Evet dostlarım.Düşündüm düşündüm ve pedofiliden başka güzel eleştirecek konu mu olur dedim.
Ergenliğe girmemiş ya da yeni girmiş birine karşı bir yetişkinin o kişiye duygular beslemesine pedofili denir.Psikoseksüel bir rahatsızlık olarak da adlandırılır.Tedavi edilmesi gereken bir rahatsızlık olduğu da belirtilir.
Genelde pedofili geçen kitapların öğretmen-öğrenci ilişkisi tarzı kitaplar olduğunu biliyoruz.
Dostlarım,erkekle kız arasında biraz yaş olsun.Erkek kızdan daha olgun olsun.Kız daha çocuksu olsun.Erkek kızı küçüğüm diye sevebilsin diye diye erkek ile kız karakterin arasına 20 yaş girdi.
Bana göre gerçekten iğrenç bir şey.35 yaşında bir adam ile 15 yaşında bir kızın ilişkisi sizce normal görülebilir mi?
Gerçek hayatta "pedofiliye hayır!" sloganları atan insanların burada pedofili kitap yazmasına ne demeli?
Neredeyse babası yaşında bir adam ile çocuğu yaşındaki bir kızı evlendirmek niye?
Biz yıllardır neyi durdurmaya çalıştık?Pedofili.Pek siz ne yaptınız?Pedofiliyi normalleştirdiniz.İnsanların gözüne çok minnoş, tatlı bir aşk olarak soktunuz.
Evli olmasına ve karısına kötü davranmasıyle birlikte kendinden 14 yaş küçük olan bir kız çocuğuna duygu beslemesini,onunla birlikte olmasına rağmen bu adamı haklı gördünüz!
Kitabınızı kaldırın dediğimizde bizi "Beğenmiyorsan okuma!" gibi laflarınızla linçlediniz!
Kitabınızı eleştirdiğimizde "Beğenmiyorsan sen daha iyisini yaz!" gibi sözler söylerek ve hakaretler ederek bizi kırdınız!
Kendine yazar diyen varlıklar olarak üzerimize okuyucularınızı saldınız!
Şimdi soruyorum size,hangimiz haklıyız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Bir Çöplük
RandomWattpad Bir çöplük! Wattpad;Mafyalar,badboy,badgirl,goodgirl,üvey abiden tutun kadına şiddet,tecavüzcü aşkı,öğretmen öğrenci ilişkileri ve daha niceleri ile dolu bir çöplük! Dikkat!İçersi biraz klişe kokuyor!