Ezik ve Değişim...

104 7 37
                                    

Evet dostlarım.Bu bölümde ezik ve değişimden bahsedeceğiz.

Kızımız hergün arkadaşlarından zorbalık görüyor.

Buraya kadar gayet olabilirlik içerisinde olan bir kitap.Mesela devamında bu zorbalığın kızda bıraktığı etkiler yazılarak zorbalığa dikkat çekilebilir ama kızımız değişmiye karar veriyor.

Buraya da tamam.Bir insan daha sağlıklı olmak için tabiki kilo verebilir.

Kızımız yurtdışına çıkıyor.Şimdi şu konuya değinelim.Genelde kızlarımız zengin oluyor.Bu zenginlerin neler yaptığının hepimiz biliyoruz.Buraya da bir şey demeyeceğim fakat bu kızın ailesi bu kızı önemseyen,onunla ilgilenen bir aile.Kızdaki ruh değişimlerinden vesaire kızın başına gelenleri nasıl yıllardıe fark etmiyorlar ya da biliyorlarsa niye müdahale etmiyorlar?

Kızımız yurtdışında kendine yeni kankalar yapıyor.Bu da olabilir.Sonuçta gittiğin yerde arkadaslar edinebilirsin ama ne alakaysa bu kızın acıklı hayatını öğrenen kankaları intikam almak istiyen kızla Türkiye'ye geliyor!

Şimdi bir kere kimse 3 ay tanıdığı birinin intikamını alacağım diye ülkeyi bırak şehir değiştirmez.

Hem bunların anaları babaları yok mu?Bunlar niye hiç sorgulamıyor bu çocukları?

Sonra kızımız güzelleşmiş bir şekilde okuluna geri dönüyor fakat kimse onu tanımıyor.

Dostlarım,siz çocukken gördüğünüz birini o kişi büyüyünce tanımaz mısınız?

Ses tonu,göz rengi,haraketleri,bir alışkanlığı illaki açık eder.

Sonra kızımız intikamını alıyor ve herkes onun kim olduğunu öğreniyor.

Bu aldığı intikamda her zaman işte kızsa başka bir erkekle ilişkilerinin olduğu fotoğrafları okul duvarlarına asmak gibi bir şey oluyor.

Peki müdür veya öğretmenler nasıl izin veriyor,bu kızın ailesi onlara hiç dava açmıyor mu?

Kızımız intikamı alınca ezikken aşık olduğu çocukla çıkmaya başlıyor ve bende kafamı duvarlara vuruyorum.

Seni yıllarca ezikleyen;kötü davranan biri sana güzelleşince aşık oluyor ve sende ona kanıp onunla sevgili oluyorsun,doğru mu anladım ben?

Birde bu saçmalıkların yanında öğretmene saygısızlık,kitap içerisinde cinsellik falan oluyor.

Allah aşkına hangi lisede gerçekten bu saçmalıklar oluyor?

Bu kitaplar yüzünden ortada serseri bir şekilde gezince havalı olduğunu sanan tipler çıkıyor ortaya.

Ya sabır çekiyor ve bölümü bitiriyorum.

Wattpad Bir ÇöplükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin