Bu bölümde kötü çocuk ve masum kız klişesine değineceğiz.
Şimdi biliyorsunuz ki bu kitapların sonu yok.
Wattpad üzerinde saniyede yayımlanan kötü çocuk kitapları ses duvarını delebilecek güçte.
Şimdi bana göre bu badboy olayı aşırı saçma.Gözümde kekolardan farkı yok.Tek farkı yazarların karakterlerin yerine yakışıklı ve yapılı vücuda sahip kişileri koyması.
Şimdi bir çoğumuzun da bildiği gibi bu "badboyların" bir özelliği de "goodgirllere"benimsin demesi.
Benimsin ne kardeşim?Neyse biz eleştirimizi yapalım.
Şimdi benimsin kelimesi ilk duyduğunuzda basit gelebilir ama bunu bir daha detaylı inceleyelim.
Benimsin kelimesi bana göre bir eşyayı sahiplenmek gibi.Sadece bana ait bir eşyasın işim bitince seni kenara atarım.Geri işim olunca da yeniden kullanırım.
Benimsin yani bana aitsin.Hem fiziken hem de ruhen.Bedenine istediğimi yapabilirim.İstersem sana işkence eder istersem istismarda bulunurum.Seni kısıtlayabilir ya da haklarını elinden alabilirim.Bu durumda benim kölem sayılırsın.
Ruhen de tamamen bana aitsin benim istediğim kişiyi sevmek ya da nefret etmek zorundasın.Depresyona girmek veya üzülmek gibi bir hakkın yok.
Şahsen bu kelime bana bunları anlatıyor.Ne eksik ne fazla.Bu yüzden kendisine bir erkek tarafından "Benimsin" denmesini isteyen kızlar bunu okuyup tekrar düşünsünler.
Bu badboyların özellikleri bizim masum kızlarımızı bütün gün oradan oraya sürüklemektir.Bileğinden tuttuğu sürece Mars'ta su aramaya götürmesine bile Nasa tarafından izin verilir.
Bu badboyların diğer özelliği mutlaka sigara içmeleri ve alkol kullanmaları.Hiçbir şeyden haberi olmayan saf ve masum kızcağazımız "badboy" sayesinde sigara ve alkol ile tanışır.Tek kadehte de sarhoş olur falan filan vesaire.
Bu badboyların diğer özellikleri de aileleri.Her zaman yok annesi babasının karanlık işleri yüzünden ölür.Yok işte annesi onun doğumunda ölür babası ondan nefret eder vb.
Kötü çocuklarımız her zaman gizemlidir.
Silah kaçakçılığı,uyuşturucu,adam öldürmeden dolayı kabarık bir suç dosyaları vardır ve polisler onları hiçbir zaman içeri tıkmaz.
Ya sabır!
Hep tek gecelik takılırlar fakat kızımızın eline erkek eli deymemiştir.
Şimdi şu konuya bir değinmek istiyorum.
İnsanımızda şöyle bir algı var: o erkektir,yapar. Fakat bu kadına gelince:vay,sürtük!
Bir kadının cinsel ilişki yaşamasından bahsetmiyorum.Sadece en yakın arkadaşı bir erkek olsa bile bu lakabı yer.
Neden mi?Çünkü o kadındır!
Özellikle kadınlar üzerinde kurulmuş bu baskıdan sonsuza kadar nefret edeceğim!
Herkesle istediğini yaptıktan sonra el değmemiş kadın arayan erkeklere karşı nefret duygusu bile hissetmiyorum.Çünkü içimde hissettiğim şeye nefret demek az kalır.
Badboyumuz kızı sarhoşken aldatır.Kız gıkını çıkarmaz fakat kızın erkek kankası kız ile yakınlaşınca kıyamet kopar!
Her yazdığım cümleden sonra kafayı yemeye bir adım daha yaklaşıyorum.
La havle...
Bu badboy akımını devam ettiren her kitaba girip bütün yorumlarda tek tek sövmek istiyorum.
Yani neden?Neden sürekli kadınlar eziliyor?
Kadınları ezmeye neden bu kadar meraklısınız?
Ve bunları neden hep kadınlar yazıyor?Aynıları kendine yapılsa kıyameti koparacak insanlar diğer kişilerin beynine kadınların ezilmesi gereken bir varlık olduğunu aşılıyor.
Kusura bakmayın ama kafayı yedim galiba.
Beynimin yavaşçaya odayı terk ettiğini hissediyorum.Sonra aklıma şey geliyor:
"Biz onları ibret olsun diye yarattık!"
Dostlarım,onu bunu geçelim.Eğer kadınların ezilmesi gereken bir varlık olduğunu düşünen birini görürseniz oradan arkanıza bakmadan uzaklaşın.
Ama ben uzaklaşamıyorum kusura bakma maviş diyorsanız karşınızdaki kişiyi beyninizi çıkartarak dinleyebilirsiniz.
Iyi günler dilerim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Bir Çöplük
RandomWattpad Bir çöplük! Wattpad;Mafyalar,badboy,badgirl,goodgirl,üvey abiden tutun kadına şiddet,tecavüzcü aşkı,öğretmen öğrenci ilişkileri ve daha niceleri ile dolu bir çöplük! Dikkat!İçersi biraz klişe kokuyor!