleştirmeye başladı bile sadece bizimkilerin kimlerle oturduklarını söyleyeceğim.
Azra - Yüsra
Kevser - Ensar
Erva - Toprak
BEN - EGE (NASIL BİR TESADÜF OLDUYSA ÇOK MÜKEMMEL OLMUŞ)
Ayşenur - Yaren
Sultan - Ahsen
Dilara - Zeynep
Bizim kızların çoğu birbiriyle eşleşti sevindim. Bir tek Erva ve Kevser'in oturduğu kişileri tanımıyoruz.
Onlar da sessiz çocuklara benziyorlar zaten Ege'nin arkadaşları ikisi de. Ege ders boyu elimi bırakmadı o kadar hoşuma gidiyor ki böyle şeyler yapması.
Erva'dan:
Hoca beni Toprak diye biriyle oturttu. Aslında iyi birine benziyor. Kumral saçları kahverengi gözleri kocaman gamzeleri abartmıyorum cidden kocaman gamzeleri var benimkinden de büyük. Kıskanmadım değil. Anlaşacaz gibime geliyor ama bunu söylemek daha erken zaman geçmesi lazım daha bakalım nasıl biri. AMA GAMZELİ ÇOOĞĞKK GÜZELLLLL. Benimkilerden güzel ya sinirim bozuldu.
Kevser'den:
Bu yer değişiminde zararlı çıkan ben ve Erva oldu. Mina sevgilisiyle oturdu diğer kızlarda hep tanıdıklarımız ve kız kişilerle oturdu biz iste Erva ile seçilmiş kişi gibi hep tanımadığımız hem de erkek kişilerle oturduk. Aslında Ensar ve Toprak Ege'nin arkadaşları Ege'de kötü kişilerle arkadaşlık yapacak biri değil. Ensar benden bir en fazla 2-3 santim uzun, sarı saçlı mavi gözlü kıvırcık kıvırcık saçları var. Açık söylemek gerekirse fecii derecede yakışıklı. Allah sahibine bağışlasın. İnşallah sahibi ben olurum. Allah'ım ben ne diyorum ya salak mıyım neyim? Neyse bu kadar saçmalama yeter tamam yakışıklı tamam ya baya yakışıklı. Ahh o ne gamzesi de mi var hayır bu kadar yakışıklılık da fazla ama gamzesi küçük ya. Olsun gamze gamzeddir bende yok mesela. Bir aralar Mina ile kalemleri yanaklarımıza sokunca gamzemiz çıkacak diye gün boyu elimizde kalem ile gezmiştik çocukluk işte.
Ensar'dan:
Yanıma oturan kızın adının Kevser olduğunu öğrendim. Kız baya güzel ama asabiye benziyor. Sarıya yakın saçları, kahverengi gözleri var. Ve benden 2-3 santim kısa gibi ama olsun baya bir güzel. Maşallah gözlerimi biraz daha üstünden çekmezsem kız yanlış anlayacak ama alamıyorum eyvah bir dönem boyunca bu kız yanımda oturursa ben ona bakmaktan dersi dinlemem. Bu kız benim biricik yengem olan Mina'nın en yakın arkadaşı.
Mina'dan:
Bu günü de atlattığımıza göre yurda geri döndük Ege bizimle beraber yurdun kapısına kadar gelip sonra o da evine geçiyor. Bizde yemek yedik, hesapları kontrol ettik bugünü uzunca özetledik. Hatta Yüsra Yaren Zeynep ve Ayşenuru da görüntülü aradık beraber dedikomuzu yaptık çünkü bugün ki konular uzundu. Ve tam 3 te hepimiz yattık. Gece çok şimşek çaktı herkes korkuyordu bizde küçükken yaptımız gibi 3 tane yatağı birleştirdik ben Kevser'e sarıldım. ve herkes birbirine sarıldı zayıf olduğumuz için 3 yatağa altımızda sığmıştık. Yorganıda kafamıza kadar çektik ve huzurlu bir uykuya kendimizi bıraktık.
---
BAYA GELİŞMELİ BİR BÖLÜM OLDU. BEN YAZARKEN BAYA EĞLENDİM. (KARAKTERLER GERÇEK DEDİM YA ERKEKLER GERÇEK DEĞİL ONLAR HAYAL ÜRÜNÜ. :) )
LÜTFEN BEĞENİP YORUM YAPIN OKUYUP GEÇMEYİN.
HAYIRLI İFTARLAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hayatımız
RomanceKarantina da sıkıldığım için böyle bir kitap yazmaya karar verdim. Karakter isimleri gerçek kişiler. Umarım beğenirsiniz. Destek olmak için takip eder misiniz?