Tecavüz ve Taciz?!

545 33 31
                                    

Dostlarım bugünki konumuz tecavüz ve taciz.

Bu konu hakkında konuşmak aslında pek kolay değil çünkü aşırı hassas bir konu.

Bunu gerçekten yaşayan insanlar psikolojik açıdan berbat hale gelirler.Bu insanları anlayabilmek,onların hislerini veya düşüncelerini anlayabilmek kolay değildir.

Bedeninize kendi izniniz olmadan dokunulması...Gerçekten berbat bir şey.

Fakat...Wattpad üzerindeki binlerce kitapta yazılanlar bu insanlara yapılan bir saygısızlık.

Tecavüzcüsüne aşık eden kitapları yayınlamak bana göre bu kişilere hakarettir kimse kusura bakmasın.

O kişinin yaşadığı psikolojiyi,düşüncelerini,belki toplum tarafından yapılan baskıyı hayal edebilir misiniz?

Siz o kişinin başına gelenleri kaldırabilir misiniz?

Size böyle davranan bir kişiyle bir daha yan yana gelebilir misiniz?

Gözlerinin içine bakabilir misiniz?

Peki ya aşık olmayı bırakın,onu affedebilir
misiniz?

Bu kitapları kesinlikle kabul etmiyorum.Milyonlarca kadın tarih boyunce bunca şeyi yaşarken insanların bunu normalleştirmesine dayanamıyorum.

Cinsel istismar normal bir şey değildir?Çocuk beyinlere bunları kazımayın. İnsanların hayatını karartmayın.

Burada bunları yazarken dışarıda özgecanlar ölmesin diyemezsiniz!

Buna bir son verin.Bunu daha fazla devam ettirmeyin.Bunun insanların gözünde normalleşmemesi için yıllarca uğraşan insanları tek bir çırpıda silemezsiniz.Buna hakkınız yok.

Bunu devam ettirmeyin artık.Dayanamıyorum.


Wattpad Bir ÇöplükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin